Dat dusquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hij is opgepakt in Madurodam? Het lijkt wel Gullivers reizen! Is hij zo groot of zijn zij zo klein?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hij is opgepakt in Madurodam? Het lijkt wel Gullivers reizen! Is hij zo groot of zijn zij zo klein?
dan weet je dat het echt een lekkere warme dag isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Denk "Wat hoor ik nu toch weer!", zitten ze in mijn tuin te gluren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met niet teveel windquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan weet je dat het echt een lekkere warme dag is
Heyquote:
eeuuhhh, whutquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
goeienavond![]()
pppffttttt hele dag op het tuinhuisje van vriendin geweest, ben helemaal klaar met dit warme weer....wanneer begint er een heerlijke koele en vooral veel sneeuw de winter dus
Héél goed!quote:
Zeg Heksje, schei eens uitquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:29 schreef Toverheks het volgende:
goeienavond![]()
pppffttttt hele dag op het tuinhuisje van vriendin geweest, ben helemaal klaar met dit warme weer....wanneer begint er een heerlijke koele en vooral veel sneeuw de winter dus
Tofquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
Héél goed!
De hele dag heerlijk op het terras gezeten, kan mijn kleurtje van Ibiza goed bijhouden zo![]()
Morgen een tuinfeest, alleen hoorde ik dat het gaat onweren en regenen, maar ik hou de moed er in, misschien valt het wel reuze mee! En anders gaan we gewoon naar binnen.
Zit jij ook al lekker op je balkon? Hoe heb jij de zon? De hele dag of alleen 's morgens of 's middags?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |