Het was in 2009, heb geen pic. Enkel herinneringen en een omschrijving.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jonghe ik kom daar genoeg, ik ken ook 320 Ellen of Elles. Hoe ziet ze eruit/pic?
Dan slaat iedereen je in elkaar vanwege die vreselijke muzieksmaak.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha zo ga ik voortaan op de uni rondlopen
"SHOUT OUT TO THE FACT THAT I'M THE YOUNGEST NIGGA DOIN IT"
Ik vind Successfull enzo leukerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha zo ga ik voortaan op de uni rondlopen
"SHOUT OUT TO THE FACT THAT I'M THE YOUNGEST NIGGA DOIN IT"
Hoe oud was ze?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het was in 2009, heb geen pic. Enkel herinneringen en een omschrijving.
Haha ik ook die is echt chill.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:06 schreef Allure_ het volgende:
Replacement Girl heb ik ook echt vaak geluisterd. Maar Trey
.
32 jaar, ik dacht eerst rond de 25. Maar na afloop liet ze haar ID zien, want ik geloofde haar eerst niet.quote:
SPOILERS VRIENDquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
32 jaar, ik dacht eerst rond de 25. Maar na afloop liet ze haar ID zien, want ik geloofde haar eerst niet.
Dat heeft niet alleen Nederland.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:07 schreef Japsnars het volgende:
Wat een ontiegelijk groot feest gaat het worden als Nederland wereldkampioen zou worden
Jaloezie heet dat.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
SPOILERS VRIEND
/laki-grap gestolen alles
Deze is pas rustig:quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:09 schreef Otis2.0 het volgende:
eY allure ik denk dat je deze dan ook wel kan waarderen. Rustige Drake.
watquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:08 schreef Potloodvis het volgende:
Maar zij dacht dat ik 24 jaar was, terwijl ik toen pas net 18 was geworden.
Ja, met 4 jaar.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wat
Mijn grootste verschil was 10 jaar, you beat me.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sowieso vertrouw ik altijd op jouw muzieksmaak.
Ik ga de dag erna naar Salouquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:07 schreef Japsnars het volgende:
Wat een ontiegelijk groot feest gaat het worden als Nederland wereldkampioen zou worden
Hey PK, heet jij toevallig Etiennequote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:16 schreef Paaskonijn het volgende:
IK WIST BIJ DE TT WAT ER IN DE OP STOND, ZOMFGJES.
Dat wist ik, maar ik bedoel die gil.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gisteren vriend. Na eerder 1-1 tegen Tunesie gespeeld te hebben.
Nee.quote:
quote:
Ik ben de hele vakantie thuis.quote:
JA, DE 14E OFZO DUS.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga ergens rond half juli. Echte mannen houden rekening met het WK.
quote:SARAJEVO (RNW) - De grootste partij van Bosnische moslims, de SDA wil dat de finale van het WK voetbal op een andere dag wordt gespeeld dan 11 juli.
Op die dag wordt de val herdacht van de moslim-enclave Srebrenica tijdens de oorlog op de Balkan. Als het niet meer haalbaar is om de finale te verplaatsen, hoopt de SDA dat voor het evenement een minuut stilte wordt gehouden om de slachtoffers te herdenken.
Srebrenica werd destijds bewaakt door Nederlandse VN-militairen. Nadat de enclave in handen was gevallen van de Bosnisch-Serviërs werden duizenden moslims omgebracht.
Bosnië-Herzegovina doet overigens niet mee aan het WK, dat over precies een maand begint. Servië wel.
Vandaar dat ik pas erna vertrek.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga ergens rond half juli. Echte mannen houden rekening met het WK.
Dat zekerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:26 schreef Allure_ het volgende:
Fergie mag er toch wel wezen voor haar leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |