quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:28 schreef Ascendancy het volgende:
Doet die wasmachinemann ook nog wel eens iets nuttigs.
Ik zie hem namelijk meestal dingen van kwaliteitsusers quoten om er vervolgensonder te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:29 schreef henrydg het volgende:
[..]
Dat ik niet zo belachelijk veel post als jij per dag, bevestigt dat alleen maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Relmofquote:
Dan basht remlof zichzelf. Moet hij zichzelf dan niet bannen voor crewbashen?quote:
Heeft ie kloons ?quote:
quote:
Ik neem mijn woorden terugquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat ik niet zo belachelijk veel post als jij per dag, bevestigt dat alleen maar.
Nu jij nog.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Eindelijk is die kankerdebiel een tijdje weg.
Niet zo schelden...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Eindelijk is die kankerdebiel een tijdje weg.
Jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Boos omdat je in mijn topic staat?
Jup, nu kan jij het doen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:40 schreef zovty het volgende:
Was jij niet het tutje dat eerder deze week over mij liep te mopperen in KLB-FB omdat ik een userbash topic had gemaakt?
Mij zielig noemenquote:
kom hiuer dan he kk flikker kk bezem kk homos kk kaasdkpooequote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:43 schreef henrydg het volgende:
[..]
Mij zielig noemen![]()
Kijk eens naar je ondertitel![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn ondertitelquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:43 schreef henrydg het volgende:
[..]
Mij zielig noemen![]()
Kijk eens naar je ondertitel![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |