quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:45 schreef AQuila360 het volgende:
Rare TT idd :S
En flodder dankzij jou krijg ik dat liftmuziekje niet meer uit me kop
waarom niet?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:50 schreef Edwinuss het volgende:
Ja, een zielig ventje. Iedereen deelt die mening met mij, waarom kom je nog steeds terug? Waarom blijf je maar in dehet topic verschijnen?
Omdat je schijtirritant bent en alleen maar linkjes dumpt. Ow, en je bent ook nog zwakzinnig.quote:
je komt eindelijk uit de kast?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat je schijtirritant bent en alleen maar linkjes dumpt. Ow, en je bent ook nog zwakzinnig.
Dat gezichtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je bent zwakzinnig ja, kan je niks aan doen. Typisch gevalletje:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je bent zwakzinnig ja, kan je niks aan doen. Typisch gevalletje:
[ afbeelding ]
Jongste persoon in dit topic denkt dat hij bij de oude garde hoort, de sukkelquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:18 schreef lkb9000 het volgende:
De dvd-drive van m'n oude pc denkt dat ie een bluray speler is, de sukkel
Leuk en aardig, ik heb zoveel negatiefs over die jongen te vertellen dat ik soms heel veel neerzet en er maar 10% van post.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ed, hij maakt wel een leuke met die fix
Het was ook maar een grapjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Leuk en aardig, ik heb zoveel negatiefs over die jongen te vertellen dat ik soms heel veel neerzet en er maar 10% van post.![]()
Post niet helemaal nagelezen nadat ik het af had.
en als ik in de TT sta is er niks aan de handquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:07 schreef RitseB het volgende:
Gamebabe stelt het niet echt op prijs als haar naam er staat en zo.
Jawel. Je aanwezigheid is al erg genoeg.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:16 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
en als ik in de TT sta is er niks aan de hand
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jawel. Je aanwezigheid is al erg genoeg.
Ga weg.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jawel. Je aanwezigheid is al erg genoeg.
Ga weg.
Waarom dat?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:07 schreef RitseB het volgende:
Gamebabe stelt het niet echt op prijs als haar naam er staat en zo.
Daar heeft Flodder wel een puntquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:16 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
en als ik in de TT sta is er niks aan de hand
Toen ik op de games FP Gefeliciteerd Gamebabe zei bij het item over haar game mocht dat ook niet?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom dat?
En waar is de TT en OP?
de tt is verwijdert door ritsequote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom dat?
En waar is de TT en OP?
Hele toffe film inderdaad, veel plezier.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:04 schreef Sigmund666 het volgende:
Law Abiding Citizen gaan kijken. Wat een bazenfilm!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:16 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik heb hem al gezien
Hij was echt geniaalecht een flikker manier om iemand om te leggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |