quote:
Haha ja, heb die ook een lange tijd gehad.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey ik herken je nu pas door je andere avatar uit je profiel, stom toch dat je altijd eerder avatars meer onthoudt dan nicks
Of zoals Monique Smit zou zeggen: Yolanthe Cacao van de Kasberg.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Yolanthe Cabau van Kasberg? Die meid van Stekelenburg is niet de slimste?Kasberg?
quote:
D.-manquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha ja, heb die ook een lange tijd gehad.
De meeste voetballers zijn dwergjesquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat ie niet lekker genoeg is en een dwergje
Overmars was toen destijds nog best aantrekkelijk ondanks dat ie mini-midget isquote:
Nee hoor, heb je de film Inglourious Basterds gezien? Zij speelt een hoofdrol, Franse actrice Melanie Laurent.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wie het is, moet ik me erg schamen?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee hoor, heb je de film Inglourious Basterds gezien? Zij speelt een hoofdrol, Franse actrice Melanie Laurent.
Ooooo, ja dat is River Phoenix, acteur.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel je vorige avatar, die ik in je profiel kan zien
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ooooo, ja dat is River Phoenix, acteur.
Volgens mij acteert ie niet meerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja een beetje. Alleen River was knapper.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke, even opgezocht, nee die ken ik idd nietAls ik snel kijk zie ik er een beetje Boris (Idols) in
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |