abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82368505
Hoe verdoe je het beste tijd en geld..
Google is your friend, abuse your friends
pi_82368770
Het dreigende muziekje
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_82369088
linkdump-topic, dat vind ik er van.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_82369628
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 16:22 schreef Metalfrost het volgende:
Hoe verdoe je het beste tijd en geld..
Het klopt als een bus, hoezo verspilling.
pi_82369667
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 17:03 schreef NumberSeven het volgende:

[..]

Het klopt als een bus, hoezo verspilling.
Wordt er iemand beter van?

edit--
Dit is TRU, wat doe ik hier..
Google is your friend, abuse your friends
pi_82369719
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 17:04 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Wordt er iemand beter van?

edit--
Dit is TRU, wat doe ik hier..
lol, idd. ik post i.i.g. wel in de juiste rubriek
  Moderator zaterdag 5 juni 2010 @ 18:41:12 #8
249559 crew  Lavenderr
pi_82372170
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 17:06 schreef NumberSeven het volgende:

[..]

lol, idd. ik post i.i.g. wel in de juiste rubriek
Wat wil je ons vertellen met deze film (van vorig jaar btw) ?
Dat Mekka de heilige stad is? Net als Jeruzalem?
pi_82375757
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 18:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat wil je ons vertellen met deze film (van vorig jaar btw) ?
Dat Mekka de heilige stad is? Net als Jeruzalem?
Dit is slechts één bevestiging dat de islam de waarheid is.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:00:33 #10
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_82375875
Ik moest gelijk denken aan de Bijbelcode.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  Moderator zaterdag 5 juni 2010 @ 23:04:45 #11
249559 crew  Lavenderr
pi_82379620
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 20:55 schreef NumberSeven het volgende:

[..]

Dit is slechts één bevestiging dat de islam de waarheid is.
Ja, elk geloof denkt natuurlijk dat zij de waarheid vertellen.
pi_82379658
Zooo typisch, dat niemand die dingen dan echt mag onderzoeken omdat ze zo heilig zijn. Net als de ark des verbonds... Zeker bang dat er niets van blijkt te kloppen?
Whatever...
pi_82381275
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, elk geloof denkt natuurlijk dat zij de waarheid vertellen.
dat idd.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 6 juni 2010 @ 10:46:30 #14
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_82386850
Wat een bullshit zeg..
Zoek lang genoeg en elk geloof zal dingen vinden die zij als bewijs zullen zien.
Maximaal
4
regels
heur!
pi_82490287
quote:
Op zondag 6 juni 2010 10:46 schreef hakkersszz het volgende:
Wat een bullshit zeg..
Zoek lang genoeg en elk geloof zal dingen vinden die zij als bewijs zullen zien.
Dit bewijs is verifieerbaar
pi_82496399
Nog steeds dezelfde discussies hier zie ik. Ik ben dit forum vroeg in de geschiedenis van FOK! begonnen, met Havoc samen. En ook toen waren er mensen die het gewoon niet konden verkroppen dat anderen enige waarde aan de onderwerpen die aan de orde komen schenken.
Wat op zichzelf overigens een buitengewoon intrigerend verschijnsel is

Feit is dus steeds dat er een groep is die alles rationeel en wetenschappelijk wil verklaren.
Middels de wetenschap dus. Wat is wetenschap? In dit verband een geheel aan theorien en ontdekte dan wel veronderstelde wetmatigheden, gebaseerd op herhaalbaarheid, oproepbaarheid, en objectiviteit.
Alle feiten en ontdekte samenhangen die in de wetenschap een plaats krijgen, moeten dus dat filter passeren.
Want dat is het doel van de wetenschap: het ontwikkelen van een stel trucs en methodes om de natuur, dan wel de ons omringende materiele realitet, te beheersen.
En ik geef toe - technologie kan maar beter volgens deze methode opgebouwd worden, als ik in mij auto stap wil ik immers graag dat het ding rijdt. Dat dus de materie zich herhaalbaar voorspelbaar gedraagt.

Das mooi.

Maar hoe kan de wetenschap, die immers is opgebouwd uit slechts die herhaalbare oproepbare en objectieve fenomenen, dan ooit uitspraken doen over zaken die dat niet zijn?
De wetenschap zelf heeft toch immers alles uit die hoek buitengesloten?

Ok, daar waren redenen voor, zoals gezegd, een auto moet graag wel altijd een auto zijn, etc.

Maar is dat reden om vervolgens te zeggen dat alles wat niet aan die wetenschappelijke criteria voldoet dan ook niet bestaat?
Beetje arrogant, niet?
Wie zegt dat? Jullie willen altijd bewijzen - bewijs eens dat alleen jullie visie altijd de juiste is?

Ey, ineens herinner ik me dat ik net een paar posts hierboven las dat ieder geloof zichzelf ziet als het enige juiste.

Waarmee ik dus moet vaststellen dat het geloof in de wetenschap wat dat betreft heel weinig verschilt van een geloof in een god of in paranormale fenomenen.

Wat mij hier vooral in stoort is de arrogantie. De arrogantie van 'alleen ons wereldbeeld klopt'. En daarbij dus ook de arrogantie om te denken dat je het recht hebt om mensen die in een eigen forum over deze zaken willen praten, kan wegzetten als idioten en de topics hier gaat vervuilen met beledigingen etc. De arrogantie om te denken dat je het recht hebt het plezier van de ander hierin te verpesten.

Waarom ga je niet in PTA ieder topic wat over auto's gaat verkloten met opmerkingen als 'maar ik fiets liever, want ik ben tegen auto's.'. Denk je dat men dat daar zal pikken?
Hier dus ook niet. Als je dan werkelijk je voorkeur voor de fiets cq de afkeer voor de auto wil uitspreken maken ze daar misschien wel een apart topic voor.
Maar overal elders is die opmerking simpelweg offtopic.
Zoals dat soort gekweel om bewijs hier ook grotendeels offtopic is.

Oftewel: vriendelijk verzoek om niet alles te vergiftigen met die voortdurende kleineringen en beledigingen. Discussies kan je ook normaal voeren, en in de daartoe bestemde topics.
pi_82496966
Omg Iteejer die nog es langskomt
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_82497036
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:47 schreef iteejer het volgende:
Nog steeds dezelfde discussies hier zie ik.
Zie FB
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_82497867
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:56 schreef UncleScorp het volgende:
Omg Iteejer die nog es langskomt

ey uncle, nice to see yah
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:24:09 #20
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_82498338
quote:
Nog steeds dezelfde discussies hier zie ik..

Oftewel: vriendelijk verzoek om niet alles te vergiftigen met die voortdurende kleineringen en beledigingen. Discussies kan je ook normaal voeren, en in de daartoe bestemde topics.
Goeie post, kom weer eens vaker langs!
Heb me destijds dan toch echt laten registreren puur voor dit sub-forum.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_82498598
laat maar, heb al in feedback gepost

[ Bericht 96% gewijzigd door Amos_ op 08-06-2010 15:35:51 ]
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_82498651
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:24 schreef Ticker het volgende:

Heb me destijds dan toch echt laten registreren puur voor dit sub-forum.
Same here
Was ten tijde van Iteejer en MUUS
pi_82512339
quote:
Nog steeds dezelfde discussies hier zie ik. Ik ben dit forum vroeg in de geschiedenis van FOK! begonnen, met Havoc samen. En ook toen waren er mensen die het gewoon niet konden verkroppen dat anderen enige waarde aan de onderwerpen die aan de orde komen schenken.
Wat op zichzelf overigens een buitengewoon intrigerend verschijnsel is

Feit is dus steeds dat er een groep is die alles rationeel en wetenschappelijk wil verklaren.
Middels de wetenschap dus. Wat is wetenschap? In dit verband een geheel aan theorien en ontdekte dan wel veronderstelde wetmatigheden, gebaseerd op herhaalbaarheid, oproepbaarheid, en objectiviteit.
Alle feiten en ontdekte samenhangen die in de wetenschap een plaats krijgen, moeten dus dat filter passeren.
Want dat is het doel van de wetenschap: het ontwikkelen van een stel trucs en methodes om de natuur, dan wel de ons omringende materiele realitet, te beheersen.
En ik geef toe - technologie kan maar beter volgens deze methode opgebouwd worden, als ik in mij auto stap wil ik immers graag dat het ding rijdt. Dat dus de materie zich herhaalbaar voorspelbaar gedraagt.

Das mooi.

Maar hoe kan de wetenschap, die immers is opgebouwd uit slechts die herhaalbare oproepbare en objectieve fenomenen, dan ooit uitspraken doen over zaken die dat niet zijn?
De wetenschap zelf heeft toch immers alles uit die hoek buitengesloten?

Ok, daar waren redenen voor, zoals gezegd, een auto moet graag wel altijd een auto zijn, etc.

Maar is dat reden om vervolgens te zeggen dat alles wat niet aan die wetenschappelijke criteria voldoet dan ook niet bestaat?
Beetje arrogant, niet?
Wie zegt dat? Jullie willen altijd bewijzen - bewijs eens dat alleen jullie visie altijd de juiste is?

Ey, ineens herinner ik me dat ik net een paar posts hierboven las dat ieder geloof zichzelf ziet als het enige juiste.

Waarmee ik dus moet vaststellen dat het geloof in de wetenschap wat dat betreft heel weinig verschilt van een geloof in een god of in paranormale fenomenen.

Wat mij hier vooral in stoort is de arrogantie. De arrogantie van 'alleen ons wereldbeeld klopt'. En daarbij dus ook de arrogantie om te denken dat je het recht hebt om mensen die in een eigen forum over deze zaken willen praten, kan wegzetten als idioten en de topics hier gaat vervuilen met beledigingen etc. De arrogantie om te denken dat je het recht hebt het plezier van de ander hierin te verpesten.

Waarom ga je niet in PTA ieder topic wat over auto's gaat verkloten met opmerkingen als 'maar ik fiets liever, want ik ben tegen auto's.'. Denk je dat men dat daar zal pikken?
Hier dus ook niet. Als je dan werkelijk je voorkeur voor de fiets cq de afkeer voor de auto wil uitspreken maken ze daar misschien wel een apart topic voor.
Maar overal elders is die opmerking simpelweg offtopic.
Zoals dat soort gekweel om bewijs hier ook grotendeels offtopic is.

Dat heeft niets met arrogantie te maken, denk je dat ik kan zeggen; de islam is de juiste weg..maar het christendom dat mag ook..en het jodendom mag ook? Denk je dat een jood zal zeggen; moslims gaan ook naar het paradijs..en atheisten ook? Nee, zo werkt het niet. Bovendien heb ik naar mijn weten niemand beledigd of uitgescholden..je ziet toch dat ze eerder mij kleineren en bestempelen als **** etc. Bovendien open ik de topics netjes in de juiste rubriek..wat doe ik volgens jou verkeerd dan?
pi_82513108
Ik sprak jou ook niet aan, niemand eigenlijk, was meer in zijn algemeenheid. En ik kreeg al terecht op mijn kop van Bastard dat dit in FB had moeten staan
pi_82515287
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:06 schreef iteejer het volgende:
Ik sprak jou ook niet aan, niemand eigenlijk, was meer in zijn algemeenheid. En ik kreeg al terecht op mijn kop van Bastard dat dit in FB had moeten staan
Oke, sorry voor mijn reactie dan .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')