abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82379720
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:05 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ik zie 8.56... Het eerste getal lijkt anders dan het 2de.
volgens mij ook. 00.56 zijn de eerste beelden, 6.30 te tweede, dan lijkt het weer 00.56 de derde (volgens mij doet die klok het gewoon niet .., als hij de kamer verlaat in z'n nieuwe shirt, en dan langs de receptie iets van 8.44
daar kunnen we niet veel mee.
edit: even wat veranderd.
C'est le ton qui fait la musique.
pi_82379729
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:05 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

..Ik vraag me af wat dat toch is aan die knul...zijn zg onschuldige blik?

hier kijkt hij toch niet al te blij ...:P (eerder een beetje geval van 7 kleuren in de broek )

Thank Drunk I'm a Goddess!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 23:08:40 #228
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82379733
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:05 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ik zie 8.56... Het eerste getal lijkt anders dan het 2de.
Uitvergroot zie ik nu deze tijden!
05.20
binnenkomst hotel
06.32
Kamer binnengaan
00.50
Verlaten kamer
Snollebolt
pi_82379736
Mensen die conclusies gaan verbinden aan die tijden die in beeld staan, die camera's zijn misschien jaren geleden opgehangen en ingesteld .
pi_82379749
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:06 schreef Taurus het volgende:
Hoe het hier overkomt lijkt het alsof de Peruanen er allemaal flink van ondersteboven zijn, ik kan me geen zaak herinneren waarbij wij zo geemotioneerd over een moord geweest zijn? Meestal uit zich dat hier eerder in verdriet over het slachtoffer dan zo'n geemotioneerde woede richting dader, volgens mij.
Nathalee Holloway, Milly Boele.

In die landen zie je die mensen op straat schreeuwen. Hier in Nederland gaan we op internet klagen en familieleden via Hyves lastig vallen.
Leaf
  zaterdag 5 juni 2010 @ 23:09:18 #231
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82379756
Dat Van der Sloot van de straat moet, dat is duidelijk. Als hij er maar niet ingeluisd is. Dan heb je hier geen verweer meer tegen.
pi_82379760
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:06 schreef Taurus het volgende:
Hoe het hier overkomt lijkt het alsof de Peruanen er allemaal flink van ondersteboven zijn, ik kan me geen zaak herinneren waarbij wij zo geemotioneerd over een moord geweest zijn? Meestal uit zich dat hier eerder in verdriet over het slachtoffer dan zo'n geemotioneerde woede richting dader, volgens mij.
Zojuist nog even met Peru gebeld en het is het gesprek van de dag. De dochter van een semi-bekende Peruaan, een gringo als dader en nota bene een dader met een voorgeschiedenis. Verder worden alle ouders in Peru nog maar eens erop gewezen dat het niet altijd handig is om je kinderen dag en nacht op straat rond te laten slingeren.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 23:09:30 #233
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82379766
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:08 schreef Helly het volgende:
Mensen die conclusies gaan verbinden aan die tijden die in beeld staan, die camera's zijn misschien jaren geleden opgehangen en ingesteld .
Of niet
Snollebolt
pi_82379781
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:08 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Uitvergroot zie ik nu deze tijden!
05.20
binnenkomst hotel
06.32
Kamer binnengaan
00.50
Verlaten kamer
AM of PM? 12.50 kennen ze in Peru namelijk niet.
pi_82379782
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:08 schreef prupke het volgende:

[..]

hier kijkt hij toch niet al te blij ...:P (eerder een beetje geval van 7 kleuren in de broek )

[ afbeelding ]
Dat was ook zo grappig.
Beelden dat hij in de auto zit, met kogelvrij vest aan. Maar deuren open en iedereen kon er langs rijden
Leaf
pi_82379796
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:09 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Of niet
pi_82379803
quote:
LIMA - Een aantal Peruanen heeft zijn woede over de moord op een Peruaanse vrouw bekoeld op de vermeende moordenaar, de Nederlander Joran van der Sloot. De verdachte werd zowel verbaal als fysiek aangevallen, toen er in de badplaats Pucusana van auto's werd gewisseld. Dat meldden Peruaanse media zaterdag.

Van der Sloot werd deze week in Chili gearresteerd. De politie bracht hem per auto naar Lima, waar hij de 21-jarige Stephany Flores vermoord zou hebben. Het konvooi van auto's met politie en de verdachte en auto's van de media stopte in de badplaats. Een aantal mensen greep de gelegenheid aan om Van der Sloot uit te schelden. Ook zou hij een klap op zijn hoofd hebben gehad.

Van der Sloot wordt zaterdag nog verhoord in de hoofdstad. (ANP)
Bron
pi_82379809
Ik heb trouwens redelijk schokkend nieuws. LET OP dit is van een zeer onbetrouwbare bron dus neem het maar voor wat je wilt..

maar ik sprak dus een fin die regelmatig pokert en ook in de poker community zit en hij had joran herkent. Ik vroeg aan hem of hij een beetje goed was en hij zei dat hij echt ontzettend slecht is.

NOGMAALS DIT IS ZEER ONBETROUWBAAR. Maar ik vind het een beetje vreemd dat er niemand op fok iets over zijn poker carriere weet of hem ergens tegen gekomen is in een game/forum. zo moeilijk moet dat toch niet op te zoeken zijn.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 23:10:54 #239
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82379814
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat Van der Sloot van de straat moet, dat is duidelijk. Als hij er maar niet ingeluisd is. Dan heb je hier geen verweer meer tegen.
waarom zou hij er ingeluisd worden?
Door wie, en dan nog is hij een schatje dan? MIsschien verdiend hij het wel enorm om erin geluisd te worden!?

Hij was ook pooier remember, onschuldige meiden voor je laten werken, in principe een ordinaire loverboy...
Snollebolt
pi_82379838
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:10 schreef dieselnoi het volgende:
Ik heb trouwens redelijk schokkend nieuws. LET OP dit is van een zeer onbetrouwbare bron dus neem het maar voor wat je wilt..

maar ik sprak dus een fin die regelmatig pokert en ook in de poker community zit en hij had joran herkent. Ik vroeg aan hem of hij een beetje goed was en hij zei dat hij echt ontzettend slecht is.

NOGMAALS DIT IS ZEER ONBETROUWBAAR. Maar ik vind het een beetje vreemd dat er niemand op fok iets over zijn poker carriere weet of hem ergens tegen gekomen is in een game/forum. zo moeilijk moet dat toch niet op te zoeken zijn.
Dramaqueen.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 23:11:53 #241
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_82379842
quote:

Schokkend
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_82379869
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:10 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Door wie, en dan nog is hij een schatje dan? MIsschien verdiend hij het wel enorm om erin geluisd te worden!?

Hij was ook pooier remember, onschuldige meiden voor je laten werken, in principe een ordinaire loverboy...
Tot nu toe wijst werkelijk niets er op dat iemand Joran een oor aan heeft genaaid. Er zijn veel meer aanwijzingen dat hij de dader is dan dat iemand hem een oor aan heeft genaaid. Voor dat laatste is sowieso geen enkele aanwijzing tot nu toe.
pi_82379870
quote:

Ik dacht altijd dat je voor die pokertoernoois aardig moest kunnen pokeren, dat je dan een soort van uitnodiging ontvangt als het ware. Alhoewel ik niet weet of dit toernooi een officieel knap iets was of simpelweg een random iets van het hotel zelf.
pi_82379876
quote:

[..]
1)

2) Hij was ook pooier remember, onschuldige meiden voor je laten werken, in principe een ordinaire loverboy...
1) door fam. Holloway

2) nooit bewezen
C'est le ton qui fait la musique.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 23:13:00 #245
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_82379877
quote:

[..]

Als hij geen moordenaar is moet hij niet voor moord berecht worden. Simpel. Wat is dat toch met alle mensen die al het gevoel voor rechtspraak verliezen als er weer een mediaspektakel aan de gang is
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  zaterdag 5 juni 2010 @ 23:13:11 #246
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82379882
quote:

[..]

Iemand een moord (!) in z'n schoenen schuiven die hij niet gepleegd heeft, dat is bijna net zo erg als het plegen van de moord zélf.
pi_82379883
quote:

[..]

Hij is daarvan beschuldigd. Maar er is niks bewezen, sterker nog; er is niet eens een zaak geweest remember?
pi_82379891
quote:

absoluut niet schokkend. Omdat hij zei dat hij wel eens pokert, gaan wij er even van uit dat hij een ton per maand shipt

Zo ver ik weet, staat hij in de pokercommunity bekenhd als een vis
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2010 @ 23:14:04 #249
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82379910
  zaterdag 5 juni 2010 @ 23:14:24 #250
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82379920
quote:

hoi
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')