abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82366060
Tegenwoordig zie ik meer en meer homo's opduiken. Hoe komt dat?

Ik zie nieuwe series op televisie komen. The Big Bang Theory, Will & Grace, How I Met Your Mother en nog een paar waarin de mannelijke personages veelal homo zijn. In bijna elke aflevering van Komen Eten doet er een homoseksueel mee. In films is dat ook de trend geworden.
In de film Sex & The City (homoseksuele regisseur) zag ik enkel homo's buiten Mr. Big. Probeert hij een fantasiewereld te creëren waarin 90% van de mannen homo zijn en zo het publiek aanzetten om zo te worden?

Ik snap dat sommigen een andere geaardheid hebben maar waarom is er de voorbije jaren een exponentiële groei gekomen?

Ik zie overal gay prides optreden. Hier (in Europa toch) worden ze allemaal aanvaard en toch... Moeten wij binnenkort hetero prides organiseren om terug hetero's op de beeldbuis te krijgen?
Ik zie een nieuwe subcultuur in gang treden : fashionboys. Je weet wel, met die nektapijten en alles wat nieuw is in de mode gemaakt door DE symbolen van de homocultuur. Zij beslissen wat mannen moeten dragen tegenwoordig.

En dan is er nog vooral dit filmpje op youtube waaraan ik mij enorm erger (Ik weet ook wel dat niet elke homo zo oppervlakkig is, maar in dit filmpje leggen ze uit waarom zij 'beter' zijn dan de normale man).

Wat vinden jullie ervan?
pi_82366079
in de serie of in werkelijkheid bedoel je?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_82366108
in the big bang theory en how i met your mother is geen enkel mannelijk personage homo
(in het echt wel)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  zaterdag 5 juni 2010 @ 15:10:22 #4
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_82366149
Ik denk dat homoseksualiteit tegenwoordig wat beter geaccepteerd word en mensen dus niet "in de kast" willen blijven. Verder is het acteursgilde altijd al een "broedplaats" voor homo's geweest dus dat is niets nieuws...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_82366159
Dat filmpje

Beetje hoofden gaan raten op billboards, zo'n hoofd is enkel bedoeld als een fysieke herkenning van de partij waar je op stemt, de gaat enkel over de standpunten en niet over hoe iemand eruitziet
Google is your friend, abuse your friends
pi_82366247
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:07 schreef Seam het volgende:
in de serie of in werkelijkheid bedoel je?
in werkelijkheid.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 15:22:23 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_82366455
Het is een Islamitische propagandacampagne om iedere westerling homo te krijgen zodat ze de wereld kunnen veroveren. Want homo's kunnen alleen maar met hun handtasjes slaan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 5 juni 2010 @ 15:55:58 #8
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_82367646
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:08 schreef Jesse_ het volgende:
in the big bang theory en how i met your mother is geen enkel mannelijk personage homo
(in het echt wel)
Mooi ook dat de ultieme hetero gespeeld wordt door een homo, bij HIMYM
pi_82367716
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:55 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Mooi ook dat de ultieme hetero gespeeld wordt door een homo, bij HIMYM
Barney
  One tough cookie zaterdag 5 juni 2010 @ 17:36:51 #10
169210 liesje1979
pi_82370538
Ik heb helemaal niet het idee dat homo´s in series zoveel voor komen. Ja je noemt een paar, ik kan er denk ik 10x zoveel noemen waar het niet per se om homoseksualiteit gaat.
Op zich vind ik het eigenlijk wel fijn dat er ook series zijn waarin homorollen zitten, dat maakt het wat meer een afspiegeling van de maatschappij. je zou bijna kunnen spreken van de excuushomo.

Verder heb ik totaal geen moeite met de prides e.d, ik wil er zelfs altijd nog een keer heen.
Ik denk doordat het meer acceptabel is tegenwoordig, het ook meer in deries e.d voor komt. Ik vind dat persoonlijk een goede ontwikkeling.

[ Bericht 1% gewijzigd door liesje1979 op 05-06-2010 18:04:50 ]
  zaterdag 5 juni 2010 @ 17:40:43 #11
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_82370635
Het einde van de mensheid nadert! Als iedereen homo wordt -> geen kinderen -> einde mensheid.

Of het komt omdat:
1. Het tegenwoordig geaccepteerd is en mensen uit de kast durven te komen.
2. Een homo over het algemeen meer opvalt dan hetero's. (Wie? Ja, die homo!)
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  One tough cookie zaterdag 5 juni 2010 @ 17:44:17 #12
169210 liesje1979
pi_82370744
Als iedereen homo wordt?
Hoe moet ik dat voorstellen? de regering die ons via chemtrails het homogif toedient ofzo?
Volgens mij neemt homoseksualiteit niet toe maar wel de openheid erover. Goedzo.
  One tough cookie zaterdag 5 juni 2010 @ 17:44:52 #13
169210 liesje1979
pi_82370756
Ik moest even verder lezen, mijn fout.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 17:47:27 #14
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_82370813
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:06 schreef henkpuider het volgende:
Tegenwoordig zie ik meer en meer homo's opduiken. Hoe komt dat?

Ik zie nieuwe series op televisie komen. The Big Bang Theory, Will & Grace, How I Met Your Mother en nog een paar waarin de mannelijke personages veelal homo zijn. In bijna elke aflevering van Komen Eten doet er een homoseksueel mee. In films is dat ook de trend geworden.
Nieuwe series?
quote:
In de film Sex & The City (homoseksuele regisseur) zag ik enkel homo's buiten Mr. Big. Probeert hij een fantasiewereld te creëren waarin 90% van de mannen homo zijn en zo het publiek aanzetten om zo te worden?
Je kan niet iemand aanzetten om homoseksueel te worden, je kan er hoogstens voor zorgen dat iemand uit komt voor zijn of haar geaardheid.
quote:
Ik snap dat sommigen een andere geaardheid hebben maar waarom is er de voorbije jaren een exponentiële groei gekomen?
Je hoeft je niet meer te schamen voor je geaardheid, je wordt niet meer zo snel verbannen, vermoord, verkracht als je uitkomt voor het feit dat je homoseksueel bent, dus meerdere durven er voor uit te komen.
quote:
Ik zie overal gay prides optreden. Hier (in Europa toch) worden ze allemaal aanvaard en toch... Moeten wij binnenkort hetero prides organiseren om terug hetero's op de beeldbuis te krijgen?
Ik zie een nieuwe subcultuur in gang treden : fashionboys. Je weet wel, met die nektapijten en alles wat nieuw is in de mode gemaakt door DE symbolen van de homocultuur. Zij beslissen wat mannen moeten dragen tegenwoordig.
Love parade, Dance parade, zomercarnaval enz.

Daarbij beslist niemand wat een ander moet dragen, doe je nog altijd zelf.
quote:
En dan is er nog vooral dit filmpje op youtube waaraan ik mij enorm erger (Ik weet ook wel dat niet elke homo zo oppervlakkig is, maar in dit filmpje leggen ze uit waarom zij 'beter' zijn dan de normale man).

Wat vinden jullie ervan?
En hetero's zetten zich nooit te koop op youtube?

TS is homofoob.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  One tough cookie zaterdag 5 juni 2010 @ 18:03:41 #15
169210 liesje1979
pi_82371257
Wat zij zegt.
pi_82371324
The Big Bang Theory heeft vier mannelijke hoofdpersonages die geen van allen homo zijn. Waar heb je het over?
  zaterdag 5 juni 2010 @ 18:09:15 #17
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_82371370
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 18:06 schreef Balgehakt het volgende:
The Big Bang Theory heeft vier mannelijke hoofdpersonages die geen van allen homo zijn. Waar heb je het over?
Er zit nog wel een a-seksuele bij. Misschien bedoelt ie dat.
pi_82371433
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 17:40 schreef Twizu het volgende:
Het einde van de mensheid nadert! Als iedereen homo wordt -> geen kinderen -> einde mensheid.

Of het komt omdat:
1. Het tegenwoordig geaccepteerd is en mensen uit de kast durven te komen.
2. Een homo over het algemeen meer opvalt dan hetero's. (Wie? Ja, die homo!)
Dat eerste.
Je kunt nu (in tegenstelling tot een relatief korte tijd geleden) vrij makkelijk voor je homoseksualiteit uitkomen.
Toen de Christelijke onderdrukking hier nog erg heerste moest je het geheim houden en trouwde je maar omdat het moest of werd je pastoor of priester

En dan wordt homoseksualteit iets normaals in de maatschappij, wat het vast voordat Christenen en Moslims met dictatortrekjes het gingen verbieden ook was..
Neil LOVES Carrots!
pi_82375138
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 18:06 schreef Balgehakt het volgende:
ik heb 1 aflevering gezien en dan in mezelf gezegd : alweer een homoserie. Niemand kan iets zinnig of deftig zeggen. Het is oneliner na oneliner. Abnormaal gedrag, ik dacht echt dat het homo's waren. Waar zijn die goeie series naar toe zoals Friends?
  zaterdag 5 juni 2010 @ 20:32:58 #20
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_82375175
Omdat het steeds meer geaccepteerd word. Logisch. Die klote gelovigen gaan gelukkig steeds meer weg
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_82381946
Op zich is het wel raar, ik zag laatst bij Hooligans die serie dat in Servie die Hooliganleider van Partizan een Hooliganleider van Dinamo Zagreb anaal neukte, in de gevangenissen gebeurt het toch ook en dat zijn daar nu niet bepaald allemaal mietjes, in het leger schijnt het ook nog wel te gebeuren, mannen/jongens die geen meisjes durven aan te spreken en nooit seks hebben gehad gaan uit wanhoop daar over fantaseren of het soms zelfs echt doen, tsja, een vreemde wereld.
pi_82386937
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 17:47 schreef snakelady het volgende:

Je kan niet iemand aanzetten om homoseksueel te worden, je kan er hoogstens voor zorgen dat iemand uit komt voor zijn of haar geaardheid.

kan je dat 100% beamen? Aangezien dat ik meer en meer homo's zie opduiken, krijg ik het gevoel dat dit een gevolg is van het werk van de media die homo's als normaal bestempelen. Kinderen zien enkel homoseksuelen iets fantastisch doen op televisie zoals iemands huis helemaal omtoveren tot een droomhuis, alsof enkel homo's dat kunnen. Dit is volgens mij pure manipulatie van de media.
pi_82386944
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:08 schreef Jesse_ het volgende:
(in het echt wel)
Dit
  zondag 6 juni 2010 @ 10:58:23 #24
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_82387069
quote:
Op zondag 6 juni 2010 10:51 schreef henkpuider het volgende:

[..]

kan je dat 100% beamen? Aangezien dat ik meer en meer homo's zie opduiken, krijg ik het gevoel dat dit een gevolg is van het werk van de media die homo's als normaal bestempelen. Kinderen zien enkel homoseksuelen iets fantastisch doen op televisie zoals iemands huis helemaal omtoveren tot een droomhuis, alsof enkel homo's dat kunnen. Dit is volgens mij pure manipulatie van de media.
Precies! Laatst liepen alle vrouwen met Uggs! Mensen hebben geen eigen mening meer.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_82387382
Mensen denken niet meer rationeel na.

Als ze een t-shirt dragen met een V-hals tot aan hun navel, broeken die smaller zijn dan die van vrouwen, schoenen waarbij je afvraagt wie er dat ooit zou willen maken en haar naar alle kanten en dan zeggen : "Ik ben hip, maar dat kunnen jullie niet weten. Maar ik wel, want ik weet alles van mode, en omdat ik het hip vind is het hip."

Nee, mode is relatief. Het is ontworpen door homo's die zich van de normale hetero mens willen distantiëren en dit jammer genoeg doen met heel de maatschappij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')