Mooi ook dat de ultieme hetero gespeeld wordt door een homo, bij HIMYMquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:08 schreef Jesse_ het volgende:
in the big bang theory en how i met your mother is geen enkel mannelijk personage homo
(in het echt wel)
Barneyquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:55 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mooi ook dat de ultieme hetero gespeeld wordt door een homo, bij HIMYM
Nieuwe series?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:06 schreef henkpuider het volgende:
Tegenwoordig zie ik meer en meer homo's opduiken. Hoe komt dat?
Ik zie nieuwe series op televisie komen. The Big Bang Theory, Will & Grace, How I Met Your Mother en nog een paar waarin de mannelijke personages veelal homo zijn. In bijna elke aflevering van Komen Eten doet er een homoseksueel mee. In films is dat ook de trend geworden.
Je kan niet iemand aanzetten om homoseksueel te worden, je kan er hoogstens voor zorgen dat iemand uit komt voor zijn of haar geaardheid.quote:In de film Sex & The City (homoseksuele regisseur) zag ik enkel homo's buiten Mr. Big. Probeert hij een fantasiewereld te creëren waarin 90% van de mannen homo zijn en zo het publiek aanzetten om zo te worden?
Je hoeft je niet meer te schamen voor je geaardheid, je wordt niet meer zo snel verbannen, vermoord, verkracht als je uitkomt voor het feit dat je homoseksueel bent, dus meerdere durven er voor uit te komen.quote:Ik snap dat sommigen een andere geaardheid hebben maar waarom is er de voorbije jaren een exponentiële groei gekomen?
Love parade, Dance parade, zomercarnaval enz.quote:Ik zie overal gay prides optreden. Hier (in Europa toch) worden ze allemaal aanvaard en toch... Moeten wij binnenkort hetero prides organiseren om terug hetero's op de beeldbuis te krijgen?
Ik zie een nieuwe subcultuur in gang treden : fashionboys. Je weet wel, met die nektapijten en alles wat nieuw is in de mode gemaakt door DE symbolen van de homocultuur. Zij beslissen wat mannen moeten dragen tegenwoordig.
En hetero's zetten zich nooit te koop op youtube?quote:En dan is er nog vooral dit filmpje op youtube waaraan ik mij enorm erger (Ik weet ook wel dat niet elke homo zo oppervlakkig is, maar in dit filmpje leggen ze uit waarom zij 'beter' zijn dan de normale man).
Wat vinden jullie ervan?
Er zit nog wel een a-seksuele bij. Misschien bedoelt ie dat.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:06 schreef Balgehakt het volgende:
The Big Bang Theory heeft vier mannelijke hoofdpersonages die geen van allen homo zijn. Waar heb je het over?
Dat eerste.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:40 schreef Twizu het volgende:
Het einde van de mensheid nadert! Als iedereen homo wordt -> geen kinderen -> einde mensheid.
Of het komt omdat:
1. Het tegenwoordig geaccepteerd is en mensen uit de kast durven te komen.
2. Een homo over het algemeen meer opvalt dan hetero's. (Wie? Ja, die homo!)
ik heb 1 aflevering gezien en dan in mezelf gezegd : alweer een homoserie. Niemand kan iets zinnig of deftig zeggen. Het is oneliner na oneliner. Abnormaal gedrag, ik dacht echt dat het homo's waren. Waar zijn die goeie series naar toe zoals Friends?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:06 schreef Balgehakt het volgende:
The Big Bang Theory heeft vier mannelijke hoofdpersonages die geen van allen homo zijn. Waar heb je het over?
kan je dat 100% beamen? Aangezien dat ik meer en meer homo's zie opduiken, krijg ik het gevoel dat dit een gevolg is van het werk van de media die homo's als normaal bestempelen. Kinderen zien enkel homoseksuelen iets fantastisch doen op televisie zoals iemands huis helemaal omtoveren tot een droomhuis, alsof enkel homo's dat kunnen. Dit is volgens mij pure manipulatie van de media.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:47 schreef snakelady het volgende:
Je kan niet iemand aanzetten om homoseksueel te worden, je kan er hoogstens voor zorgen dat iemand uit komt voor zijn of haar geaardheid.
Ditquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:08 schreef Jesse_ het volgende:
in the big bang theory en how i met your mother is geen enkel mannelijk personage homo
(in het echt wel)
Precies! Laatst liepen alle vrouwen met Uggs!quote:Op zondag 6 juni 2010 10:51 schreef henkpuider het volgende:
[..]
kan je dat 100% beamen? Aangezien dat ik meer en meer homo's zie opduiken, krijg ik het gevoel dat dit een gevolg is van het werk van de media die homo's als normaal bestempelen. Kinderen zien enkel homoseksuelen iets fantastisch doen op televisie zoals iemands huis helemaal omtoveren tot een droomhuis, alsof enkel homo's dat kunnen. Dit is volgens mij pure manipulatie van de media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |