Da's pas een van de zoveel. O.a. ook Sprite, Glacéau, Bubblicious, Upper Deck, McDonald's en State Farm.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:19 schreef Reanimation het volgende:
Heel veel met reclame..
http://sports.yahoo.com/nba/news?slug=ys-cnbclebronnike033110
sprite upper deck en mcdonald's hebben vrij veel spelers... Lebron zal alleen wel wat meer betaald drijgen dan vele anderen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's pas een van de zoveel. O.a. ook Sprite, Glacéau, Bubblicious, Upper Deck, McDonald's en State Farm.
Game 2 pas morgen.
Klopt maar je weet net zo goed als ik dat ie t waarschijnlijk wel wilt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:23 schreef popolon het volgende:
James heeft geen max contract 'nodig'.
Ik denk dat hij bij Cleveland blijft. Als hij weggaat laat hij eigenlijk zien dat hij niet in staat is om Cleveland een titel te bezorgen. En een titel naar Cleveland halen is vanuit historisch perspectief toch wel een grote klus. Zijn marketability blijft in cleveland goed en hij heeft niet per se NY nodig.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:08 schreef ujjain het volgende:
Dat wordt een maximum contract. Als Miami Heat fan, moet ik helaas zeggen dat de kans niet groot is dat Lebron James naar ons toe komt, omdat dit de club van Dwyane Wade is.
New York City verwacht ik, daarna Cleveland en ze zeggen dat Chicacgo nu ook een interessante optie is.
Vanavond weer NBA Finals! Go Lakers.
quote:
Ja echt een held, uiteindelijk 7 uit 8 in de eerste helft. Beetje jammer dat de C's beetje sloppy waren laatste minuut van Q2.. nu nog maar een lead van 6 pt.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:08 schreef ujjain het volgende:
Als Miami Heat fan, moet ik helaas zeggen dat de kans niet groot is dat Lebron James naar ons toe komt, omdat dit de club van Dwyane Wade is.
New York City verwacht ik, daarna Cleveland en ze zeggen dat Chicacgo nu ook een interessante optie is.
http://www.nypost.com/p/s(...)d4kQarERK0aGkil7rYAJquote:Op zondag 6 juni 2010 17:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij Cleveland blijft. Als hij weggaat laat hij eigenlijk zien dat hij niet in staat is om Cleveland een titel te bezorgen. En een titel naar Cleveland halen is vanuit historisch perspectief toch wel een grote klus. Zijn marketability blijft in cleveland goed en hij heeft niet per se NY nodig.
De NBA heeft misschien wel een Lebron nodig in NY (voor ratings bijvoorbeeld), maar de initi
Als Lebron Cleveland verlaat verspeelt hij wel veel goodwill die hij heeft opgebouwd en zeker met zijn playoff falen de laatste twee jaar zijn er wat cracks in z'n armor te zien. De NY media zal bij blijvend falen zeker niet beter zijn dan die in Cleveland (understatement van de eeuw).
Als hij puur voor het geld gaat, ja dan is NYC uiteraard een goede plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |