Hij werd niet geraakt...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:59 schreef Bragi het volgende:
Ik had dat moment met Robben gemist. Wat gebeurde er? Werd 'ie hard geraakt?
Hij verstapte zich, was geen tegenstander bij betrokken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:59 schreef Bragi het volgende:
Ik had dat moment met Robben gemist. Wat gebeurde er? Werd 'ie hard geraakt?
Ik spot hier trouwens best wel een erge taalfout.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:38 schreef Lamon. het volgende:
Ook humor, op mooiemensen.com was er een meisje dat "ONE NIGHT STAND" had ingevuld, dus voor de lol mailde ik dat ik ook wel in was voor een one night stand, toen zij ze dat ik niet haar type was (angst voor direct zijn), en ik bedankte haar dat ze netjes antwoordde en dat er genoeg vissen in de zee zwommen, en nu is ze haar profiel zo aan het bewerken dat ze ineens 95% matched met mij.
Dit zijn dus het soort mensen die ik graag afkraak, eerst liegen en daarna schijnheilig doen.
Nou nou dat is wel een beetje voorbarig, gescheurd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij werd niet geraakt...
Hij gaf een hakje en heeft toen waarschijnlijk zijn hamstring gescheurd.
ik heb er geen 1 gemaaktquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:03 schreef Skylark. het volgende:
Haha ik las voor 1x terug en ik moest lachen om Otis' z'n bingocards.
Nee, niet leuk voor Kuyt. Kuyt wil wereldkampioen worden.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:04 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme zeg.
KANKER.
Nou, iig wel leuk voor kuyt.
Ja...nee.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:06 schreef Japsnars het volgende:
En dat kan nog makkelijk. Kom op, Nederland heeft naast Robben nog genoeg talent voorin.
En mocht hij wel ernstig geblesseerd zijn, dan wil ik ook wel zijn plek overnemen in Oranje. Daar draai ik m'n hand niet voor om.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:07 schreef Skylark. het volgende:
Als het niet te ernstig is zou ik nog wel zijn blessure over willen nemen.
Jawel.quote:
Zou je voortaan, als je jezelf van zo'n repliek wil dienen, gebruik willen maken van onderstaande video:quote:
Meh, Robben staat bij mij nog achter Van Persie.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Op Messi en Ronaldo na is Robben de beste speler van de wereld.
korte ei, whatever...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik spot hier trouwens best wel een erge taalfout.
Je vergeet André Ooijer.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Op Messi en Ronaldo na is Robben de beste speler van de wereld.
Ja... nee.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zou je voortaan, als je jezelf van zo'n repliek wil dienen, gebruik willen maken van onderstaande video:
Bij voorbaat dank.
Nee joh. Kijk hoeveel wedstrijden Robben beslist heeft dit seizoen. In de CL tegen zowel Fiorentina als Manchester United, in de bekerfinale en ZO vaak tijdens de competitiequote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh, Robben staat bij mij nog achter Van Persie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |