in dat geval. als jij de gene bent die het geld in het laadje pompt en je chick niks uitvoert had ik haar allang het huis uit gejonastquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:50 schreef lange21 het volgende:
Aub geen belachelijke antwoorden. Tevens het is een huur huis en als het moet ga ik er alleen wonen ik breng het makkelijk op.
Tja jij vraagt: gaat dit wel goed...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:50 schreef lange21 het volgende:
Aub geen belachelijke antwoorden. Tevens het is een huur huis en als het moet ga ik er alleen wonen ik breng het makkelijk op.
uhm gast, je gaat dus rust nemen omdat het dan wel goed gaat komen? Das dus niet de goede motivatie, je moet rust nemen om na te denken of jullie hier wel mee door moeten gaan. Het heeft geen zin om in een break te stappen om zo bij haar te kunnen blijven, grow some balls.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:00 schreef lange21 het volgende:
zijn er mensen die elkaar paar weken mettrust hebben gelaten waar de relatie nog goed gekomen is ?
Standaard type borderline aandachtshoer.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:44 schreef lange21 het volgende:
Oja ze zei ook dat ze nog veel in zit over haar ex niet dat ze hem terug wilt maar hem wilt laten voelen wat zij heeft gevoeld dat ze wilt dat hij kruipent naar haar toe komt en haar terug wilt klopt dit wel?
Ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:00 schreef lange21 het volgende:
zijn er mensen die elkaar paar weken mettrust hebben gelaten waar de relatie nog goed gekomen is ?
gtfo, inderdaad.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:05 schreef Tja..1986 het volgende:
Dit is toch de zelfde relatie waarin je na 4 maanden al niet meer bij haar in bed mocht slapen? Ben je nou nog steeds bij haar..
quote:Ik wil graag weten wat jullie hiervan vinden..
Ik ga nu 4maanden met een meid van 24 (ben zelf 21).
We zijn bezig om een huisje te huren. Maar sinds ongveer 4weken loopt alles niet meer zo lekker.
We hadden in het begin veel seks en gingen helemaal los. Maar sinds ongeveer 7weken is het helemaal stuk ik denk dat we ongeveer 1x per 2 weken seks hebben. Ik probeer er met haar over te praten maar dat loopt steeds uit op ruzie. Gisterenavond was het weer zover ik probeerde erover te praten en ze zegt dat het me alleen om seks draait omdat ik vraag wat er aan de hand is omdat we het bijna niet meer doen. Ze zegt dat ik nukkig ben geworden en dat ze door de stress wat het huisje mee brengt en haar werk niet meer zoveel zin erin heeft. Ze zegt dat je in het begin altijd meer aan seks doet maar ik snap er niks meer van. Gisteren avond zei ze ook als je te kort komt bij mij moet je maar iemand anders zoeken. ik ben vanaf dag 1 iedere dag bij haar slaap nu 2maanden al bij haar. Ik betaal de complete inboedel van het huisje en het staat op mijn naam. Ze zegt dat ze er gewoon bijna geen zin meer in heeft. ik snap er niks meer van doen ik wat fout? dat heb ik haar ook al gevraagd nee doe je niet zegt ze. ik probeer alles goed te doen maar knuffelen wilt ze bijna niet meer. Als ik haar een kus wil geven dan zegt ze dat ze er geen zin in heeft dat ze rust nodig heeft en dat ik het maar moet begrijpen. Ik doe echt enorm veel voor haar. En nog is het niet goed. Het lijkt echt stuk te lopen toen ik eergisteren wat probeerde zei ze dat ze moet was dat hoor ik nu telkens. en dat ze door de stress van het huisje er geen zin in heeft. Vanmorgen stotterde ik een beetje en ze zei zo: waarom stotter je nu doe toch eens normaal ik ben boos na onder gegaan op de bank gaan liggen en toen begon ze ik heb er geen zin meer in blabla. huilen wat ze deed en ik ook. en toen zei ze we moeten gewoon volkhouden.
quote:Mijn relatie begint langzamerhand kapot te lopen. Ik ben 22 me vriendin is 24. In het begin was alles nog super. maar sinds een maandje of 2 is het kapot aan het gaan. me vriendin zegt dat het door mij komt maar ze heeft zelf niet in de gaten dat het door haar zelf komt. Ze wilt bijna niet meer dat ik haar knuffel of aanraak sex is er bijna niet meer sinds 2 maanden die is ineens verdwenen. Ik heb het met haar erover gehad al een aantal x maar het blijkt niks te helpen. ze zegt iedere dag dat ze moe is als we bij haar thuis komen en dan wilt ze gaan slapen ik heb haar gevraagd waarom we bijna niet meer knuffelen of tongzoenen of bijna geen sex meer hebben. dan krijgt ze een lach op haar gezicht en zegt ze : ik erger me gewoon aan een aantal dingen wat je doet. Terwijl ik alles zo goed mogelijk probeer te doen voor haar. maar niks blijkt te helpen. iemand tips?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |