quote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef standaard_broodrooster het volgende:
"Voor mij hoefde die aandacht niet galbak. "
ja daarom op twitter gooien
oh ik reageerde te snelquote:Op maandag 7 juni 2010 16:08 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mensen die geen aandacht willen, maar wel zoeken.
Vreemd genoeg zit meneer ook in eens vol plannen, is al bezig met zijn nieuwe huis en de eerste behangstertjes melden zich al om te "helpen"quote:Op maandag 7 juni 2010 21:02 schreef opastokvis het volgende:
jullie moeten dood, want ik durfde niet dood, dus jullie moeten dood
goed argument
Met jouw gebruikersnaam zal hij helemaal in verwarring raken, want volgens de colourcoach moet ie geel denken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
zit nog steeds te twijfelen of ik er niet eens iets op zal zeggen.. die vent is 37 en vader.. hij gedraagt zich enkel als een kleuter van 5
Mja dat heb ik nou ook steedsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
zit nog steeds te twijfelen of ik er niet eens iets op zal zeggen.. die vent is 37 en vader.. hij gedraagt zich enkel als een kleuter van 5
wtf echtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met jouw gebruikersnaam zal hij helemaal in verwarring raken, want volgens de colourcoach moet ie geel denken.
nee doe nou niet zo flauw...quote:@Peevdtee ik zou niet durven. Alles wordt toch uit zn verband gerukt. Ik zwijg beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |