Er is een reden waarom hij zijn kinderen niet zo vaak mag zien.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:39 schreef Twizu het volgende:
Wel ontzettend kansloos. Het zal je vader maar zijn.
Ik zeg nergens dat het makkelijk is om zelfmoord te plegen. Ik zeg alleen dat je problemen onder ogen komen moeilijker kan zijn dan het bijltje er maar bij neer te gooien.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:26 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Je beoordeelt het nu wel erg oppervlakkig en makkelijk. Alsof zelfmoord plegen een beslissing is die je zonder wikken en wegen neemt, alsof iemand die zelfmoord pleegt niet al tijden kan worstelen met problemen.
Als je het hebt over 'het bijltje er bij neergooien', klinkt het toch alsof je het inschat als een makkelijke keuze die niet vooraf is gegaan door een lastig proces en het juist wel onder ogen komen van problemen. Als die problemen onbedwingbaar lijken - en blijken - dan kan ik me voorstellen dat je die beslissing maakt. Respectloos vind ik het dan ook zeker niet, hoe zwaar zo'n daad ook voor de omgeving kan zijn.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het makkelijk is om zelfmoord te plegen. Ik zeg alleen dat je problemen onder ogen komen moeilijker kan zijn dan het bijltje er maar bij neer te gooien.
Ow en ik zei ook nog dat ik compleet 0,0 respect heb voor mensen die zelfmoord plegen, dat kan ik niet vaak genoeg zeggen
Mensen die zelfmoord plegenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:48 schreef PiRANiA het volgende:
Voss, noem eens iets waar jij nou echt 0.0 respect voor hebt?
Problemen zijn nooit onbedwingbaar.quote:Als die problemen onbedwingbaar lijken - en blijken - dan kan ik me voorstellen dat je die beslissing maakt.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:48 schreef PiRANiA het volgende:
Voss, noem eens iets waar jij nou echt 0.0 respect voor hebt?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:54 schreef vosss het volgende:
Ik begin een beetje op dat sletje van de partij van de dieren te lijken
Dan ga je er qua aantrekkelijkheid wel op vooruit.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:54 schreef vosss het volgende:
Ik begin een beetje op dat sletje van de partij van de dieren te lijken
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:12 schreef PiRANiA het volgende:
Moet ik die @papamarsie gaan volgen om ook bij een Twitter-Live-Suicide mee te maken? Als ik het niet doe, mis ik dan wat? #durftespringen
http://twitter.com/Dirkh_/status/15479734589
zegt hij lafjes nadat hij al gelezen had dat de man al in orde isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:59 schreef leeell het volgende:
Do it faggot
ik postte zonder het topic eerst doorgelezen te hebbenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:40 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
zegt hij lafjes nadat hij al gelezen had dat de man al in orde is
stoer mèn. koop een fiets en ga rijden.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:12 schreef leeell het volgende:
[..]
ik postte zonder het topic eerst doorgelezen te hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |