Streef je een Iraans systeem na?quote:Op zondag 6 juni 2010 00:02 schreef MadMaster het volgende:
Zo, ben weer bij met de postings van vandaag...
O nee, Diaan had Crocs gekocht voor dat arme kind, las ik net.
Mensen die afgesneden kaplaarzen met gaten aan hun voeten doen, kan je toch niet serieus nemen?
[ afbeelding ]
Ik heb heel wat sprongen gemaakt, maar ik denk dat ik ook zo iets zou roepen als dat mijn uitzicht is.quote:
Noem jij Weird Al slecht!?quote:
Ah, ik dacht al dat je het leuk zou vinden.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:47 schreef Etcetera het volgende:
Nee het is fantastisch maar het is tegelijkertijd zo fout
Nu heb je tenminste een clip om te laten zien op een groot scherm tijdens je volgende Lan.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:50 schreef Etcetera het volgende:
En ik zit net The Big Bang Theory te kijken dus dat combineert wel aardig
Oh dat moet wel lukken, die gasten zijn gek genoeg om het te doenquote:Op zondag 6 juni 2010 02:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu heb je tenminste een clip om te laten zien op een groot scherm tijdens je volgende Lan.
Dan moeten jij en Ofyles maar een app schrijven/ontwerpen/maken dat die clip op elke computer in de zaal te zien is.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat moet wel lukken, die gasten zijn gek genoeg om het te doenWeet alleen niet of er een beamer in de lanzaal hangt of dat ze weer een aparte filmzaal hebben.
Oh, topic kill.quote:
You rang?quote:Op zondag 6 juni 2010 02:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moeten jij en Ofyles maar een app schrijven/ontwerpen/maken dat die clip op elke computer in de zaal te zien is.
Yesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |