quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:26 schreef Civilian het volgende:
Moguh!
Mn kat is z'n eerste insect van dit jaar aan 't vangenZijn zomer is ook begonnen!
Tot maandag uiteraard
Euhquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:46 schreef kiekjesdief het volgende:
Mijn poezebeesten eten veel kikker en vogel en ze ruimen niet op na het eten:S
En eerst dat beestje nog de schijn geven dat' ie kan vluchtenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jammer dat je de crunch niet hoort als Mia op de dikke vlieg begint te kauwen
Dat kan vrolijker..quote:
had graag gewildquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:34 schreef Marvelous het volgende:
mogguh allemaal!!
Sorry airwin, ik leef meestal niet in de morgen
maar niemand verder op kijkduin vandaag?
ja, vraag het maar voor zekerheid... krijg net ook een uitnodiging om te gaan varen, waterskien en bier te drinkenquote:
ik zeg doen!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:37 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ja, vraag het maar voor zekerheid... krijg net ook een uitnodiging om te gaan varen, waterskien en bier te drinken
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik zeg doen!
geniet ook beetje van de zon voor mij
echt verveel me helemaal doooooood
Kan je echt niet gestrekt in de zon dan??quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik zeg doen!
geniet ook beetje van de zon voor mij
echt verveel me helemaal doooooood
Japie (die op het einde van het filmpje zo beteuterd zit te kijken) had het beestje al lam geslagen. Mia ging er met de buit vandoor, maar ze speelt meestal niet heel lang met ze. Ze is best barmhartigquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:22 schreef Civilian het volgende:
[..]
EuhJe weet dat kikkers zwaar giftig zijn voor katten en honden?
nvm.. Dat zijn padden
[..]
En eerst dat beestje nog de schijn geven dat' ie kan vluchtenEtterbakken zijn katten soms ook
Dat mandje heb ik trouwens ook voor mn kat
Ja, dat mandje van mij had mn zus gebruikt om een of ander cadeau-pakket in elkaar te knutselen. Zelfs zonder kussentje is dat ding hier al geliefdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Japie (die op het einde van het filmpje zo beteuterd zit te kijken) had het beestje al lam geslagen. Mia ging er met de buit vandoor, maar ze speelt meestal niet heel lang met ze. Ze is best barmhartig
Mandje hier komt uit een kerstpakket volgens mij. Is echt een geliefd plekje met een kussentje erin
Het is natuurlijk lekker hoog, dus een veilig plekjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja, dat mandje van mij had mn zus gebruikt om een of ander cadeau-pakket in elkaar te knutselen. Zelfs zonder kussentje is dat ding hier al geliefd
Neenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:50 schreef CaLeX het volgende:
allergisch voor katten, kan iemand ze uit het topic halen??
*hatsjie*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |