Maethor_Veleg oftewel Methilde denk ik dat je bedoeltquote:Op maandag 7 juni 2010 00:17 schreef Scary_Hairy het volgende:
Al dat gepraat over zelfbouw doet me weer denken aan die ene dame die op school met een behoorlijk heftig ontwerp bezig was. Haar naam begon met een M geloof ik. Enig idee hoe dat afgelopen is ? Ze zat ook het metalfan forum. ik ga daar eens kijken voor een update.
Ik moet alleen nog eenquote:Op maandag 7 juni 2010 00:13 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja zon periode heb ik nou ook, wil alleen nog een fuzz pedaal erbij en dan heb ik een mooie allround kit.
Check !quote:Op maandag 7 juni 2010 00:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maethor_Veleg oftewel Methilde denk ik dat je bedoelt.
leuk dingquote:Op maandag 7 juni 2010 00:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog een
plaatje
en dan heb ik alle meest voor komende gitaar body's in m'n bezit
De Epiphone's zijn financieel gezien net wat vriendelijkerquote:Op maandag 7 juni 2010 00:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog een
[ afbeelding ]
en dan heb ik alle meest voor komende gitaar body's in m'n bezit
Laatste wat ik van haar erover heb gehoord is ook van een tijdje terug. Ik zal het eens aan haar vragen. Ik spreek haar niet zoveel meer als vroeger.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:29 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Check !
Heb net dat topic doorgelezen, maar sinds november geen update meer gezien.
Maar die spelen dan weer vrij beroerd.quote:Op maandag 7 juni 2010 07:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
De Epiphone's zijn financieel gezien net wat vriendelijker![]()
http://www.thomann.de/nl/epiphone_the_dot_eb_ch.htm
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar die spelen dan weer vrij beroerd.
Ooit op een epi dot gespeeld dan?quote:
dacht dat je het over epiphone in het algemeen hadquote:
Je moet wel je haakarmpje gebruiken, anders lukt het niet he.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar die spelen dan weer vrij beroerd.
en toch mis je dan wel de feel en het geluid van een SG... lang leve GAS!quote:Op maandag 7 juni 2010 14:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Met een stratocaster en een LP ben ik voorlopig wel even zoet. Nu eerst de pedaaltjes.Eigenlijk hoef ik maar 1 pedaal en dat is de tuner en ik heb al 1 voor de boosts. Bluesbreaker.
Check!quote:Op maandag 7 juni 2010 00:41 schreef Under_Score het volgende:
[..]
leuk dinger zijn nog 3 gitaren die ik graag wil, maar das meer voor de heb.
een Gibson SG met vibrola
een Gibson SG met P90 elementen ( Zijn die nog te krijgen voor een redelijke prijs? )
en een Dean splittail
mja, allemaal erg duur
OMG!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Check!
Goede smaak en GMTA!
[ afbeelding ]
Dat sowieso... als dat al tekenend is voor die sfeerimpressie...quote:Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik denk eens luisteren
Wat een saaie zak die presentator
Wat is dit in godsnaam voor nummerquote:Op maandag 7 juni 2010 19:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat sowieso... als dat al tekenend is voor die sfeerimpressie...
Pink Floydquote:
Rond de 8 minuten ongeveerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |