Vanmiddag weer even loslatenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:45 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
les paul ftw
[ afbeelding ]
Voornamelijk zwaarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:55 schreef Aresdreams het volgende:
misschien toch ooit eens een les paul in handen nemen en er op gaan spelen, kijken hoe dat is
quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:15 schreef guitarist het volgende:
TVP.
Gisteren de sleutel gekregen van m'n huisje. Vandaag weer de hele dag klussen. Moet nog teveel gebeuren.
Gelukkig nog tijd zat...
Yep, als je alleen het LP-model mooi vindt, kun je beter een ESP of LTD Eclipse nemen, weet ik nuquote:
Van jou?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:53 schreef KaMo het volgende:
Gitaren in de zon?
[ afbeelding ]
Vndaag Vestrock, gister tot laat doorgewerkt aan het terrein, het is nu af... En dan vandaag gewoon heerlijk genieten
Hijij eeft toh ook zo'n metallica filmpjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:25 schreef Witchfynder het volgende:
Idd ja! En ik wil een filmpje zien waarin hij wat anders doen dan akoestische nummers.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Yep, als je alleen het LP-model mooi vindt, kun je beter een ESP of LTD Eclipse nemen, weet ik nu
Ze moeten maar eens snel naar Nederland komen.quote:
Ja of WEER en dan op een moment dat ik wel kanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze moeten maar eens snel naar Nederland komen.
Ben je bij je nieuwe bandje geweest?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:Damn wat zoog ik zeg
![]()
Gitaren in de fik steekt
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
![]()
Die Truckster speelt en klinkt echt heerlijkJammer dat ik nog zoveel moet doen qua verslagen en tentamens leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |