quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:54 schreef 9611Niels het volgende:
Onterechte klacht, ik heb ook een racefiets maar ben best een lieve jongen.
Eigen ervaring?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:26 schreef MrX1982 het volgende:
Wielrenners indien meer dan twee.
Ik weet niet wat dat is maar dan lijken ze zichzelf onoverwinnelijk te wanen met hun te strakke broekjes en mid-life crisis.
hij is te jong maar waarschijnlijk is zn pa er vandoor met een meisje van 18, is ie motor gaan rijden, heeft zn tepels laten piercen en zn baan opgezegd om iets te gaan doen waar ie een uitdaging in heeft.quote:
Wat??? Bestaan die nog? Fietsers die de hand uitsteken alvorens ze blind voor je langs duiken?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Als een fiets(t)er een hand uitsteekt om af te slaan vinden ze ook dat ze ook af MOGEN slaan, en schieten pardoes voor je langs....
Bullshit.quote:
Ik kon niet zo snel een goed plaatje vindenquote:Op zondag 6 juni 2010 01:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Bullshit.
Dat is toch een ATB, geen wielrenfiets?
Als je volgende keer iets post, doe het dan goed.
quote:Op zondag 6 juni 2010 01:05 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Ik kon niet zo snel een goed plaatje vinden
Homo of niet, wielrennen is één van de zwaarste sporten die er is.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:41 schreef Zwolsboy het volgende:
Wielrenners horen op het fietspad!
En niet harder dan 30km/h en netjes voor het rode licht stoppen en rechts netjes voorang geven ( wat ze letterlijk NOOIT doen) omdat ze de gedachte hebben de auto betaalt toch hoe dan ook.
waarom is 9 van de 10 keer een wielrenner een homo ze scheren letterlijk hun hele lijf kaal van gezicht tot aan de tenen
![]()
Nouja ik zie het wel steeds vaker ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:54 schreef TallMan het volgende:
[..]
Wat??? Bestaan die nog? Fietsers die de hand uitsteken alvorens ze blind voor je langs duiken?
stoppen voor rood hoort iddquote:Op zondag 6 juni 2010 01:41 schreef Zwolsboy het volgende:
Wielrenners horen op het fietspad!
En niet harder dan 30km/h en netjes voor het rode licht stoppen en rechts netjes voorang geven ( wat ze letterlijk NOOIT doen) omdat ze de gedachte hebben de auto betaalt toch hoe dan ook.
En dan zeggen dat wielrenners asociaal zijn.quote:Op zondag 6 juni 2010 09:11 schreef OEM het volgende:
Als je ze ingehaald hebt, altijd even er voor blijven hangen en je uitlaat schoon branden. Werkt helemaal goed als je een oud dieseltje hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |