Omdat ik er twee liet omvallen. Zwaartekracht en zoquote:
anders wordt het Groen Links. Maar dan denk ik dat PvdA meer zoden aan de dijk zet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Stemmen op de PVDA is sowieso doodzonde.
Let dan ook gewoon wat beter opquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Joh!
Het is mooi ruk dat je niet eens een TT kunt wijzigen.
quote:Prof. Smalhout vastgezet
Van een onzer verslaggevers
BOSCH EN DUIN - Anesthesioloog en Telegraaf-collumnist prof. dr. Bob Smalhout is afgelopen dinsdag door de politie aangehouden en vastgezet in een politiecel in verband met een omvangrijk onderzoek naar illegale wapens. Ook werd zijn huis in Bosch en Duinm doorzocht.
Om gezondheidsredenen - zijn bloeddruk liep hoog op: 235/155 - is hij op last van een in de haast opgeroepen GGD-arts in de vroege ochtend van woensdag weer vrijgelaten. Een dag later is de professor weer een hele dag in Gouda verhoord.
huh, zo een lieve oude man, vind hem wel sympathiek en hij heeft heel veel gedaan voor Coma patienten, echt de wereld wordt steeds gekker, stel hij heeft wel wapens in bezitquote:
Nou ja, ik heb ook een la vol met messenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh, zo een lieve oude man, vind hem wel sympathiek en hij heeft heel veel gedaan voor Coma patienten, echt de wereld wordt steeds gekker, stel hij heeft wel wapens in bezit
veel plezier, en heb je dubbel gechekt of het wel allemaal Italiaans isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:26 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Op naar het zomerfeest mét pasta pesto salade.
Het ergste is dat ik de tekst ook nog uit mijn hoofd kenquote:
het ergste is, ik zit hem nu in het hoofd te zingen.....quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik de tekst ook nog uit mijn hoofd ken![]()
Mijn vader's schuld
Nee, dat moet benen zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het ergste is, ik zit hem nu in het hoofd te zingen.....
oh foxy foxtrot met je elastieke handen, die wil elke avond naar een dancing toe![]()
( dat elastieke handen klopt dat wel haah)
Nog erger is: ik stond dat zonet voor mijn jongste zoon te zingen, die me daarop wat raar aan keekquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het ergste is, ik zit hem nu in het hoofd te zingen.....
Erg jammer, maar de man spoort al jaren niet meer.quote:
ahhhh lief, maar waar was Fox dan ( zo heet de ander toch) ging die Tom dan niet zoeken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat moet benen zijn![]()
Ik ben nog zo moehoe, Tom zat om 6 uur vanmorgen al te piepen, hij zat opgesloten in de badkamer. Waarschijnlijk is hij er vannacht ingeslopen toen iemand naar het toilet ging en toen lekker in de wasmand gaan liggen.
hahah nog erger, en je houd dat liedje de hele dag hequote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nog erger is: ik stond dat zonet voor mijn jongste zoon te zingen, die me daarop wat raar aan keek
Fox is de slaapzak van de 2 en sliep denk ik toen Tom de badkamer in ging, toen Tom vanmorgen begon te piepen zat Fox wel meteen op de gang aan de andere kant van de badkamerdeur. Wel makkelijk, zo wist ik direct waar het gepiep vandaan kwam.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ahhhh lief, maar waar was Fox dan ( zo heet de ander toch) ging die Tom dan niet zoeken.
oh wat schattig.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fox is de slaapzak van de 2 en sliep denk ik toen Tom de badkamer in ging, toen Tom vanmorgen begon te piepen zat Fox wel meteen op de gang aan de andere kant van de badkamerdeur. Wel makkelijk, zo wist ik direct waar het gepiep vandaan kwam.
Douchen en boodschappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |