Ok mensen, dit betreft een serieuze klacht.
Tomaten.
De tomaat is een rode vrucht die als groente wordt gegeten. Het heeft een mooie ronde vorm en een gladde oppervlak. Met tomaten kan je heel veel soorten salades,tussendoortjes,snacks etc. maken.
![]()
[/img]
Nu verwacht ik geen begrip van mijn mede-FOK!ers, maar ik moet even klagen en er was geen betere manier om mijn frustratie te uiten dan een topic erover te openen.
Nu heb ik het idee dat mijn huisgenoten heel goed weten dat ik een schijthekel heb aan tomaten.
Waarom ?
Omdat het naar mijn mening een hele vieze smaak heeft. Totaal niet bevredigend voor mijn smaakpapillen, in tegenstelling tot komkommers. Dit maak ik overigens heel goed duidelijk door iedere keer wanneer ik een tomaat zie te wijzen en tegelijkertijd te huilen.
![]()
[/img]
Ik dacht ik begin mijn ochtend goed door eens voor de verandering normaal te ontbijten. Word er een broodje voor mij gemaakt, ZIT ER GODVERDOMME TOMAAT IN.
Ik zeg het iedere keer, maar nee hoor, niemand die het de moeite waard vindt om te onthouden.
Klacht : Mijn haat tegenover tomaten wordt onbelangrijk gevonden, hierdoor word ik steeds geconfronteerd met het inmiddels zeer gehate vrucht.
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."