Dropshotje = op?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:19 schreef Kally het volgende:
Maar lieve mensen, ik ga ook mijn bedje opzoeken, morgen lekker naar het strand![]()
Slaap lekker voor straks![]()
2 seconden nadat ik hem kreegquote:
Truste lieve Kally, veel plezier morgen en voor nu welterustenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:19 schreef Kally het volgende:
Maar lieve mensen, ik ga ook mijn bedje opzoeken, morgen lekker naar het strand![]()
Shoarmaquote:
* -Vaduz- is dan wel geen Geer, dus zit met de + en - te stoeien, maar drukt een nieuwe batterij in Bella.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:21 schreef Bellatrix het volgende:
oh jongens ik ben gebroken,. heb er geen kracht meer voor, o geer stop er een batterij in.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:19 schreef Kally het volgende:
Slaap lekker Kally!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:19 schreef Kally het volgende:
oke,oke, volgende keer krijg je er meerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:21 schreef Kally het volgende:
[..]
2 seconden nadat ik hem kreeg![]()
![]()
Het is een shotje he
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
* -Vaduz- is dan wel geen Geer, dus zit met de + en - te stoeien, maar drukt een nieuwe batterij in Bella.
m'n oude kroegmaat van vroegâhquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:21 schreef Bellatrix het volgende:
oh jongens ik ben gebroken,. heb er geen kracht meer voor, o geer stop er een batterij in.
Ik heb nog wat eten over van eerder vanavond, denk dat ik ze even in de microwave gooiquote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 01:23 schreef Koen66 het volgende:
Ohmy, ik begin door al dat praten over eten ook weer trek te krijgen.......
Heb ook honger nu.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb 2 kroketten en een frikandel gehad vanavond.
Sterkte, hongerige mensen.
Ben een tartaartje aan het bakkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb nog wat eten over van eerder vanavond, denk dat ik ze even in de microwave gooi.
quote:
Is dat een nummer of je eigen tekst?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:27 schreef Bellatrix het volgende:
Teenage dreams so hard to beat.![]()
I wanna hold you tight, teenage kicks all through the night.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |