Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik nog nooit.
Maar nu ga ik slapen.
.
een ontgroening niet echt, maar de avond dat Pim Fortuyn vermoord werd, was het wel het wereldrecord turbo modden. Zat toevallig vanmiddag de beelden terug te kijken en moest weer een paar keer slikken.... Damn wat een impact had dat...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zo'n ontgroening gehad?
quote:
* Marlalala stond al op de tafelquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:35 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 kijkt of Marlalala van dansedn houdt....
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik nog nooit.
Maar nu ga ik slapen.
.
Pff dat geloof ik. En Theo van Gogh?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een ontgroening niet echt, maar de avond dat Pim Fortuyn vermoord werd, was het wel het wereldrecord turbo modden. Zat toevallig vanmiddag de beelden terug te kijken en moest weer een paar keer slikken.... Damn wat een impact had dat...
Kan me die dag ook nog haarfijn herinneren, was voor mijn werk in Den Bosch en hoorde op de terugweg dat ie neergeschoten was maar nog leefde. Dacht toen al, die is exit....quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een ontgroening niet echt, maar de avond dat Pim Fortuyn vermoord werd, was het wel het wereldrecord turbo modden. Zat toevallig vanmiddag de beelden terug te kijken en moest weer een paar keer slikken.... Damn wat een impact had dat...
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik nog nooit.
Maar nu ga ik slapen.
.
Zo erg?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij staat op mijn hyvesquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, die vind ik zoooooooooooooooo gaaf
ja ook, net zo'n impact (maar wel heel anders)quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pff dat geloof ik. En Theo van Gogh?
Kally, waar komt jouw nick eigenlijk vandaan (heb je vast al 100x uitgelegd)quote:
daar lustten de honden echt geen brood van....quote:
Goedenacht meneer -Liechtenstein-quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, ik kan nog typen.(en het is een keer geen 3 uur
)
Haha, mijn normale nick was hier al in gebruik, dus heb een gedeelte van de naam van mijn vriendin gepakt en wat letters erbijquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kally, waar komt jouw nick eigenlijk vandaan (heb je vast al 100x uitgelegd)
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, ik kan nog typen.(en het is een keer geen 3 uur
)
Ah, zie je wel, komt me bekend voor, dus dat had ik al een keer gelezenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, mijn normale nick was hier al in gebruik, dus heb een gedeelte van de naam van mijn vriendin gepakt en wat letters erbij
Voor jou welquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah, zie je wel, komt me bekend voor, dus dat had ik al een keer gelezen
(toch lief dat je het voor de 101e keer uitlegt)
ik had dat gevoel ook gelijk: dit is het einde....quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan me die dag ook nog haarfijn herinneren, was voor mijn werk in Den Bosch en hoorde op de terugweg dat ie neergeschoten was maar nog leefde. Dacht toen al, die is exit....
Damn, time flies, MJ is ook al bijna een jaar dood....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |