Je zegt het precies goed zoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:21 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha nouja wat moet ik daar nou op zeggen. Smaken verschillen en ik ben niet mijn smaak
Echt? Wat liefquote:
Ik ben het nog steedsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja toen was je een schatje![]()
Maar er kan een hoop veranderen dus dat zegt niks
quote:
Ho ho, ik had heus nog wel mijn kleren aanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
op die soa van jou, omdat jullie zwoel waren, en kusjes aan elkaar gaven, zonder kleren aan!
Ahhhhhhquote:
Wie is die nigaar?quote:
sssssssssssstquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
op die soa van jou, omdat jullie zwoel waren, en kusjes aan elkaar gaven, zonder kleren aan!
quote:
ja and me 2quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ho ho, ik had heus nog wel mijn kleren aan
Jij had Chantal verwacht ofzo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
echt?
had wat harders verwacht weet niet eens waarom tbh
Ik heb ook nog zo'n fotoquote:
Heb je je shirt al?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb hier al vaker in volle glorie gestaan, dus ik post geen foto meer
Ben geen kamper.quote:
Ja, jouw tanlines hebben we al gezienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb hier al vaker in volle glorie gestaan, dus ik post geen foto meer
Wat lief, je lijkt een beetje op Kloontje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Marlalsla broertje en ik, intresse
Broertje en ik http://tweetphoto.com/25572621
Tweeling?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
OMG hetzelfdequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb hem niet meerquote:
Nou iBenny was door XFA 2 geloof ik, Marlala door Popstars, D. en c_a waren er bij de oprichting al bij, had jij nog een speciale reden om je aan te meldenquote:
Zeg, zitten we in Vraag en Aanbod ofzo?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
niet overdrijven hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou iBenny was door XFA 2 geloof ik, Marlala door Popstars, D. en c_a waren er bij de oprichting al bij, had jij nog een speciale reden om je aan te melden?
doet het ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha, inderdaad!
*dit kan heel fout klinken*
Hey das een aanname hè!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou iBenny was door XFA 2 geloof ik, Marlala door Popstars, D. en c_a waren er bij de oprichting al bij, had jij nog een speciale reden om je aan te melden?
Ja Laysaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
een speciaal mapje voor speciale mensenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt een Fok-mapje
Ik heb ze gewoon in mijn afbeeldingen map
Ik door alle RLS'en in RLS destijds.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
niet overdrijven he
Ik ben hier door Big Brother
Hij wilt het liefste een Spaansequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Zeg, zitten we in Vraag en Aanbod ofzo?![]()
Wat lijken jullie op elkaar zeg! Leuk!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Laysa![]()
Die zat hier al en zei, kom ook eens, en dat beviel wel
quote:
ik ook, BB1quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
niet overdrijven he
Ik ben hier door Big Brother
Straks ga je weer miepen dat ik gemeen benquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo... of je had hiervoor een kloontje
Oh, jullie kennen elkaar ook alquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Laysa![]()
Die zat hier al en zei, kom ook eens, en dat beviel wel
quote:
heel goed, en vooral doorgaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kom hier door XFA2.. toen dat afgelopen was heb ik niet meer gepost.. en nu allemaal leukerds leren kennen hier, dus nu post ik door
quote:
Oh...quote:
Behoorlijk goed zelfs jaquote:
Sinds je vaker post ben je idd een stuk leuker, ik geloof dat ik je bij XFA2 maar een irritante flikker vondquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kom hier door XFA2.. toen dat afgelopen was heb ik niet meer gepost.. en nu allemaal leukerds leren kennen hier, dus nu post ik door
Same storyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Hahaha en jij dacht, ik regel wel ietsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij wilt het liefste een Spaanse
Nee, ik heb beloofd 'm niet door te sturen, anders krijg ik de Deleted Scenes nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh...
Dan meot je me daarvan ff de link sturen... ik had namelijk wel een redelijke bagger kwaliteit
Ik Dogma hier, blijft mooi.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb de film van MJ op de achtergrond aan staan.
Heb wel meer respect voor hem gekregen...
Wat een perfectionist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |