Waveboardquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
is zo'n skateboard met maar 2 wielletjes opeens hip ofzo?
En het nummer niet veranderenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:38 schreef Rauzer het volgende:
Ik kon gewoon niet eens door het slotje posten!
Ja, die klote dingenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Yep, 4 is uit!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
14!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, 4 is uit!
Bythe way, welk nr SC zitten we nu??
Voor de 3de keer in #12quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, 4 is uit!
Bythe way, welk nr SC zitten we nu??
yeah jij was de enige die nog iets zeiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
@ Gomi ik zei nog niet te hard vallen
@ Koen ja zal gauw september worden, vieren we toch meteen mijn verjaardag
Ik had er 1 geopend alleen niet in diversen
Wanneer ben jij jarig Kal?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
@ Gomi ik zei nog niet te hard vallen
@ Koen ja zal gauw september worden, vieren we toch meteen mijn verjaardag
Ik had er 1 geopend alleen niet in diversen
Heeeeeerlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:42 schreef iBenny het volgende:
Die slush puppie was trouwens niet te zuipen/eten
Veeeeeuuuuul te zoet
8 septemberquote:
Dan wil ik wel feesten hoorquote:
Normaal vind ik zoet ook heul niet erg, maar dit was gewoon net alsof ik een fles limonade dronk zonder waterquote:
Je bedoelt ranja? Dat is wel vies ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Normaal vind ik zoet ook heul niet erg, maar dit was gewoon net alsof ik een fles limonade dronk zonder water
Haha nee dat nou ook weer nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:44 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, geen grenzen hebben is gewoon beter he
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik precies een maand later met Miauw en nog een vriendin
quote:
Welke?quote:
hahaha dat valt vast ook wel mee!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:49 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, ik ben gewoon grenzeloos.
zeg ik he
The One Where No-one's Ready.quote:
quote:
Haar profiel zegt dat ze uit 73 komt..quote:
Have funquote:
Owww, Mauw is een vriendin van jou? Dat kwartje was nog niet gevallen..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik precies een maand later met Miauw en nog een vriendin
37 al?!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee been there, done that, gewoon de mooie leeftijd van 37
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:
Dat klopt ookquote:
Dat lijk je heul niet!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ook nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat klopt ook![]()
Heb er geen moeite mee hoor
Haha nee ik had het ook niet echt aangekondigd. We zijn wel meer dan vriendinnenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owww, Mauw is een vriendin van jou? Dat kwartje was nog niet gevallen..
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
37 al?!Dat is oud
En er dan nog jonger uit zien dan jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dank uquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha nee ik had het ook niet echt aangekondigd. We zijn wel meer dan vriendinnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer dan vriendinnen?![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
precies... ik had dr ook niet veel ouder geschat dan 30
BURRRRRN!!!quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lief dat je post 69 wilde besteden aan deze opmerking...
Ik zal dit nooit meer vergaten
Speciaal voor mijn Bennyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lief dat je post 69 wilde besteden aan deze opmerking...
Ik zal dit nooit meer vergaten
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]ze is eigenlijk een vriendin van mijn zus maar we zijn ook collega's en klasgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer dan vriendinnen?meer dan vriendinnen dus...
maar je ziet er nog uit als 31!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar iets anders doen. Bier is niet goed voor me.
aaaaaah, op die manierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:56 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ze is eigenlijk een vriendin van mijn zus maar we zijn ook collega's en klasgenotenmeer dan vriendinnen dus...
Wat zijn jullie allemaal lieffffffquote:
en ik heb er maar 4 op in tijdsbestek van zeker 3 uur (misshcien wel langer) en ik voel me waardeloos. Al zullen andere factoren ook wel een rol spelen.quote:
Is die middelste c_a?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
c_a op twitter... http://tweetphoto.com/25568138
Dat ziet er gezellig uit
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
c_a op twitter... http://tweetphoto.com/25568138
Dat ziet er gezellig uit
Doe je wel rustig aan Bosquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en ik heb er maar 4 op in tijdsbestek van zeker 3 uur (misshcien wel langer) en ik voel me waardeloos. Al zullen andere factoren ook wel een rol spelen.
Ooo pff schrok al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt C_A nog nooit gezien?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:00 schreef iBenny het volgende:
http://tweetphoto.com/25560639Ik las cocky, wat al erg genoeg is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Lulletje''
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |