Tis bij mij net als met afvallen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef Panda72 het volgende:
Herkenbaar hoor. Ik vraag mij af hoelang ik het dit keer volhoud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als ik dan mijn interesse verlies dan gaat het weer helemaal de verkeerde kant op...ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
oeh wil je mijn saus proeven danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe jij die dan maar ff maken voor bij mijn lahmacun![]()
omg.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tis bij mij net als met afvallen.
Als ik het echt wil ga ik er voorook heel herkenbaar. Het probleem is dat eten zo lekker is. Ze maken eten express lekker het is allemaal een grote samenzweringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als ik dan mijn interesse verlies dan gaat het weer helemaal de verkeerde kant op...
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Het was meer in de zin van: Je moederhart doet echt zeer dan als een kind doodziek isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:12 schreef Trevland het volgende:
Dat ziek zijn werkt na een aantal jaar soms nog zo heerlijk
Oooow *smelt*quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
Mijne zei vandaag: Ooooooooooooooooooooh mamaaaaa....mama LIEF! Kus?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omg.
* suikertaartje mept dirty mind even op stand by![]()
ja, GRAAG!
ja dat is de goede benaming inderdaadquote:
Dat is niet goed neequote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was meer in de zin van: Je moederhart doet echt zeer dan als een kind doodziek is
ruim 42 graden koorts heeftJe zorgen maken
![]()
quote:[..]
Oooow *smelt*
filmpjes zijn aan het uploaden ik pm je straks de linkjes wel
wat een karige bedoeningquote:
Ja, dat is het hoor!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ook heel herkenbaar. Het probleem is dat eten zo lekker is. Ze maken eten express lekker het is allemaal een grote samenzwering
dat is parika en tomaat zit op de bodemquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Graag zonder tomaat en ik mis de knoflooksaus
wat jij wil, alles je maar netjes alles doorsliktquote:
altijd, ik hou niet van restjes, die moet je dan ook weer opruimen enzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:22 schreef PeZu het volgende:
wat jij wil, alles je maar netjes alles doorslikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |