Aan cijfers geven doen we hier niet, we tekenen gewoon voor de lol en dan maakt het niet uit of het mooi is, als het maar iets voorsteltquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:43 schreef farukjuh het volgende:
remqo die van jou is goed gelukt.
maar ik wil dat je een cijfer geeft voor mijn tekening eerste tekening met paint.[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:27 schreef Remqo het volgende:
Dan heb ik de vleesplant ook maar gemaakt:
[ afbeelding ]
nog steeds de keuken van Rob's pannenkoekenhuisje
hmz, net deed hij het wel, leuk gedaanquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Peabo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgende: President Sarkozy roept Henry op het matje.
Miasanquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:47 schreef Miasan het volgende:
[ afbeelding ]
Kirby die de vloer aanveegt met een labiele Duitse bondscoach in een Noord-Koreaanse speedo.
Wie maakt 'em?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:47 schreef Miasan het volgende:
Kirby die de vloer aanveegt met een labiele Duitse bondscoach in een Noord-Koreaanse speedo.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:47 schreef Miasan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:39 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maakt niet uit of je paintskills goed of slecht zijn hoor
Volgende: om even in de sfeer van duitsland te blijven: Gevecht tussen duitsers en engelsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk gefotosoept, maar de volgende keer wel gewoon in paint tekenenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:25 schreef samvirus het volgende:
[ afbeelding ]
Niet getekend maar wel zelf de foto's op elkaar geplakt en de tekst geschreven in het balkje met paint
P.S ik wil pedobeer zien in zijn vrijetijd
wacht wat???.quote:Op zondag 11 juli 2010 09:24 schreef aussieaussie het volgende:
[ afbeelding ]
McGuyver die met een gummetje, een halve kilo appels en 2 stukken systeemplafon uit een ondergrondse middeleeuwse cel onstnapt
quote:Op zondag 11 juli 2010 09:24 schreef aussieaussie het volgende:
[ afbeelding ]
McGuyver die met een gummetje, een halve kilo appels en 2 stukken systeemplafon uit een ondergrondse middeleeuwse cel onstnapt
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:59 schreef Martijn_16 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n inspiratie voor McGyver-achtige ideeën waren ver te zoeken..
En ik wil graag: Geert Wilders in een brulshirt op bezoek bij een trainingskamp van Al Qaeda!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |