Jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:15 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Heb je scoliose? Want ik heb ook pennen en schroeven, de hele mikmak.
Ik heb niets oranjes en dat ga ik zo houdenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:17 schreef -Engel- het volgende:
ello lieve [Singles]![]()
Geloof het of niet maar ik heb iets oranjesEn dat terwijl de 1ste wedstrijd van NL nog niet eens gespeeld heeft
Ik denk dat je niet de enige bent hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:17 schreef -Engel- het volgende:
ello lieve [Singles]![]()
Geloof het of niet maar ik heb iets oranjesEn dat terwijl de 1ste wedstrijd van NL nog niet eens gespeeld heeft
Ik vind dat ze nu drie wedstrijden moeten winnenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb niets oranjes en dat ga ik zo houden
Leukquote:
Als je niet gaat bitchen, dan zeg ik "Hoi!quote:
Vorige EK hadden ze ook alle poul-wedstrijden geworden lieve Engelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind dat ze nu drie wedstrijden moeten winnen![]()
Anders gaan ze weer af
Pics.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik win met oranjehype: Ik heb oranje pleisters op m'n stuitje
Die wedstrijden winnen ze vast welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind dat ze nu drie wedstrijden moeten winnen![]()
Anders gaan ze weer af
Hi FF...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know.... maar dit is het WKquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vorige EK hadden ze ook alle poul-wedstrijden geworden lieve Engel
waarom heb je daar eigenlijk pleisters???? En mocht je kiezen voor oranjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De werkelijkheid is vast minder erg
Maar het is wel een mooi sterretje boven m'n sterretje
Weet je zeker dat het nog een sterretje isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De werkelijkheid is vast minder erg
Maar het is wel een mooi sterretje boven m'n sterretje
Nee hoor, het is klaar. Hoe gek het ook klinkt; Ik heb gisteren bewust de confrontatie gezocht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je niet gaat bitchen, dan zeg ik "Hoi!"
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi FF...![]()
Morgen kan je me in ieder geval vinden dankzij drie oranje polsbandjes
3!! Fix me ook eentje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |