Uitleg plz?quote:Met mijn domme kop meteen een software-upgrade gegeven,
waardoor ik hem dus niet meer kan gebruiken met mijn provider.
Kortom hij was simlockvrij met een jailbreak wat hij nu niet meer is.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nu is hij niet meer unlocked. Daardoor kan je hem alleen met T-Mobile gebruiken in NL...
De unlock voor 3.1.3 komt zeer binnenkort, maar ik heb er zelf geen verstand van... Hij was simlock vrij dus, maar nu eventjes niet meer... Waarschijnlijk kan een techneut hem wel unlocken, maar ik niet...
Geen idee, kan niet verder komen dan het 'Noodoproep scherm' natuurlijk he... Hij moet nu nog geactiveerd in iTunesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:20 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Kortom hij was simlockvrij met een jailbreak wat hij nu niet meer is.
Doet na die update de WiFi het nu al weer wel? anders even proberen de telefoon te restoren
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef synnath het volgende:
Ik bied 200 onder voorwaarde dat wifi wel werkt..
ALs ik hem jailbreak kan ik hem dan met Hi gebruiken?quote:Op maandag 14 juni 2010 12:19 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Staat genoteerd. Voor ¤250 exclusief hebben we een deal (¤258 dus)
Als de jailbreak ook al voor 3.1.3. is voor hem te unlocken dan wel ja anders nee.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ALs ik hem jailbreak kan ik hem dan met Hi gebruiken?
Zo, ja. Hebben we een deal.
Als je hem jailbreaked en daarna unlockt dan is hij inderdaad met Hi te gebruiken...quote:Op maandag 14 juni 2010 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ALs ik hem jailbreak kan ik hem dan met Hi gebruiken?
Zo, ja. Hebben we een deal.
als je via itunes naar 3.1.3 hebt geupgrade en je hebt bootloader 5.9 of hoger dan kan je voorlopig nog niet niet unlocken, de beveiliging zelf is al gekraakt, maar het is dezelfde beveiliging als bij de iphone 4 en als de scene nu al die hack uitbrengt dan kan apple de iphone 4 beveiliging nog aanpassenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:29 schreef Catch22- het volgende:
gast, ga je om die simlock nu serieus een x10 nemen? Je fixt die simlock er zo zelf af volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |