Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
¤ 20,60 is de schadequote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Echt waar?
Het boek heet : De Bijbel als mythe, opgravingen vertellen een ander verhaal.
Maar worden die boeken niet gereinigd ofzo nadat ze worden ingeleverd? Het valt me op dat ze in zeer goede staat zijn na tig keer te zijn uitgeleend. En ik ben toch niet de enige die zoiets stoms doet?
valt nog meequote:
Jaaajaa, geef je kat maar weer de schuldquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Was trouwens de schuld van dezelfde kat die ook verantwoordelijk is voor mn kapotte laptop.
Kutkat!
die kutkatten toch altijdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaaajaa, geef je kat maar weer de schuld
Ja doeiiii, ik wilde laatst ff recensies lezen over dit boek en zag dat ie iets van 26 euro kost.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaaajaa, geef je kat maar weer de schuld
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:07 schreef Oksel het volgende:
Mensen die op het laatste moment afzeggen..
Iemand vroeg wat over de kosten; je HOEFT niet mee te spelen, BBQ is vanaf uurtje of 6..
Nou, vooruit dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar het is ook zijn schuld. Nou ja, indirect dan.
Omdat anderen er wél voor zorgen dat het boek netjes blijftquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja doeiiii, ik wilde laatst ff recensies lezen over dit boek en zag dat ie iets van 26 euro kost.
Maar hoe krijgen ze al die pagina's dan zo schoon en glad? Sommige boeken zijn al meer dan 10 jaar oud en zien er uit als nieuw.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat anderen er wél voor zorgen dat het boek netjes blijft
quote:
quote:
Ik het al voor me, Nath die giechelend naar een kerel toe rent.. hiiiiiiiiihihihihiquote:
Nee, als ik zenuwachtig ben giechel ik niet. Ik giechel volgens mij nooitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik het al voor me, Nath die giechelend naar een kerel toe rent.. hiiiiiiiiihihihihi
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, als ik zenuwachtig ben giechel ik niet. Ik giechel volgens mij nooit
Ik klap alleen helemaal dicht als ik m zo zie.. en dat haat ik, probeer ik dan te doorbreken, en dan gebeurt er altijd wel iets waardoor ik mezelf flink voor schut zet
Herkenbaar die gespannenheid.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, als ik zenuwachtig ben giechel ik niet. Ik giechel volgens mij nooit
Ik klap alleen helemaal dicht als ik m zo zie.. en dat haat ik, probeer ik dan te doorbreken, en dan gebeurt er altijd wel iets waardoor ik mezelf flink voor schut zet
Niet waarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net een vrouwtje in de bieb die een boek een derde keer wilde verlengen. Ik zei dat dat niet kan (2x is de max), waarop zij zegt: "oh, dan wil ik hem even inbrengen..." en meteen flap ik er "zo in de kont?" uit![]()
Jawelquote:
What the fuck man!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net een vrouwtje in de bieb die een boek een derde keer wilde verlengen. Ik zei dat dat niet kan (2x is de max), waarop zij zegt: "oh, dan wil ik hem even inbrengen..." en meteen flap ik er "zo in de kont?" uit![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
tvp.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij bent echt de onbetwiste ToF-baasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
JawelZe moest er zelf ook om lachen
Eind? Dit is het begin man. Het begin van het einde van Justin's loopbaan in de bieb.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
What the fuck man!![]()
DEZE MAN IS EINDBAAS.
Sinds wanneer is dit positief?, dit is toch normaal het minst aantrekkelijke figuur in een vriendinnengroepquote:
Que?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit positief?, dit is toch normaal het minst aantrekkelijke figuur in een vriendinnengroep?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sorry mijn internet is traag dus ik reageer als spuit 11.
Zwembad bij iemand thuis?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:48 schreef Mdrop het volgende:
TVP ,, Corona FTW met diet weer, even douchen en verjaardag + BBQ en Zwembad. Dit wordt geweldig ,, Joodels!!
[ afbeelding ]
whahaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, maar dat raam staat altijd op een kier openquote:
Damn, mooi klote!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, maar dat raam staat altijd op een kier open
Lachen hoor, een strontjaloerse vogel gaan zoeken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Damn, mooi klote!
Komen dat soort diertjes ooit terug of is de vogel voor altijd gevlogen?
Leuke woorspeling vond ik zelf wel
Heb nog ff buiten staan kijken of ie in een boom of heg zat, maar niksquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Fuck man, en nou Justin?
Is hij al eens eerder weggevlogen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb nog ff buiten staan kijken of ie in een boom of heg zat, maar niks
Nu blijf ik achter met Meisje.
Als je geluk hebt kan iemand hem vangen en naar het asiel brengen. Of, als je je raam open zet, vliegt hij weer terug. Met heel veel geluk dan hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb nog ff buiten staan kijken of ie in een boom of heg zat, maar niks
Nu blijf ik achter met Meisje.
Hmm, normaal zitten ze wel voor t raam naar buiten te kijken, maar om te vluchten moeten ze tegen het raam omhoog vliegen onder mn rolgordijn en helemaal bovenin zouden ze naar buiten kunnen vliegenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je geluk hebt kan iemand hem vangen en naar het asiel brengen. Of, als je je raam open zet, vliegt hij weer terug. Met heel veel geluk dan he
Wel dom van je... to be honest.
Je moet er met dieren, vooral onderzoekende dieren, altijd vanuit gaan dat ze gaan ontsnappen. Dus alles dicht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, normaal zitten ze wel voor t raam naar buiten te kijken, maar om te vluchten moeten ze tegen het raam omhoog vliegen onder mn rolgordijn en helemaal bovenin zouden ze naar buiten kunnen vliegen
Nee, vogels die altijd binnen zitten (zoals mijn parkietenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:53 schreef Redbaron het volgende:
hmm komen kanaries niet terug zoals honden of katten?
Hmm erg jammer van je parkiet...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, vogels die altijd binnen zitten (zoals mijn parkietendus) vliegen buiten zover ze kunnen, omdat ze geen duidelijke referenties meer hebben.
hmm, das wel jammer. dan zal die waarschijnlijk niet lang overlevenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, vogels die altijd binnen zitten (zoals mijn parkietendus) vliegen buiten zover ze kunnen, omdat ze geen duidelijke referenties meer hebben.
Ik heb er nog eenquote:
Ach, da's Markooo maar, van hem kan ik t hebbenquote:
Maar elke karakter is uniek, en dat unieke karakter van Ruiz is niet te vervangen.quote:
Dan koop je 5 karakters. Zit altijd wel een goede tussenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar elke karakter is uniek, en dat unieke karakter van Ruiz is niet te vervangen.
Sorry, maar wat een ontzettende domme opmerking. Heb je zelf huisdieren?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan koop je 5 karakters. Zit altijd wel een goede tussen
Honger?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een ontzettende domme opmerking. Heb je zelf huisdieren?
je hapt nogalquote:
Ik heb wel eens een goudvis gehad, maar die ging stukquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Anyway, ACT-F, heb je zelf huisdieren?
Yo Bas, het is hier supergezelligquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een goudvis gehad, maar die ging stuk
mwoah ben niet geheel in de stemming voor vrolijkheid vdaagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Yo Bas, het is hier supergezelligWil jij ook nog je steentje bijdragen?
was ie lekker op de barbeknoei?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hap hap hap, en ja ik reageer nogal eens te fel. I know.
Je hebt wel zelfkennisquote:Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel....... soms.
niet doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hap hap hap, en ja ik reageer nogal eens te fel. I know.
Stuk of gewoon dood.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ga mijn BBQ niet verkloten met zo'n minuscule stinkvisquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:18 schreef Redbaron het volgende:
was ie lekker op de barbeknoei?
Door de wc pot ermeequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heb je 'm wel netjes begraven dan?
Morgen BBQ bij de vriendin en zondag bij ons thuisquote:
Nee joh, gewoon in de prullenbak ermee! Stomme visquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Heb je 'm wel netjes begraven dan?
Wanneer mag ToF aanschuivenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Morgen BBQ bij de vriendin en zondag bij ons thuis
en wat zijn jouw plannen?
we kunnen best wel een keer een BBQ houdenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wanneer mag ToF aanschuiven?...
In het ziekenhuis hangen vrees ik.
en niks doen
Wrom?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:26 schreef Assiej het volgende:
In het ziekenhuis hangen vrees ik.
en niks doen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we kunnen best wel een keer een BBQ houden
hmm, das wel minder
Vega's eten superkrokant vlees dat niet naar beest smaakt en eten voornamelijk stokbrood met saus.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef Assiej het volgende:
[..]Nice, maar hoe doen we dat met de Vega's ?
Doe je niks aan indd..
Helemaal nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
AssieGeen idee wat het weekend brengt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vega's eten superkrokant vlees dat niet naar beest smaakt en eten voornamelijk stokbrood met saus.![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Stokbrood met saus
en Zalm op de BBQ yam
Frikandellen moeten in de frituurpan man.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:48 schreef Redbaron het volgende:
er moeten frikandellen op de bbqer karbo's.
Vega's horen niet op een bbq
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
He?!?!!!! Mijn ondergesmeerde naamtopic!Marko waar heb je die gelaten?
shaslicksquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:58 schreef Redbaron het volgende:
worstjes en shaslicks zijn ook erggg fijn op de bbq.
vis
Als ik dat nou eens kon waarderen en door mn strot kon krijgen zou mij dat heel veel geld besparenquote:
Gewoon kratje Grolsch kopen en stug doordrinken. Vanzelf wordt het lekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als ik dat nou eens kon waarderen en door mn strot kon krijgen zou mij dat heel veel geld besparen
moet ik een trechter pakken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als ik dat nou eens kon waarderen en door mn strot kon krijgen zou mij dat heel veel geld besparen
Gewoon waarderen en door je strot douwenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar het is een heel stuk minder lekker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:19 schreef Redbaron het volgende:
Baco op de goede manier mixen gaat sneller dan bier
Bacoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:19 schreef Redbaron het volgende:
Baco op de goede manier mixen gaat sneller dan bier
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar het is een heel stuk minder lekker.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
BacoKun je net zo goed terpentine drinken. En van cola krijg ik last van mn maag.
Gaat weinig boven Grolsch idd maar een baco is soms echt wel lekkerder dan bierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Grolsch is baas. Baco is voor kakkers in het Gooi.
Ach, smaak en meningquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gaat weinig boven Grolsch idd maar een baco is soms echt wel lekkerder dan bier
Uiteraard moet je het kotsen achterwege laten, dan komt het helemaal goedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ David, Wouter en ACT-F, op die manier heb ik alsnog verlies want ik kots het meteen weer uit.
Echt welquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Uiteraard moet je het kotsen achterwege laten, dan komt het helemaal goed![]()
Ik ga op pad om een zeer gewaardeerd drankje te nuttigen!
Henquote:
Selmaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
HenJij bent de zoveelste in dit topic die met tegenzin moet BBQen.
![]()
Zeg dan af.
Ik voel een bandquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:34 schreef norich het volgende:
[..]
Selma![]()
Het is meer dat ik niet van vlees houd![]()
M'n opa viert z'n verjaardag dus ik doe wel gezellig mee
dan kunnen wij wel goed samen BBQ-enquote:
Ja en ik dan? Het stokje zeker?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan kunnen wij wel goed samen BBQ-en
ik 't vlees en jij de groente
er is meestal ook nog stokbrood en saladequote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja en ik dan? Het stokje zeker?
Oja natuurlijkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er is meestal ook nog stokbrood en salade
Dus?quote:
Beetje welquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dus?![]()
grapje hoor, dus je hebt je weer druk gemaakt om niks
Volledig? Nuhu. Ik ben en blijf biseksueel. En mijn voorkeur blijft uitgaan naar vrouwen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nath volledig op de hetero-toer, wie had dat ooit gedacht
HONGER door dat plaatje!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
HenJij bent de zoveelste in dit topic die met tegenzin moet BBQen.
![]()
Zeg dan af.
kutpafipo
[ afbeelding ]
Ook genoeg drank gehad?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:15 schreef Mdrop het volgende:
Genoeg bbq gehad, jaar huis en dan slapen ,, zo weer 8.
TRUSTEN!
Heel veel kattenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Justin, je doet net alsof hij al dood is of nooit meer terugkomt. Hij is pas een paar uur weg..
Wonen er veel katten in je buurt trouwens?![]()
Je kwam ook vrij nuchter over vannacht jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zeer hoofd
Geloof me, ik moet wat dingen weer op een rijtje zetten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je kwam ook vrij nuchter over vannacht ja
quote:
Moest je 'm aantrappen?quote:
Gaat wel weer over!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Potje waterpolo gedaan bij training geven net, bal tegen mn smoel gehad, dikke lip nu
Dikke lippe he'j zo.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Potje waterpolo gedaan bij training geven net, bal tegen mn smoel gehad, dikke lip nu
Gaat wel weer over!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Joah, het is al weer wat minder, alleen zit wel een scheur in mn lip aan de binnenkant.. pijnlijk
..?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Moet je maar flink veel fysiotherapie ermee doen. Knapt het snel op
Aha.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Je lippen goed gebruiken op anderen![]()
Mooie hobby. En mischien geneest het dan sneller.
Nee tuurlijk nietquote:
henquote:
Vind hem vies tegen vallen voor JT en Esmee Denters..quote:
Superdruk maar ook supermooi!quote:
Is ook een remix, denk dat je het origineel meer kunt waarderenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:27 schreef Assiej het volgende:
Vind hem vies tegen vallen voor JT en Esmee Denters..
En robben (zwaar) geblesseerd hoor ik net hier, verder goeie wedstrijd?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik lees net op de FP dat Nederland met 6-1 van Hongarije gewonnen heeft
Geen flauw idee, heb niet gekekenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Is ook een remix, denk dat je het origineel meer kunt waarderen!
[..]
En robben (zwaar) geblesseerd hoor ik net hier, verder goeie wedstrijd?
Nou even kijken danquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Is ook een remix, denk dat je het origineel meer kunt waarderen!
[..]
En robben (zwaar) geblesseerd hoor ik net hier, verder goeie wedstrijd?
En dan kom je hier weer terug in mooi weerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:32 schreef STTSJT het volgende:
Ik ben er ook weer eens![]()
Nadat ik een week in Spanje ben geweest
Nee, eigenlijk nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Keken de mensen je niet raar aan met zo'n smiley aan tafel?
Nou zet een emmer met koud water klaar en spring erinquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man wat ist warm, ik wil gaan zwemmen!
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Keken de mensen je niet raar aan met zo'n smiley aan tafel?
Och tis hopelijk maar voor 1 dagje. Of beloven ze voor morgen hetzelfde?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Potver wat is het warm en de zomer is nog geeneens begonnen
Ja. Ik heb geen probleem met de hitte buiten, maar hier binnen wordt het ook zo heet. Ik woon hoog dus de warmte blijft nog uren hangen, lang nadat het buiten al is afgekoeld.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:41 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Och tis hopelijk maar voor 1 dagje. Of beloven ze voor morgen hetzelfde?
:S Sucks :Squote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja. Ik heb geen probleem met de hitte buiten, maar hier binnen wordt het ook zo heet. Ik woon hoog dus de warmte blijft nog uren hangen, lang nadat het buiten al is afgekoeld.
Bij die bekende ijs zaak die zo bekend is dat ik de naam vergeten ben?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:52 schreef Redbaron het volgende:
Morgen maar eens langs hengelo rijden voor een smikkel ijsje
Wat?! 28 graden??quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
morgen 28 graden maar in loop van de dag regen en volgende week koeler
Ik heb die naam al zo vaak gehoord he, en nu hebben zelfs jij en Bas het er over.quote:
Hoi Remcoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zag de TT en dacht: aan wie is Ruiz verkocht dan?![]()
totdat ik me bedacht dat dat ding van Justin ook zo heet![]()
goedenavond
Zeker is dat speciaal ijs, is veeeeel beter dan talamini of die andere zaak aan de wierdensestraatquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb die naam al zo vaak gehoord he, en nu hebben zelfs jij en Bas het er over.Is dus heel bijzonder ijs dan.
Ijs in Italië is nog beter.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zeker is dat speciaal ijs, is veeeeel beter dan talamini of die andere zaak aan de wierdensestraat
Komende week ook constant 15 graden ofzo, waarom dan niet gewoon 20, en niet 3 dagen die uitschieters.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
morgen 28 graden maar in loop van de dag regen en volgende week koeler
Neen! Alles was goed en ze mocht naar huis!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:47 schreef Mdrop het volgende:
Gefeli, geen complicaties en andere problemen?
quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Neen! Alles was goed en ze mocht naar huis!
?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:06 schreef ACT-F het volgende:
Onderwerpen over onzinnige verkeersborden doen het altijd goed, al meer dan 100x gelezen binnen een half uur
Een stukje wat ik geschreven heb op onze lokale nieuwssitequote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
?
Oh oke.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een stukje wat ik geschreven heb op onze lokale nieuwssite
quote:
Ik zei het nog tegen Justinquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zag de TT en dacht: aan wie is Ruiz verkocht dan?![]()
totdat ik me bedacht dat dat ding van Justin ook zo heet![]()
goedenavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |