Zeg dan gewoon niet waar je woont.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:08 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je op het internet leest.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, zet me dan maar op het komt lijstje, maar als het nog een keer gebeurt, dan snap je wel dat ik daar minstens 10 niet te sluiten topics over ga maken.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, zet me dan maar op het komt lijstje, maar als het nog een keer gebeurt, dan snap je wel dat ik daar minstens 10 niet te sluiten topics over ga maken.
Dat heb ik meerdere keren gelezen, maar in praktijk viel het de laatste jaren tegen.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Lamon in het echt zien is echt een reden voor mij om te komen.
Kun je dequote:Op maandag 7 juni 2010 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat heb ik meerdere keren gelezen, maar in praktijk viel het de laatste jaren tegen.
Ik ben overigens in het echt nog veel vermakelijker dan hier, dus dat zou een stimulatie moeten zijn...
Ik had geen foto van je gezien waar je zo'n big smile geeft.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lelijkste foto ooit en toch nog een awww, doe ik niet verkeerd.
Rickokun moet idd komenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef afcajos het volgende:
Waarom staat Rickukun nog niet in de komerslijst. Als hij niet komt, kom ik ook niet
Die meet wordt net het forum, meer lurkers dan postersquote:Op maandag 7 juni 2010 21:58 schreef Bosjebloemen het volgende:
datum en plaats man. dan ga ik ook even naar jullie kijken.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:58 schreef Bosjebloemen het volgende:
Dit is wel het toppunt van triestheid vind ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:58 schreef Bosjebloemen het volgende:
Allemaal mensen verstopt achter bomen enzoquote:Op maandag 7 juni 2010 22:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Die meet wordt net het forum, meer lurkers dan posters
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Dit is wel het toppunt van triestheid vind ik.
Afhaker.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef afcajos het volgende:
Waarom staat Rickukun nog niet in de komerslijst. Als hij niet komt, kom ik ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |