Nee, maar als er nou eens datums komen of iets.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:09 schreef AdvancedPower het volgende:
Mr.Cooper, wil je echt niet naar Groningen komen?
Ja, ik weet geen datum. Kom maar met iets!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, maar als er nou eens datums komen of iets.
Hou toch eens op met klagen hierover. Gewoon gaan of niet gaan, jeetje.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:46 schreef moomoo het volgende:
Waarom dan ook in groningen, wat een ontzettend kutidee.
Neequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:36 schreef henrydg het volgende:
Stevenmac kun jij niet even wat privégegevens van AP naar mijn inbox strooien?
Ensaf komt.quote:
Ik heb 3 slaapkamers maar nog niet lang geleden verhuisd en zit nog een beetje in de rommel maar genoeg plek om te liggen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bijdeze weggeven en anders gaan we Grun soberzo onveilig maken
uhm neequote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:21 schreef Sobraine het volgende:
Gewoon Groningen doen, prima stad. En ga niet zeiken over slapen etc. Dan ga je maar op tijd naar huis. Zelfde probleem voor mensen als je Amsterdam doet....
3 uur reizen voor Rdam - Utrecht? O wacht heen en terug. Ja man maar je gaat toch voor de gezelligheid, wat maakt dat reizen nou uit? Je zit toch lekker relaxt in de trein??!quote:
Ik opteer ook voor Groningen. Stukken Dichterbij.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:23 schreef henrydg het volgende:
Zaterda 26 Juni in het prachtige Groningen.
Ja dat gezeur ook altijd: alsof de afstand Amsterdam - Groningen groter is dan de afstand Groningen - Amsterdam.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:21 schreef Sobraine het volgende:
Gewoon Groningen doen, prima stad. En ga niet zeiken over slapen etc. Dan ga je maar op tijd naar huis. Zelfde probleem voor mensen als je Amsterdam doet....
Jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:55 schreef Ensaf het volgende:
Doe mij maar het gras van het Noorderplantsoen.
Veel groter. YES AMSTERDAM!!!!!! jeee groningenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat gezeur ook altijd: alsof de afstand Amsterdam - Groningen groter is dan de afstand Groningen - Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |