is joran normaal?quote:
Dat klopt. Een uitlevering (ihkv wots) kan pas als er een veroordeling is uitgesproken. De term 'vluchtgevaarlijk' zullen ze ook wel in Peru kennen, dus hij mag zeker niet in vrijheid de uitspraak afwachten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:13 schreef Kinga het volgende:
Hahaha, 2 jaar wachten in die gevangenis op de rechtzaak. Die is (en wordt waarschijnlijk) goed genaaid. Die zal geschrokken zijn dat er niet uitgewisseld kan worden met NL.
Ook al spreekt hij wel vloeiend spaans, wat ik wel denk, maar mioet ie dan met de taximan over het WK gaan zuitten kleppen??quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:18 schreef matthijst het volgende:
Vaag, politie zegt dat ie vloeiend spaans spreekt, maar:
Truck driver Luis Aparcana said van der Sloot gave him 1,500 Peruvian soles ($525) to take him from Ica, a town south of Lima, to the Chilean border. The Dutchman didn't speak Spanish very well and carried two suitcases, Aparcana said in a TV interview.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik hoop dat de Peruviaanse politie een goed onderzoek heeft gedaan zodat deze keer wél vast komt te staan wat er precies plaatsgevonden heeft in die hotelkamer.
Schande als een derdewereldland dat straks beter voor elkaar blijkt te hebben!
Zij hebben in dit geval natuurlijk wel de plaats delict en het lichaam. Beide vol met sporen en aanwijzingen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik hoop dat de Peruviaanse politie een goed onderzoek heeft gedaan zodat deze keer wél vast komt te staan wat er precies plaatsgevonden heeft in die hotelkamer.
Schande als een derdewereldland dat straks beter voor elkaar blijkt te hebben!
Waarom geven ze die kerel in vredesnaam aandachtquote:
idd. zielige padlarf.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Waarom geven ze die kerel in vredesnaam aandacht
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zij hebben in dit geval natuurlijk wel de plaats delict en het lichaam. Beide vol met sporen en aanwijzingen.
dit is dus een heel erg mogelijk scenario. misschien vertoont zijn bloed ook nog wel wat ghb sporen, net als dat van het slachtoffer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar is nog wel een draai aan te geven. Advocaten wurmen zich in alle bochten.
Er is overal DNA van Joran, maar dat komt door de vrijwillige seks die ze met hem had.
Toen Joran niet op zijn kamer was heeft iemand anders haar vermoord. Joran kwam terug op zijn kamer en schrok van wat hij zag. Wetende dat hij gezien zijn geschiedenis voor dader aangezien zou worden, vluchtte hij in een paniekreactie.
Mits het hotel geen digitale sleutels heeft en na kan gaan hoe laat iemand de kamer verlaten heeft.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er is overal DNA van Joran, maar dat komt door de vrijwillige seks die ze met hem had.
Toen Joran niet op zijn kamer was heeft iemand anders haar vermoord. Joran kwam terug op zijn kamer en schrok van wat hij zag. Wetende dat hij gezien zijn geschiedenis voor dader aangezien zou worden, vluchtte hij in een paniekreactie.
of alle beelden van niet-gasten goed bekijken...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mits het hotel geen digitale sleutels heeft en na kan gaan hoe laat iemand de kamer verlaten heeft.
Hij is verdrietig omdat hij nu het WK mist.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:40 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Tja Joran, je zit diep in de shit
en hebben ze zich vergist in het slachtoffer. een vooraanstaande peruaanse meid, dochter van een ex autocoureur en gerespecteerd zakenman.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:47 schreef matthijst het volgende:
Misschien hebben de Hollaways wel iemand ingehuurd om Joran te framen
Waar heb je dat gehoord?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:13 schreef Kinga het volgende:
Hahaha, 2 jaar wachten in die gevangenis op de rechtzaak. Die is (en wordt waarschijnlijk) goed genaaid. Die zal geschrokken zijn dat er niet uitgewisseld kan worden met NL.
Hoezo vergist dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en hebben ze zich vergist in het slachtoffer. een vooraanstaande peruaanse meid, dochter van een ex autocoureur en gerespecteerd zakenman.
Ja, of de geest van Natalee waart nog rond hier op aarde met als enige doel het wraak nemen op Joran.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:47 schreef matthijst het volgende:
Inderdaad, als je in die complottheorieën gelooft is dit het ideale slachtoffer en niet een rondzwervend weesmeisje.quote:
Nee, dan had nathalee der moeder nooit akkoord gegaan met die 250.000 dollar die ze Joran zou geven waar al 15.000 dollar van over was gemaakt in ruil voor meer info.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:47 schreef matthijst het volgende:
dat staat er toch duidelijk?quote:
waarom?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad, als je in die complottheorieën gelooft is dat het ideale slachtoffer en niet een rondzwervend weesmeisje.
maakt eigenlijk niet zoveel uit. interpol bemoeit zich met de zaak.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:54 schreef Mylene het volgende:
Wat voor rechtssysteem heeft Peru eigenlijk? Met een jury?
Media-aandacht, invloedrijke familie, publieke opinie. Allerlei randzaken die een lichte straf ondenkbaar maken.quote:
quote:Nederland en Peru praten al over uitwisseling
DEN HAAG - Nederland en Peru onderhandelen al ruim een jaar over een verdrag dat de uitwisseling van gevangenen regelt. Zo'n zogeheten WOTS-verdrag kan van belang zijn voor Joran van der Sloot als hij in Peru veroordeeld zou worden voor moord op de Peruaanse Stephany Flores. Van der Sloot kan daarvoor 25 jaar celstraf krijgen.
Over het verdrag wordt tussen Nederland en Peru nog steeds onderhandeld. Nederland is akkoord met de tekst die er ligt, maar Peru nog niet, aldus een woordvoerster van het ministerie van Buitenlandse Zaken vrijdag.
Een WOTS-verdrag (Wet overdracht tenuitvoerlegging strafvonnissen) regelt dat, als de gevangene het wil en beide landen ermee instemmen, een straf of een deel ervan kan worden uitgezeten in het land van herkomst.
Het WOTS-verdrag van Nederland met Thailand betekende in 2007 dat de in Thailand tot levenslang veroordeelde Machiel Kuijt na tien jaar Thaise gevangenschap naar Nederland mocht komen. Eenmaal in Nederland werd het restant van zijn straf naar Nederlandse maatstaven bekeken en werd hij vrijgelaten.
Hm is dat al geen bewijs genoeg dat hij haar dochter vermoord heeft dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, dan had nathalee der moeder nooit akkoord gegaan met die 250.000 dollar die ze Joran zou geven waar al 15.000 dollar van over was gemaakt in ruil voor meer info.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Op je eentje in een cel zitten is ook niet alles. En je leert zo de taal makkelijker.quote:
Ze kunnen in ieder geval de vuile was buiten hangen!quote:
Gewoon afpersing kan ook natuurlijk hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:57 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Hm is dat al geen bewijs genoeg dat hij haar dochter vermoord heeft dan?
Welke partij zal dit voorkomen dan stem ik daar dus op!quote:
Ja afpersing...dus?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gewoon afpersing kan ook natuurlijk he
Anyway, daar was sprake van, dus de Holloway familie heeft iig zeker niemand geframed om hem erin te luizen... Waarom uberhaupt dan dat geld gaan betalen lol.
Ging dat over haar moeder? ik dacht 1 of andere nieuwszender ofzo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, dan had nathalee der moeder nooit akkoord gegaan met die 250.000 dollar die ze Joran zou geven waar al 15.000 dollar van over was gemaakt in ruil voor meer info.
Altijd fijn om te zien dat mensen met goed onderbouwing gaan stemmenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:58 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Welke partij zal dit voorkomen dan stem ik daar dus op!
Gaan we nu krijgen zeg, medelijden hebben met ene Joran?
ik denk dat die vrouw nog eerder zelfmoord pleegt dan joran. ik vind het intens zielig voor haar. man dood en joran misschien wel iets wat ze nooit heeft gezien, of heeft willen zien; een seriemoordenaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:59 schreef Injetta het volgende:
Hoe zal moeder nu over haar zoon denken?
Ik ben nog bezig met mijn 007 onderzoek!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:01 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Altijd fijn om te zien dat mensen met goed onderbouwing gaan stemmen![]()
Heb je de zonnestand en de paar-rituelen van de dieren in het grote sprookjesbos al kunnen koppelen aan de moord in Peru en Natalee?![]()
Waarom? Elke dag in je kont geneukt worden door een stel latino's lijkt me een stuk kutter voor hemquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:59 schreef TLC het volgende:
Ik hoop oprecht dat joran in die gevangenis daar geliquideerd word.
ik denk niet dat hij n. holloway heeft vermoord. iets wat ik wel vermoed van zijn laatste strapats.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:59 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ja afpersing...dus?
Waarom perst hij de moeder af van een meisje dat vermoord zou zijn door hem, ook al was hij zg onschuldig, dat hij beweerd te weten waar haar lichaam is, is dat dan al geen bekentenis genoeg of moet de politie er tegenwoordig bovenop staan en het filmen om bewijs te hebben?
Pathologisch leugenaar he, alles voor geld etc?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:59 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ja afpersing...dus?
Waarom perst hij de moeder af van een meisje dat vermoord zou zijn door hem, ook al was hij zg onschuldig, dat hij beweerd te weten waar haar lichaam is, is dat dan al geen bekentenis genoeg of moet de politie er tegenwoordig bovenop staan en het filmen om bewijs te hebben?
valt wel mee, die cornvreters hebben niet van die enorme geslachtsdelen. misschien zijn ze wel onder de indruk van de lans van joran en wordt hij gewoon de koning daar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:04 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarom? Elke dag in je kont geneukt worden door een stel latino's lijkt me een stuk kutter voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |