Doe er maar een stuk of twintig, voor iedereen één.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:54 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Pis in mijn Panty! Ik bel meteen mijn Advocaat voor 2 euro gehuurd
Ze zitten wel in groep 6quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:57 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Doe er maar een stuk of twintig, voor iedereen één.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:02 schreef Flashbag het volgende:
Luister heel goed naar het begin. Met name de stem van sjonnie die klinkt vet bewerkt. Alsof een stem zo bewerkt is dat hij lager klinkt. Je hoort ook niet echt waar het geluid vandaan komt. Het is net of het achter haar plamuur face vast zit. Valt me net pas op
.
Toppie, het kinderlijk brein bestaat uit een eindeloze fantasie en is bovendien slimmer tegenover Anita & Co.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:59 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ze zitten wel in groep 6
Maar dissen als de beste![]()
http://weloveanita.hyves.(...)R_VAN_VOK_SITE/VkHX/quote:
Jaquote:
Filmpje is volgens mij klaarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:16 schreef Smight het volgende:
[..]
Jaheb ik weer wat te knippen en te plakken
kom maar op met dat filmpje
Dat moet wel een troll zijn.quote:
Geweldigquote:
quote:anitaweethet — 4 juni 2010 — Deze video is voor 18 jaar en ouder. Bevat zeer schokkend martiaal.
http://www.youtube.com/user/anitaweethet
Music: Kevin MacLeod
Categorie: Humor <-----------
Labels:
horror bizar bizare extreem extreme schokkend haters fok.nl fok nl
Mja ik vind het wel knap inderdaad dat er al een paint vanvandaag door HeaN82 om 23:21 in verwerkt zit..quote:
Dit moet gewoon een troll zijn...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mja ik vind het wel knap inderdaad dat er al een paint vanvandaag door HeaN82 om 23:21 in verwerkt zit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed kijkt........zie je hier letters staan.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:22 schreef Smight het volgende:
Maar nu ff serieus, ik vond hem echt schokkendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |