het is toch om te gillenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:52 schreef mustisuc het volgende:
Zo het gaat steeds harder met de Anita topic's. Haar afgrijselijke bjoetie imperium trekt steeds meer bekijks.
Ga ergens anders trollen newfag.quote:
Patat en frikadellen met appelmoes eten @ van der valk!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat dit echt is. "Me vriendje Sjonnie, hij zit net in zijn proeftijd..."
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:35 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
NIEUWE FOTO'S VAN ANITA!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die lijkt op sjieneke met blond haar.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die lijkt op sjieneke met blond haar.
Joaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:57 schreef LeaderRoel het volgende:
Ze is 10 juni jarig, dan wordt ze 22 (50), dus dan sturen we haar die verjaardagskaart?
Vergroot het hele plaatje anders ff en laat de tekst gewoon op deze grootte!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:31 schreef Ivo1986 het volgende:
Mensen als jullie een lap tekst scrijven op de kaart pak dan een kleiner lettertype ja,
Volgens mij zijn haar tips ook nep/sarcastisch, ze staan niet voor niets in de humor categorie he
Heey das niet eens zo'n slecht ideequote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Vergroot het hele plaatje anders ff en laat de tekst gewoon op deze grootte!
Gewoon een lijn er tussen plaatsen en het is een kaartje die je in 3en kunt vouwen!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Vergroot het hele plaatje anders ff en laat de tekst gewoon op deze grootte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |