Das balen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Weekend
Maar mijn schouder doet in 1x weer ontzettend veel pijn. Het is warm maar mijn schouder voelt bevroren aan
quote:
Dusquote:
Yaaaaaay for joeeeeeequote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:05 schreef Barbaaf het volgende:
Eh vervelend toch weer F_R
Maar op een vrolijkere noot: mijn maandafsluiting is gereed (dwz. ligt ter goedkeuring bij de ServiceLevelManager maar als die gaat zeuren spoel ik 'm door de plee(SLM'er is ondermaatse gnoom
))
Nou, dan heb je toch niks te klagen hequote:
Ik ga er _nu_ vandoor, zou eigenlijk een uur moeten maar iedereen is ook al wegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yaaaaaay for joeeeeee![]()
Ik wil echt graag naar huis
Ga es lekker van t positieve uit joh!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat ligt een beetje aan mijn schouder. Als die zo blijft valt de halve vakantie in het water.
Maar ik hoor je nu al elke vakantie over dit en dat ...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ken mijn schouder inmiddels wel. En bij een "gewone" vakantie vind ik een beetje pijn niet erg. Maar wij hebben een duikvakantie geboekt om ons duikbrevet te gaan halen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
afkoelen met de vleugels open, tis warmmmmm
Pff, klote joh. Jij had een frozen shoulder toch? Of iets in die trant?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ken mijn schouder inmiddels wel. En bij een "gewone" vakantie vind ik een beetje pijn niet erg. Maar wij hebben een duikvakantie geboekt om ons duikbrevet te gaan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |