denk dat dat wel goed zitquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:00 schreef postmortum het volgende:
ik kom alleen als er single meiden komen die van metal houden
ik heb wel geen wolvenshirtquote:
Weten ze wel meteen wie ze zoekenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
kom je toch naakt, val je ook op bij de meiden
ik lijk op een negerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
kom je toch naakt, val je ook op bij de meiden
Ik spreek meestal abn maar ook dialect, ligt eraan met wie ik spreekquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:03 schreef postmortum het volgende:
praten jullie Nederlands of Limburgs ?
Normaal altijd Limburgs, behalve natuurlijk als degene waartegen ik praat geen Limburgs verstaat. Hier zou ik ook Limburgs typen maar ik houd het maar op ABN zodat het voor iedereen goed te volgen is.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:03 schreef postmortum het volgende:
Gewoon plat!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:03 schreef postmortum het volgende:
Limburgs typen doe ik dan wel weer nooit want dat is echt irritant, je hebt geen algemene spelling.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:04 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Normaal altijd Limburgs, behalve natuurlijk als degene waartegen ik praat geen Limburgs verstaat. Hier zou ik ook Limburgs typen maar ik houd het maar op ABN zodat het voor iedereen goed te volgen is.
Ik typ het meestal gewoon zoals je het uitspreekt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:05 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Limburgs typen doe ik dan wel weer nooit want dat is echt irritant, je hebt geen algemene spelling.
Waar was je dan, in Brabant of zo.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:07 schreef postmortum het volgende:
op de meet alleen limburgs pratenIk was net bij de supermarkt die ik limburgs praten verstaat die doos het achter de kassa niet
Ben jij wel uit de buurt hier trouwens, misschien ken ik je wel gezien onze leeftijd...?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:07 schreef postmortum het volgende:
op de meet alleen limburgs pratenIk was net bij de supermarkt die ik limburgs praten verstaat die doos het achter de kassa niet
Jan Linders in Echtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:09 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Waar was je dan, in Brabant of zo.
Limburgers die geen Limburgs praten of zelfs verstaan
woon ongeveer 10 km van Sittardquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ben jij wel uit de buurt hier trouwens, misschien ken ik je wel gezien onze leeftijd...?
Naja als jij mij niet kent van mijn foto's dan zal het andersom ook wel niet zo zijn lijkt mequote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
wwoon ongeveer 10 km van Sittard![]()
Maar heb op de Mavo gezeten in Sittard , op het HBO in Sittard , kom iedere week bij Fortuna Sittard , ongever 2 x per maand bij de Fenix als er iets leuks is. Geregeld bij het poolcenter. Ongeveer iedere week bij Foroxity en werk in Sittard
Dus je zou mij goed kunnen kennen ja
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:11 schreef Gezicht het volgende:
Genoeg van mijn vrienden spreken geen Limburgs, maar toch lul ik gewoon Limburgs tegen ze ook al verstaan ze het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |