Goede keuze.quote:
Heykom naar de mondi !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:08 schreef postmortum het volgende:
ik denk het wel , zodra ze zien dat ik hier mee post
nah niet mijn muziek en ik ben geen 15 meerquote:
Dance classics. En ik ben 23.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
nah niet mijn muziek en ik ben geen 15 meer
kokmen sjarel en thei?quote:
Nee gek vanavond voor ouderen !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
nah niet mijn muziek en ik ben geen 15 meer
En hoequote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee gek vanavond voor ouderen !
classics
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee gek vanavond voor ouderen !
classics
wat lees ik nu? nog meer limburgse ouderen die naar mondi komen straks ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:51 schreef postmortum het volgende:
ik ben net terug , morgenochtend vlees inslaan voor een bbq
haha mij in de mondiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wat lees ik nu? nog meer limburgse ouderen die naar mondi komen straks ?
In de Fenix ben ik morgen maar dan voor een HoLeBi beach partyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
haha mij in de mondiik kom aan met mijn metalshirt haha
ben er nog nooit geweest en zal er ook nooit komen. Ik wacht lekker op 90's paty in de fenix
![]()
Postmortum woont zelfs in onze woonwijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wat lees ik nu? nog meer limburgse ouderen die naar mondi komen straks ?
ik wilde ook gaan , mAaar ben geen homo of biquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
In de Fenix ben ik morgen maar dan voor een HoLeBi beach party
Ik ben ook zo hetero als maar zijn kan hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:57 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik wilde ook gaan , mAaar ben geen homo of biBen er denk ik 12 juni wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |