dat snap ik, en u zult geduld moeten hebbenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je snapt dat je mijn nieuwsgierigheid nu niet bevredigd hebt toch?
Ahhh... dat ga je nog wel doen dus?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat snap ik, en u zult geduld moeten hebben
Precies. Qua bevrediging ben ik eerst aan de beurt. Zo werkt dat in de wereld.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat snap ik, en u zult geduld moeten hebben
Nee nee, ik wil zelf als eerste Myraela bevredigen.. maar, die 2 kunnen we wel combineren natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Qua bevrediging ben ik eerst aan de beurt. Zo werkt dat in de wereld.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Qua bevrediging ben ik eerst aan de beurt. Zo werkt dat in de wereld.
word ik hier nu gewoon verhandeld?!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
De overige bevrediging van Snuitje is voor jou. Die van mijn nieuwsgierigheid niet.
het is weer vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee nee, ik wil zelf als eerste Myraela bevredigen.. maar, die 2 kunnen we wel combineren natuurlijkMisschien vindt zij dat ook wel lekker
Heb je hier alleen op vrijdagmiddag last van dan?quote:
ik heb nergens last van momenteelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je hier alleen op vrijdagmiddag last van dan?
quote:
dat is toch altijd al zo geweest?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
word ik hier nu gewoon verhandeld?!
Dat is waar.. maar wanneer verhandel je me nu eens aan een schone sexy dame die mij als seksslaaf wil gebruiken?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is waar.. maar wanneer verhandel je me nu eens aan een schone sexy dame die mij als seksslaaf wil gebruiken?
Ang3l will do just finequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is waar.. maar wanneer verhandel je me nu eens aan een schone sexy dame die mij als seksslaaf wil gebruiken?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ang3l will do just fine
Enneh.. Myraela wil dat niet?
Ja, schijnbaar wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |