Neuh. Ik ben daar veel te beschaafd voor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:41 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ga je haar besmeuren met chocoladepasta? Want dat is wel raar, ja.
Ik verwacht van niet trouwens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan, hoeft niet. En dan spreek ik zowaar uit eigen ervaring.
als ik het al niet raar kan laten zijn, kan iedereen hetquote:
Dat is eng. Hoewel we daar wel magnum gold hebben liggen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein stop myraela in de vriezer Opgelost
Wat wil je nu smelten of niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is eng. Hoewel we daar wel magnum gold hebben liggen.
Nostalgie is niet meer wat het geweest isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:43 schreef Cue_ het volgende:
Door al dat gekussiekroel worden al heel snel dingetjes tot rel bestempeld.. het is niet meer wat het geweest was
quote:
Gewoon jezelf niet die vraag stellen en het iig voor jezelf gezellig maken. Dan is de ander ook meteen een stuk meer op zijn/haar gemak en dan heb je minder "spanning".quote:
Vroeger toen de fok! server nog door Danny aangezwengeld moest worden!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nostalgie is niet meer wat het geweest is.
Ik weet een goeie deal. Jij de chocolade ik het ijsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk.Maar niet alle chocolade eraf stelen!
Als het raar wordt, ga je gewoon weer zoenenquote:
Nee, zo werkt dat niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet een goeie deal. Jij de chocolade ik het ijs
Mwa, vroeger was het ook best okay hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:50 schreef Lily-Ella het volgende:
Vroeger was alles beter. Behalve Fok, want daar was ik vroeger niet.
Oh ja, dat kan ik!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:50 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Als het raar wordt, ga je gewoon weer zoenen.
En wat ga je daar tegen doen dan?quote:
ik ben het met Q eens.. en nog een schepje er bovenop:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:50 schreef Lily-Ella het volgende:
Vroeger was alles beter. Behalve Fok, want daar was ik vroeger niet.
Shit jij wintquote:
Schat.. dat heet "verveling" en "gewoonte"quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik vind het hele vroegerwashetbeter-gedoe vaak nogal zinloos. Op elk forum, in elke chatbox zegt men zulke dingen. En toch blijven die mensen er hangen, dan zal er toch wel nog íets leuk zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |