Stoute zonquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn gezicht was rood en opgezet van de week door de zon
Want je wil de Google cache niet teveel vervuilen? Nobelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat Google Fok in z'n cache mag zetten moeten ze sowieso uitzetten. Mja, dat is een ander verhaal.
Nou ja ik denk dat mijn zonne allergie weer terug is.quote:
ook niet via pm?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Awh
Maar, als ik hem heb, moet of jij, of Ang3l hem aan mij hebben gegeven. En dat mag ook niet!
Dat, en Google is natuurlijk ook evil.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef Litpho het volgende:
Want je wil de Google cache niet teveel vervuilen? Nobel.
Jawel. In mijn geval wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Daar maakt de zon geen onderscheid tussen!
Mazzelmolotovcocktail, lieverd!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:09 schreef Lotusss het volgende:
Haha, ik word wel genegeerd!
Zie je wel, het kan wel!
Mazzels iedereen!
Maar moet dat met dood verwensingen? Je weet immers dat je dat een ban kan opleveren en je weet dat meerdere malen al had kunnen melden doch ga je ermee door. Waarom?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kut is dat he, als iemand maar blijft doorklooien. Elke keer weer. Elke keer weer op dezelfde personen zieken. Echt, ontzettend vervelend. Of niet?
Weet je hoe dat voelt. Kneus!
hij is fok! zat en probeerd er vanaf te komenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar moet dat met dood verwensingen? Je weet immers dat je dat een ban kan opleveren en je weet dat meerdere malen al had kunnen melden doch ga je ermee door. Waarom?
Omdat het kanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar moet dat met dood verwensingen? Je weet immers dat je dat een ban kan opleveren en je weet dat meerdere malen al had kunnen melden doch ga je ermee door. Waarom?
Best wel tricky jaquote:
Nee hoor totaal niet. Heeft niks met FOK! te maken. Puur op D_K gerichtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij is fok! zat en probeerd er vanaf te komen
Officiëel is dat ook zo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:15 schreef STING het volgende:
Als user vind ik dat de crew weer nix in mijn PM's te zoeken heeft.
Maar twee mensen of zo kunnen in de PM's komen, maar dat doen ze alleen als het FOK problemen oplevertquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:15 schreef STING het volgende:
[..]
Best wel tricky ja
Maar aan de andere kant wil ik wel dat als ik uitgeschold wordt voor vlerk via PM, dat die persoon wel gebanned moet kunnen worden.
Prima er valt met jou echt niet te discussiëren en het is de zoveelste keer dat je aangeeft dat je dat alleen doet om te stangen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat het kan
Het irriteert jou, all the reason I need
Wraakzucht kan toch zo mooi zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mazzelmolotovcocktail, lieverd!![]()
[..]
Maar vlerk is dan ook wel een heel erge verwensingquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:15 schreef STING het volgende:
[..]
Best wel tricky ja
Maar aan de andere kant wil ik wel dat als ik uitgeschold wordt voor vlerk via PM, dat die persoon wel gebanned moet kunnen worden.
als iemand je in pm uitscheld kan je m toch gewoon blocken of negeren!?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:15 schreef STING het volgende:
[..]
Best wel tricky ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |