quote:
Justin Bieber is volgens mij het synoniem voor dom dus I'm not surprisedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is zo dom.
"German, you know?"
"..."
"German! Here, look"
"... We don't say that in America."![]()
![]()
.
Beetje te opgepompt.quote:
Mocht ie er onverhoopt in terecht komen bij mij, dan zou ik 'm er ook niet uitschoppen hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Ach op zo'n foto mag het best... die ligt toch never nooit bij me in bed
Ik vind het prima. Minder gespierd mag, maar dit ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:13 schreef Vlarp het volgende:
Eens met Steve, Tha_Erik en Beach
Ik zie een rood kruisquote:
Ja Steve, ik krijg ook nooit wat van je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Ik zie ineens dat jou nummer is verdwenen uit m'n telefoonquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Als vlarp míj zou sms'en zou ie ook wel wat terugkrijgen.
Oehquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nog ff mijn favoriet:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nog ff mijn favoriet:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja Steve, ik krijg ook nooit wat van je!Je krijgt genoeg van me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Atb is lief, groetjes Peri."
Dat probleem heb ik dus ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Nou dit is dus weer een sneldoorscrollen-topic
Wat een gekke PI bij die postquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zie ineens dat jou nummer is verdwenen uit m'n telefoon![]()
![]()
Heb pas door verkeerd synchroniseren nummers verneukt
quote:
Daar word je dik vanquote:
Waar kan ik hem ophalen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:21 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
Mwahaha zo gay!!
Maar dit weer zo mannelijk ... van Gossip Girl..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste...
Ben weer verliefd jongens
Rrrrrrawr.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nog ff mijn favoriet:
[ afbeelding ]
Bij Serenaquote:
Serena Williams?quote:
SPOILER: In een spoiler voor al die werkende mensenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:01 schreef Steve het volgende:Bedankt, nu is mijn zin om te werken helemaal overSPOILER: In een spoiler voor al die werkende mensenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:05 schreef Steve het volgende:
Vlarp, wanneer ga we eens zwemmen?Ga jij maar met Vlarp zwemmen, dan zwem ik wel met die jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:01 schreef Steve het volgende:KrulletjesSPOILER: In een spoiler voor al die werkende mensenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:05 schreef Steve het volgende:
Vlarp, wanneer ga we eens zwemmen?Ik vind speedo's nooit zo geil staan eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik ben eigenlijk toch meer van de wat stoerdere mannen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:06 schreef Tomasso het volgende:
Ga jij maar met Vlarp zwemmen, dan zwem ik wel met die jongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Steve op 04-06-2010 15:27:38 ]"Atb is lief, groetjes Peri."
Thuiswerkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Nou dit is dus weer een sneldoorscrollen-topic
Die hij aan heeft is iets te klein, maar een speedo kan best mooi zijn vind ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind speedo's nooit zo geil staan eigenlijk
Ja daar zit ook wel weer wat in... alleen bij deze is het niet aantrekkelijk...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Die hij aan heeft is iets te klein, maar een speedo kan best mooi zijn vind ik.Komt het kontje
goed in uit.
Ik doe niet aan meetsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Een zwemmeet in het PvdH zwemcentrum, is dat niet wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg geweest voor vandaag weer.
"Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:19 schreef Steve het volgende:Ja inderdaad... ga maar gewoon werken ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg geweest voor vandaag weer.
quote:
Ja dat staat altijd heel professioneelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:08 schreef Desmonkey het volgende:
Gewoon ff vertalen op translate.google.com ofzo. :p
Nou laten we dan een kort lijstje doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:16 schreef Deceit het volgende:
Bij sommigen van hier heb ik geen idee wie ze zijn, waar vandaan komen etc.
Zo. Klaar.quote:Hallo, mijn naam is Stephan
Ik ben 31 jaar
Ik woon in Eindhoven
En ben geboren in Maarheeze
Is dit een hint dat ik moet spuien?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:16 schreef Deceit het volgende:
quote:Hallo, mijn naam is Erik
Ik ben 21 jaar
Ik woon in Eindhoven
En ik ben daar ook geboren, maar woonde mijn eerste vier levensjaren in Best.
Ik ben TVquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:16 schreef Deceit het volgende:
Ik ga morgen naar Best. Naar Piet Plezierquote:
gewoon in de fobo's/profielpagina's lurkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:22 schreef Deceit het volgende:
Ja maar van jullie weet ik dat al, Steef en erik
O nee, hij heet Toon Vertier!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Best. Naar Piet Plezier
Ha, die weet ik. En het is Cornelis!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:22 schreef Deceit het volgende:
Ja maar van jullie weet ik dat al, Steef en erik en TV (behalve de naam)!
Ah, de neef vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Zet je mijn penislengte nu ook gelijk hier neer?quote:
Waterskien in Best isquote:
ten westen van is?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:26 schreef Beach het volgende:
ik ben Coen
24 jaar
en woon ergens ten westen van Utrecht
en ben bi
38 cm, in rust. 1.03 m in actie. Hij heeft het er ook lastig mee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zet je mijn penislengte nu ook gelijk hier neer?
Op de kaart aan de linker kant.quote:
Ik heb geen geheimen meerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
38 cm, in rust. 1.03 m in actie. Hij heeft het er ook lastig mee.
That's one hot mofo monkey!quote:
quote:
Ik ben niet aan t hunten!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
That's one hot mofo monkey!
Maar die doet iets met Peter en is dus afgeschreven
Jij mag ook wel wat meer vertellen andersquote:
ik heet eigenlijk helemaal geen yuriquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij mag ook wel wat meer vertellen anders
Hou je van pindakaas?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heet eigenlijk helemaal geen yuri![]()
![]()
![]()
wat wil je nog meer weten?
Yur's zwaaiende handje spreekt boekdelenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij mag ook wel wat meer vertellen anders
Dan hou je mond maarquote:
Ik wil ook zoveel!quote:
Nou veel plezierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://toonvertier.nl/
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhuhuuuuuuuuuuuuuu
Indiaas indisch nederlands?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:33 schreef Desmonkey het volgende:
Mijn naam is Desmond. Ben een currypindakaas. 27 jaar. Geboren in Roosendaal en Nispen. Woonde drie maanden terug in Amsterdam. Samenwonend met user Peter in Den Haag.
Roosendaal en Nispen? Hoe doe je dat? Je hoofd kwam er bij Roosendaal uit en bij Nispen de rest?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:33 schreef Desmonkey het volgende:
Mijn naam is Desmond. Ben een currypindakaas. 27 jaar. Geboren in Roosendaal en Nispen. Woonde drie maanden terug in Amsterdam. Samenwonend met user Peter in Den Haag.
Yeah i know.. Zat er ook bij vroegahquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die hadden we heir vroeger in de vorm van een H opgevuld met onze avatars
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Roosendaal en Nispen? Hoe doe je dat? Je hoofd kwam er bij Roosendaal uit en bij Nispen de rest?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Roosendaal en Nispen? Hoe doe je dat? Je hoofd kwam er bij Roosendaal uit en bij Nispen de rest?
Ja ik zag al wat iPowerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een kaaskop die voor een kwart gedipt is in pindasaus denk ik.
Zo staat het op mijn ID-pasjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij mijquote:
das inderdaad eenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:37 schreef Stroekie het volgende:
en ik ben voor 3 kwart Limburgerdie in braboland geboren is
Het is niet bepaald te zien dat mijn oma uit Indonesië kwam.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:39 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oh, ja ik zag wel wat, of was een grap?
Niet echt duidelijk maar ik voelde iPower bij je, ok ik dacht dus bij je foto te zien, die heeft wat indisch bloed in zich!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is niet bepaald te zien dat mijn oma uit Indonesië kwam.
Ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Adoooeeeeeeee!!!! Die blanke man, hij weet!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is niet bepaald te zien dat mijn oma uit Indonesië kwam.
ik ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben gewoon 100% Nederlands... ik ben saai
Ik ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Ja, maar jij doet het met een buitenlander.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel ergens een oom uit india die is opgegeten tijdens een missie door een krokodil, maar ik geloof niet dat ik daar bloed van in mijn systeem hebquote:
Wil je jouw blonde krullen aan mij geven? ... dan ben ik helemaal arisch met mijn blauwe kijkersquote:
Nee die is ook gewoon 100% Nederlands hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij doet het met een buitenlander.
Donker haar en blauwe ogenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wil je jouw blonde krullen aan mij geven? ... dan ben ik helemaal arisch met mijn blauwe kijkers
Dat schijnen veel mensen wel mooi te vinden jaquote:
1 vd 7 schoonhedenquote:
Ik hang er zo een beetje tussenin. Ogen wel blauwig, maar niet echt (grijzig...) en haar wat niet echt enorm donker is, maar ook niet echt blond en ook zo'n halfslachtige slag in mijn haarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Ja als ik dan TOCH bleek en blauwogig moet zijn dan ook liefst met blonde krullen hoor
Ik heb ook maar een halfslachtige slag hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hang er zo een beetje tussenin. Ogen wel blauwig, maar niet echt (grijzig...) en haar wat niet echt enorm donker is, maar ook niet echt blond en ook zo'n halfslachtige slag in mijn haar.
Had ik maar grijze ogen..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hang er zo een beetje tussenin. Ogen wel blauwig, maar niet echt (grijzig...) en haar wat niet echt enorm donker is, maar ook niet echt blond en ook zo'n halfslachtige slag in mijn haar.
Callisto was wel kickassquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:58 schreef Deceit het volgende:
Blond haar en bruine ogen..
[ afbeelding ]
Dan moet ik altijd aan Callisto denken!
van Xena
Vooral niet bij die neppe geblondeerde harenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:00 schreef Ang3l het volgende:
Da vin'k nie zo mooi... blond met bruine ogen
*Hips*quote:
iK HEB WEL NOG BRUINE LENZENquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vooral niet bij die neppe geblondeerde haren. Zo kan iedereen zichzelf wel een van de zeven schoonheden toeeigenen.
Ik heb een spleetje tussen mijn tandenquote:De zeven schoonheden zijn:
Blauwe ogen met donker haar of bruine ogen met blond haar
Lange en gekrulde wimpers
Moedervlekje links of rechts boven je lip
Spleetje tussen de tanden
Sproeten
Kuiltjes in je wangen
Amandelvormige ogen.
Oh ik heb er twee... heel klein spleetje telt ook toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een spleetje tussen mijn tanden![]()
!
I'm PWETTY!!!
Neequote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ik heb er twee... heel klein spleetje telt ook toch?
quote:
quote:Justine Henin naar UNICEF Open
Wild Card Voor Laura Robson en Richel Hogenkamp (kwalificatie)
Via een Wild Card is Justine Henin toegevoegd aan de deelnemerslijst van de UNICEF Open, het internationale grastennistoernooi dat van 13 tot en met 19 juni plaatsvindt in Rosmalen. De voormalig nummer één van de wereld won het toernooi in 2001 en was finaliste in 2003. Ze is erg enthousiast over de samenwerking van het evenement met UNICEF: "Dit is een fantastisch initiatief. Prachtig om te zien dat mijn sport wordt ingezet voor een betere wereld voor kinderen. Ik kijk er naar uit om in Rosmalen te spelen. Het is heel dicht bij België en een goede voorbereiding op Wimbledon."
ben benieuwd wie die onzin verzonnen heeftquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een spleetje tussen mijn tanden![]()
!
I'm PWETTY!!!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:17 schreef Deceit het volgende:
heeeeey nog 43 minuten en dan weekend!
Ik heb echt zo'n hekel aan Justine Heninquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:17 schreef Deceit het volgende:
[..]
Yes yes yes!!! Ben ik blij mee, aangezien ik daar naartoe ga!
Ik ook qua persoon, maar wil natuurlijk wel toppers zien, en misschien dat zij het toernooi groter gaat maken!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n hekel aan Justine Henin
Die vind ik dan weer leuker dan Justine Henin... maar ik vind Jankovic en Wozniacki nog leukerquote:
Oh geen idee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ze doet toch weer mee? het grasseizoen bedoel ik dan
Alles wel okquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik niet. 't is zo'n dag dat alcohol niet lekker valt...
Ja, behalve dat er een hele familie om mee heen zit die ontzettend hard moet praten! Jammer dat ze er geen rekening mee houden dat er ook mensen hard gewerkt hebben vandaagquote:
Wie dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, behalve dat er een hele familie om mee heen zit die ontzettend hard moet praten! Jammer dat ze er geen rekening mee houden dat er ook mensen hard gewerkt hebben vandaag
Een hoop lekkere mannenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:30 schreef wonderer het volgende:
Hier is het fakking warmHeb ik nog iets gemist?
Oh ja, ik ken hetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, behalve dat er een hele familie om mee heen zit die ontzettend hard moet praten! Jammer dat ze er geen rekening mee houden dat er ook mensen hard gewerkt hebben vandaag
Even teruggekeken... uhm... jouw smaak is denk ik wat andersquote:
Mijn smaak:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Even teruggekeken... uhm... jouw smaak is denk ik wat anders
Ik poker wel eens jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:00 schreef Deceit het volgende:
nog meer mensen verslaafd aan pokerstars hier?
Oeh, Adrian grenier wil er bij mij ook wel in. En die zanger is ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn smaak:
Adrian Grenier uit Entourage
[ afbeelding ]
Kelly Jones, zanger Stereophonics:
[ afbeelding ]
Robin van Persie:
[ afbeelding ]
Net Yahtzeequote:
Hij is homo, joh!quote:
Extreme keelpijn en moe en koorts en nu helemaal groggy van de pijnstillersquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Extreme keelpijn en moe en koorts en nu helemaal groggy van de pijnstillers
Ik ookquote:
ja, kan ik ondertussen wel gaan doen. Geld gaat errug hard.quote:
Viesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:53 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind die Adrian niet zo. Eerder vies ofzo
.
kon je net niet opvangen.quote:
Geen idee. Ik vind hem niet eens knap of aantrekkelijk. Hij heeft imo iets viezigs over zich heenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vies![]()
Nee, vind em niet echt knap. Maar vind em wel wat hebben.
SSDDquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, kan ik ondertussen wel gaan doen. Geld gaat errug hard.
what's up, bitch..
slapenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:57 schreef Deceit het volgende:
en wat zijn jullie plannen vanaaf?
ik blijf thuis. Gisteren waren we al de hort op. En ik ben nog steeds gebroken van vorige week. Ik heb nog moeie en zere benen.quote:
wat??!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
SSDD
nog een gaypr0n award gewonnen?
zit je nu al goed in de olie?quote:
Jij ziet er best leuk uit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Deceit het volgende:
is deze foto leuk voor profielsites enzo?
en ja ik verveel me, ben aan t w8en
[ afbeelding ]
hangt van de site afquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
je bent de linker, toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
Nee?!?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor sites... kijk, bij een fistingsite hoef je hier niet mee aan te komen.![]()
LOL
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ging de reis naar St. Barts..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Xiance het volgende:
wat ik vanavond ga doen?
die buil op mn hoofd weg werken omdat mieke me gewoon heeft laten vallen
nou.. DAT huwelijk kun je dus OOK wel vergeten!
Ja, Chicago.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
http://www.gay.nl/article/18281//Grabby_awards_de_winnaars
Ja, Blanche.quote:
the honeymoon, popje. you fucked it up.quote:
Xit nu, tegelijkertijd, je fimpjes te kijken. lolquote:
Volgens mij gingen wij naar parijs..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
the honeymoon, popje. you fucked it up.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Xit nu, tegelijkertijd, je fimpjes te kijken. lol![]()
Xag je, en dacht.. o ja..
ja, achter een coup vers mokka ijs.quote:
tering, je vertelt écht alles. ben nu bij de gumby part. LOLquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog best grappig om ze allemaal achter elkaar te kijken.
meid, heb je al een matching tasje?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:28 schreef Xiance het volgende:
http://www.janenorman.co.(...)ess/8804?colour=pink
nou moet ik er nog schoenen bij zoeken
Ik zal er later wel spijt van krijgenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tering, je vertelt écht alles. ben nu bij de gumby part. LOL![]()
Vind het heel knap.
Nee, echt niet. Je bent echt openhartig. Leuk!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zal er later wel spijt van krijgen
snap nooit waarom mensen op gaysites foto's met anderen erop hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:37 schreef Deceit het volgende:
oehh ja nee gewoon voor
hyves,
twitter,
facebook,
gay.nl,
gayromeo,
msn
Oeh mijn BFF () wim is er, ik ga sluiten hier, en lekker bacardi'tjes drinken en stappen in tilburg..
Fijne aaf allen@!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
meid, heb je al een matching tasje?![]()
wat moet jij met een jurk..
Bisbalquote:
ja, ik sta er tenminste alleen opquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
snap nooit waarom mensen op gaysites foto's met anderen erop hebben.
wat n homootjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik sta er tenminste alleen op![]()
[ afbeelding ]
ja, die das maakt het niet too much?quote:
het pluutje, waaiertje, achtergrond, en pilaar oookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, die das maakt het niet too much?
quote:
no shit?!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
het pluutje, waaiertje, achtergrond, en pilaar oook
Ik vind hem juist geen homo, op de een of andere manier. Die waaier en parasol benadrukken juist het mannelijke pak en de schoenen of zo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik sta er tenminste alleen op![]()
[ afbeelding ]
ja, het pak is misschien mannelijk, maar dan moet ie er niet bij zitten als een handtas.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind hem juist geen homo, op de een of andere manier. Die waaier en parasol benadrukken juist het mannelijke pak en de schoenen of zo.
Omdat walgreens dichterbij zit?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, het pak is misschien mannelijk, maar dan moet ie er niet bij zitten als een handtas.![]()
o ja, vraagje: waarom moet je zelf je T scoren? Waarom gaat dat niet vanuit het ziekenhuis?
OMG, je begint over Wallmart LOLs![]()
Nee, omdat ik een paar posts hierboven het ook over Wallmart had.quote:
http://www.at5.nl/artikel(...)ar-artis-met-sirenesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://twitvid.com/JGPRK, iemand enig idee wat er in Amsterdam gebeurt is? http://twitvid.com/KL19F
Het lied blijft heeeeel erg hangenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Bisbal![]()
ik vind het nummer een beetje ruk..
Nja als ie iets meer uitgerekt zou zijn, die pilaar waarschijnlijk..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
en dan vraag ik me toch echt af..wat gaat er dan door zo'n jongen heen, als ie daar zo zit..![]()
Maar goed, had van de week nog ergere mensen gezien. People of Wallmart.![]()
Echt een leuke site.
wat zit je te kijken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:05 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom komt de reclame altijd midden in een scene
Ik versta steeds AWAY YOU FAG ipv Wave your flagquote:
duidelijk, dank jequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)ar-artis-met-sirenes
denk ik.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik versta steeds AWAY YOU FAG ipv Wave your flag
Tuurlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]!
Zou dat de achterliggende boodschap zijn soms?
Soll ich dichquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
elizabeth, en dan middenin een moordpoging gaat we over naar reclame
Niet die zeikmusical!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:26 schreef Xiance het volgende:
[..]
Soll ich dich
verstehen
Will ich auch
verstanden sein
Ich will mit
dir gehen
Doch sperr mich
nicht länger ein
Ich bin nicht
das Eigentum von dir
Denn ich
gehör nur mir
was ook mooi.. maar ik ga voor de musicalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet die zeikmusical!
De film met Cate Blanchett
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |