quote:
Justin Bieber is volgens mij het synoniem voor dom dus I'm not surprisedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is zo dom.
"German, you know?"
"..."
"German! Here, look"
"... We don't say that in America."![]()
![]()
.
Beetje te opgepompt.quote:
Mocht ie er onverhoopt in terecht komen bij mij, dan zou ik 'm er ook niet uitschoppen hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Ach op zo'n foto mag het best... die ligt toch never nooit bij me in bed
Ik vind het prima. Minder gespierd mag, maar dit ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:13 schreef Vlarp het volgende:
Eens met Steve, Tha_Erik en Beach
Ik zie een rood kruisquote:
Ja Steve, ik krijg ook nooit wat van je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Ik zie ineens dat jou nummer is verdwenen uit m'n telefoonquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Als vlarp míj zou sms'en zou ie ook wel wat terugkrijgen.
Oehquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nog ff mijn favoriet:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nog ff mijn favoriet:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja Steve, ik krijg ook nooit wat van je!Je krijgt genoeg van me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Atb is lief, groetjes Peri."
Dat probleem heb ik dus ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Nou dit is dus weer een sneldoorscrollen-topic
Wat een gekke PI bij die postquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zie ineens dat jou nummer is verdwenen uit m'n telefoon![]()
![]()
Heb pas door verkeerd synchroniseren nummers verneukt
quote:
Daar word je dik vanquote:
Waar kan ik hem ophalen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:21 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
Mwahaha zo gay!!
Maar dit weer zo mannelijk ... van Gossip Girl..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste...
Ben weer verliefd jongens
Rrrrrrawr.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nog ff mijn favoriet:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |