abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juni 2010 @ 22:34:57 #101
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_82470921
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:33 schreef Guard het volgende:
Het einde van de TVP

En die "volg topic" knop zit natuurlijk niet in de vetrouwde foksilver layout, die ik nog altijd gebruik
Check mijn laatst gemaakte topic, genoeg dingen als vervanging van TVP
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_82470999
Denk ook maar is voor de eerste keer ga stemmen

En btw, moet niet veel gekker worden voortaan ....

Tilburg zingt stond existenz (als ik me niet vergis) op 10 meter afstand zonder elkaar gezien te hebben en nu met levenslied Tommy weer op ongeveer 10 meter en ook gemist...
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  maandag 7 juni 2010 @ 22:36:43 #103
182560 krioro
no span
pi_82471036
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:33 schreef Guard het volgende:
Het einde van de TVP

En die "volg topic" knop zit natuurlijk niet in de vetrouwde foksilver layout, die ik nog altijd gebruik
Silver . Maar alle layouts gaan er sowieso uit tbv Het grote nieuwe forumlayout topic #3 .
full stops and exclamation marks
pi_82471231
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:36 schreef krioro het volgende:

[..]

Silver . Maar alle layouts gaan er sowieso uit tbv Het grote nieuwe forumlayout topic #3 .
Mijn silver-layout
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_82471417
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef Graseter het volgende:

[..]

Check mijn laatst gemaakte topic, genoeg dingen als vervanging van TVP
Dat zijn meer opties om zsm een slotje voor elkaar te krijgen...
pi_82471679
Enige optreden wat ik heb gezien van het levenslied:

Ronnie Ruysdael
  maandag 7 juni 2010 @ 22:52:00 #107
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_82472040
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:22 schreef aardappel het volgende:

[..]

Dus je hebt iemand gemachtigd en die mag zelf beslissen waar jouw stem naar toe gaat?
Waar maak jij je druk om? Damn! Ik dacht dat we hier in NL zelf mochten beslissen wat we doen? Bemoei je dan niet met mijn beslissingen?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 7 juni 2010 @ 22:56:07 #108
182560 krioro
no span
pi_82472316
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:46 schreef Guard het volgende:
Enige optreden wat ik heb gezien van het levenslied:
[ afbeelding ]
Ronnie Ruysdael
Sieneke was er ook las ik.
full stops and exclamation marks
pi_82472515
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:56 schreef krioro het volgende:

[..]

Sieneke was er ook las ik. [ afbeelding ]
Ze kwam direct na Ronnie, dus toen ben ik maar weer naar de korte heuvel gevlucht
pi_82473438
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:52 schreef theKiD het volgende:

[..]

Waar maak jij je druk om? Damn! Ik dacht dat we hier in NL zelf mochten beslissen wat we doen? Bemoei je dan niet met mijn beslissingen?
Vind het ook redelijk dom dat je je stem weggeeft voor iemand om maar wat te doen... Je hebt een recht en als je dat weggooit...
pi_82473608
quote:
Op maandag 7 juni 2010 23:15 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Vind het ook redelijk dom dat je je stem weggeeft voor iemand om maar wat te doen... Je hebt een recht en als je dat weggooit...
Hij gooit het niet weg, hij geeft het aan iemand anders..

Sowieso vind ik dat we iedereen hier in hun waarde moeten laten en sommige reacties hier vind ik gewoon belachelijk. Ieder zijn keus, ga niet lopen zeiken op elkaar. Kan jou het bommen wat een ander doet.
pi_82474160
quote:
Op maandag 7 juni 2010 23:18 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Hij gooit het niet weg, hij geeft het aan iemand anders..

Sowieso vind ik dat we iedereen hier in hun waarde moeten laten en sommige reacties hier vind ik gewoon belachelijk. Ieder zijn keus, ga niet lopen zeiken op elkaar. Kan jou het bommen wat een ander doet.
wat loop jij nou te miepen? het is toch lijp dat je je stem weggeeft? stem dan blanco als je het echt niet weet of boeit, ik vind dat je je stem niet moet geven aan iemand anders om te beslissen.

denk dat met wat en hoe ik het net zei niets verkeerds zeg, val hem niet aan, maar geef gewoon m'n mening als jij je dan al op je zieltje getrapt vind dan heb je nog wel wat te leren denk ik.
pi_82474295
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_82475624
quote:
Op maandag 7 juni 2010 23:27 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

wat loop jij nou te miepen? het is toch lijp dat je je stem weggeeft? stem dan blanco als je het echt niet weet of boeit, ik vind dat je je stem niet moet geven aan iemand anders om te beslissen.

denk dat met wat en hoe ik het net zei niets verkeerds zeg, val hem niet aan, maar geef gewoon m'n mening als jij je dan al op je zieltje getrapt vind dan heb je nog wel wat te leren denk ik.
Je mag je mening best verkondigen maar om iemand nou dom te noemen of wat dan ook op basis van hoe iemand zijn stemrecht gebruikt, vind ik niet nodig.

Bovendien: als je er zelf niet genoeg belang bij hebt en je kan een ander steunen in iets waar diegene wel belang in heeft, waarom is dat dan dom? Als het je toch niet boeit en die ander kan er misschien wel iets beter van worden? Wat maakt dat dan uit? Een aantal jaar terug heb ik ook gewoon gestemd wat papa zou stemmen, want hij werd er beter van zei ie en mij boeide het niks, maar ik gunde hem wel dat hij er beter van zou kunnen worden. Misschien heeft KiD ook wel zo iemand gemachtigd. Is dat dom? In mijn ogen niet.

Maar ieder z'n kijk erop, dat jij er anders over denkt: prima. We zijn het dan wel niet met elkaar eens, maar ik ga mensen niet 'dom' lopen noemen op basis van hun keuzes. En wie weet, misschien heb jij daarin nog wel meer te leren dan ik .
pi_82476401
quote:
Op maandag 7 juni 2010 23:53 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]
Maar ieder z'n kijk erop, dat jij er anders over denkt: prima. We zijn het dan wel niet met elkaar eens, maar ik ga mensen niet 'dom' lopen noemen op basis van hun keuzes. En wie weet, misschien heb jij daarin nog wel meer te leren dan ik .
denk dat je nog eens moet lezen, zeg nergens dat kid dom is, zeg dat ik het dom vind... denk dat we allemaak weten dat het wel iemand is met een mening en soms stevig commentaar, als je dan niet gaat stemmen of je er in ieder geval in verdiept moet je ook de komende tijd je mond houden... in nederland hebben we maar op enkele momenten echt invloed op de politiek en ik vind dat je dan daar ook gebruik van moet maken!

en als ik het dom vind van iemand betekend dat niet dat iemand dom is. dat is een groot verschil! jij vond het dom dat je vriend te hard reed en z'n rijbewijs kwijt is... is ie dan dom?
pi_82476424
Ik vind het echt ongelooflijk dat er mensen zijn die niet stemmen, het gaat om de toekomst van het land en je eigen toekomst en dan komen mensen met 'het interesseert me gewoon niet' en dat is veruit de domste opmerking die er is.

Hoezo het interesseert je niet? Het maakt je niks uit hoeveel belasting je moet betalen? Wat je eigen bijdrage in de zorg is? Of er meer politie moet komen? Moet er meer geïnvesteerd worden in jongeren etcetera etcetera. Het kan gewoon niet zo zijn dat je dat niks interesseert.
-webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_82480212
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:10 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik vind het echt ongelooflijk dat er mensen zijn die niet stemmen, het gaat om de toekomst van het land en je eigen toekomst en dan komen mensen met 'het interesseert me gewoon niet' en dat is veruit de domste opmerking die er is.

Hoezo het interesseert je niet? Het maakt je niks uit hoeveel belasting je moet betalen? Wat je eigen bijdrage in de zorg is? Of er meer politie moet komen? Moet er meer geïnvesteerd worden in jongeren etcetera etcetera. Het kan gewoon niet zo zijn dat je dat niks interesseert.
1 van de argumenten is: De 2de kamer doen toch wat ze zelf willen.
Veel partijen beloven gouden bergen maar gaan na de verkiezingen kai hard onderuit en dan komen nog maar de helft van de dingen uit. Wat heeft de CDA allemaal beloofd, en wat is er allemaal uitgekomen ?

Je hebt je recht om te stemmen maar net zoals met veel dingen in dit land is het niet verplicht, ben blij dat er geen gevangenisstraf opstaat.....

En jah, ik ben iemand die zich totaal niet interesseert voor politiek. Dat boeit mij gewoon echt niet. Ik volg daarvoor ook te weinig nieuws enzo. Hoor soms wel een politieke statement en dan denk ik: daar ben ik mee eens maar meer ook niet.

@TheKid en Hetzusjevan: Aardappel loopt de laatste tijd al meer reden te zoeken voor een relletje enzo, don't feed the troll
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 8 juni 2010 @ 05:41:53 #118
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_82480234
Laat ik maar slim zijn en me mond maar verder houden.
Ik stem NIET! Klaar.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_82480494
Joran schijnt bekend te hebben. Mooi! schijnbaar had zij iets op z'n laptop gezien over Holoway verhaal, dus wellicht komt die aap ook nog uit de mouw!

Joran veel plezier met Jose en Javier daar in een Peruaanse cel! Dat je van binnenuit mag wegrotten!
pi_82480622
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 07:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
Joran schijnt bekend te hebben. Mooi! schijnbaar had zij iets op z'n laptop gezien over Holoway verhaal, dus wellicht komt die aap ook nog uit de mouw!

Joran veel plezier met Jose en Javier daar in een Peruaanse cel! Dat je van binnenuit mag wegrotten!
Klopt ik had het net gelezen op nu.nl
Ik luister NL-Talig
pi_82481273
http://elcomercio.pe/noti(...)nado-stephany-flores

Fantastisch hoe de Peruvaanse politie dat doet, hem lekker laten paraderen, laptop laten zien enzo.
"Kijk ons een een boef gevangen hebben" Terwijl de chileense politie dat gedaan heeft
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:17:31 #122
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82489192
quote:
Op maandag 7 juni 2010 23:29 schreef vamperotica het volgende:
Hier nog mensen interesse?

[TK] 6 kaartjes Guus Meeuwis Eindhoven 12 juni 2010
Ik ga al
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_82490650
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:17 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik ga al

Nee hoor
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:08:51 #124
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_82491526
Ik wil dat die iPhone 4g uit komt
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:25:28 #125
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_82492285
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:08 schreef Graseter het volgende:
Ik wil dat die iPhone 4g uit komt
Ik hoop dat hij niet alleen bij T-Mobile komt...
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')