Zie hierboven.. Geen vervoer dus..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:39 schreef zwaardegekste het volgende:
Heb nog zon ding staan redelijk soortgelijk aan die uit bovengenoemde advertentie.
Ook voor t zelfde geld, alleen staat hij in Eindhoven...
Gewoon een goedkoop, nog ongeveer hagelnieuw china-fietsje, met voor- en achtervering
Stuur maar een berichtje als je interesse hebt...
Ik vind dat soort fietsen gevaarlijk bagger. Maar ach, ik rij pas 18jaar op mountainbikes en sleutel ook pas 10 jaar, dus wat weet ik nou?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:27 schreef TamaravdS het volgende:
Die mountainbike uit die advertentie is echt perfect..
Welke merken kun je aanraden? Dan kan ik wat gerichter zoeken. Want ik heb 0 verstand van mountainbikes.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:07 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ik vind dat soort fietsen gevaarlijk bagger. Maar ach, ik rij pas 18jaar op mountainbikes en sleutel ook pas 10 jaar, dus wat weet ik nou?
Nee serieus, laat dit soort dingen staan want dit kost je veel geld. Als je hier een beetje mee gaat fietsen, dan sta je 2x in de maand bij de fietsenmaker. En gevaarlijk ook, remmen zijn niet echt top of zelfs maar betrouwbaar.
Ik weet niet wat je kunt/wilt uitgeven, maar hele goeie instappers zijn de fietsen van Xtrail. En Haibike heeft ook wel leuke fietsen voor een redelijke prijs.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:46 schreef TamaravdS het volgende:
[..]
Welke merken kun je aanraden? Dan kan ik wat gerichter zoeken. Want ik heb 0 verstand van mountainbikes.
en waarom is mijn fiets gevaarlijk bagger? hij rijd nog super op het schakelen na met de linkerhand, rechterhand nog gewoon super, remmen ook..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:07 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ik vind dat soort fietsen gevaarlijk bagger. Maar ach, ik rij pas 18jaar op mountainbikes en sleutel ook pas 10 jaar, dus wat weet ik nou?
Nee serieus, laat dit soort dingen staan want dit kost je veel geld. Als je hier een beetje mee gaat fietsen, dan sta je 2x in de maand bij de fietsenmaker. En gevaarlijk ook, remmen zijn niet echt top of zelfs maar betrouwbaar.
Ja en de rest.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:42 schreef Deetch het volgende:
supermountainbike is geen 800 euro eerder 2500
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |