abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82326334
Ik ben op zoek naar een mountainbike. Bij voorkeur 1 met flinke banden, want hij is voor in het bos.

Als er nog wat onderhoud moet gebeuren is dat ook geen probleem..

Iemand?
pi_82328444
richtprijs? Hoe lang moet ie nog meekunnen? Wat voor kwaliteit verwacht je voor die prijs?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:35:40 #3
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_82334463
thank you TTM

mijne is ook vaak op de veluwe gebruikt, nergens last van gehad
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_82334473
Heb nog zon ding staan redelijk soortgelijk aan die uit bovengenoemde advertentie.

Ook voor t zelfde geld, alleen staat hij in Eindhoven...

Gewoon een goedkoop, nog ongeveer hagelnieuw china-fietsje, met voor- en achtervering
Stuur maar een berichtje als je interesse hebt...
pi_82342997
Die mountainbike uit die advertentie is echt perfect.. Maar het is ophalen in R'dam en ik woon in Tiel. Zonder auto.. Dus tenzij de adverteerder een keer wil komen eten en dan die fiets meeneemt, houd het op denk ik
pi_82343047
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:39 schreef zwaardegekste het volgende:
Heb nog zon ding staan redelijk soortgelijk aan die uit bovengenoemde advertentie.

Ook voor t zelfde geld, alleen staat hij in Eindhoven...

Gewoon een goedkoop, nog ongeveer hagelnieuw china-fietsje, met voor- en achtervering
Stuur maar een berichtje als je interesse hebt...
Zie hierboven.. Geen vervoer dus..
pi_82355143
Als je echt offroad gaat biken, kun je bovengenoemde fietsen beter laten staan. Kijk eens naar een 2ehands bij een fatsoenlijke fietsenzaak bij je in de buurt.
Feel the fuzz!
pi_82357092
Ik heb er 1 staan die ik te weinig gebruik, helaas herenmodel
pi_82369748
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:27 schreef TamaravdS het volgende:
Die mountainbike uit die advertentie is echt perfect..
Ik vind dat soort fietsen gevaarlijk bagger. Maar ach, ik rij pas 18jaar op mountainbikes en sleutel ook pas 10 jaar, dus wat weet ik nou?

Nee serieus, laat dit soort dingen staan want dit kost je veel geld. Als je hier een beetje mee gaat fietsen, dan sta je 2x in de maand bij de fietsenmaker. En gevaarlijk ook, remmen zijn niet echt top of zelfs maar betrouwbaar.
pi_82371209
50 euro alleen voorband verbogen en remmen doen het niet verder koste het mij knaken dat ding jonge (heb ik het over de prijs waarmee ik hem kocht he )
pi_82383657
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 17:07 schreef Osramp het volgende:

[..]

Ik vind dat soort fietsen gevaarlijk bagger. Maar ach, ik rij pas 18jaar op mountainbikes en sleutel ook pas 10 jaar, dus wat weet ik nou?

Nee serieus, laat dit soort dingen staan want dit kost je veel geld. Als je hier een beetje mee gaat fietsen, dan sta je 2x in de maand bij de fietsenmaker. En gevaarlijk ook, remmen zijn niet echt top of zelfs maar betrouwbaar.
Welke merken kun je aanraden? Dan kan ik wat gerichter zoeken. Want ik heb 0 verstand van mountainbikes.
pi_82385165
quote:
Op zondag 6 juni 2010 01:46 schreef TamaravdS het volgende:

[..]

Welke merken kun je aanraden? Dan kan ik wat gerichter zoeken. Want ik heb 0 verstand van mountainbikes.
Ik weet niet wat je kunt/wilt uitgeven, maar hele goeie instappers zijn de fietsen van Xtrail. En Haibike heeft ook wel leuke fietsen voor een redelijke prijs.
Wat aan te raden is, is om je hier eens aan te melden en je voor te stellen en in bikeadvies ook je vraag te droppen. Daar is ook een girlscorner trouwens (als je dat leuk vindt).
En Marktplaats vind je ook wel eens leuke fietsen:
http://link.marktplaats.nl/349429066

Blijf uit de buurt van dit soort fietsjes weliswaar voor- en achtervering, maar door de constructie schommelen dit soort gevallen behoorlijk. Dat kost wel een beetje energie.

Wat helpt om je iets te adviseren, is je budget en gebruiksdoel. Wat voor terrein ga je bezoeken?
pi_82393058
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 17:07 schreef Osramp het volgende:

[..]

en waarom is mijn fiets gevaarlijk bagger? hij rijd nog super op het schakelen na met de linkerhand, rechterhand nog gewoon super, remmen ook..

en er is verschil in 18 jaar mountainbiken voor de sport (wat jij doet neem ik aan), of recreatief mountainbiken over de veluwen en in belgie zoals ik dat deed hm. Tour de france fietsen zijn ook anders dan mooi-weer "kijk mij tour de apeldoorn" fietsen. Prijsverschil zit er ook, een super mountainbike leg je zo 800 voor neer, dan is 25 voor een goede met wat schakelwerk een koopje..

trouwens, ik had met de trein gekund maar is toch nog anderhalf uur
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_82442576
supermountainbike is geen 800 euro eerder 2500
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_82649045
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:42 schreef Deetch het volgende:
supermountainbike is geen 800 euro eerder 2500
Ja en de rest.

Dikke Cannondales met lefty suspensions etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')