abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87717582
Gaaf! Edinburgh was eerst ook een favoriet bij mij, maar nu wordt 't toch York!

Kijk ook eens op www.thestudentroom.co.uk

geen site voor kamers, maar wel veel studenten daar die je wellicht kunnen helpen.

op www.rightmove.co.uk kun je ook veel particuliere huizen vinden, waaronder mensen die kamers in studentenhuizen aanbieden :Y
Ja doei.
pi_87769682
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
handig, thanks! ^O^
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:50:43 #178
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88149964
*meld*
zit al 2 jaar in Wales, vlak boven Cardiff, met een beetje geluk over 2 jaar weer weg...
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_88151365
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 19:50 schreef Tanin het volgende:
*meld*
zit al 2 jaar in Wales, vlak boven Cardiff, met een beetje geluk over 2 jaar weer weg...
Waarom zou je weg willen?
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:49:48 #180
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88152122
Ik vind het hier verschrikkelijk.
Ik krijg spontaan een depressie als ik hier door de straten loop, en dat komt niet omdat ik geen vrienden heb of mijn studie niet leuk vind ofzo, maar die atmosfeer hier...

Maargoed. Blij dat ik een van de weinigen ben, en de rest wel gewoon gelukkig is ;)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_88152419
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 20:49 schreef Tanin het volgende:
Ik krijg spontaan een depressie als ik hier door de straten loop, en dat komt niet omdat ik geen vrienden heb of mijn studie niet leuk vind ofzo, maar die atmosfeer hier...

Maargoed. Blij dat ik een van de weinigen ben, en de rest wel gewoon gelukkig is ;)
Waar ergens boven Cardiff zit je dan precies? Wat is er mis met de atmosfeer?

Ik zit inmiddels ook al 2 jaar in Cardiff zelf, en vind het prima hier. Prima stad, niet te druk, niet te rustig & genoeg te doen; aardige mensen (behalve in 't weekend in het centrum...) en de kust en heuvels vlakbij. Zelfs het weer valt mij reuze mee (vergeleken met de verhalen vooraf).

Aan de andere kant heb ik het hier ook langzaam wel gezien hoor, maar ik ben niet zo van het ergens blijven hangen, over een jaar vertrek ik hier ook, maar zal er goeie herinneringen aan hebben.
pi_88152455
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:49 schreef Tanin het volgende:

Kan ik me echt niet voorstellen.. Maar ik zou al blij zijn als ik in Cornwall afgesloten van de buitenwereld zou wonen. Liefde voor Engeland.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:04:19 #183
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88152647
@ xienix: Cardiff is al een hele vooruitgang ten opzichte van de valleys. Waar denk je dat die weekendgangers doordeweeks zitten? :P

Ik zit zelf in Pontypridd, kom morgen naar Cardiff toe :D

@ Friekin: ik ondervind zelf een groot verschil tussen Wales en de rest van GB. Ik hoef het water maar over te steken naar Bristol, of een stukje naar het oosten te gaan voor Birmingham en het voelt meteen anders, nog steeds niet de plaats waar ik oud zou willen worden, maar dat nare, grimmige, is er duidelijk meteen van af.
pi_88152789
Point taken... Inderdaad een wereld van verschil tussen Cardiff en de Valleys. Er staat nog een leuke website met foto's van St Mary's street in Cardiff op een (normale) zaterdagavond.

Dit dus: http://www.flickr.com/photos/maciejdakowicz/sets/1391696/

Maar veel plezier in Cardiff morgen :) Wel slecht weer voorspeld trouwens...
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:11:57 #185
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88152885
Zou niet veel uit moeten maken, moet alleen even langs Primark, dan omkleden en feest vieren :P

Wat doe jij eigenlijk in Cardiff? (mag dit SC-en hier eigenlijk?)
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:26:04 #186
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_88153336
Wales is prachtig! O+ op vakantie

Toch zou ik er niet permanent willen wonen. Vakantiehuisje in Wales lijkt me wel wat.

SC over de UK hier is toegestaan. Anders halen we nooit die Amerikaanse SC in! :P

Wales :D
reset
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:31:22 #187
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88153493
loooooool
pi_88155257
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2010 16:11 schreef zepplin86 het volgende:
ik kan me hier eindelijk ook melden! *O* Ben pas geaccepteerd geworden aan schotse uni (edinburgh napier university), om in januari aan een postgraduate study te beginnen! Zeer veel zin in, sinds kleins af aan wilde ik altijd al een periode in the UK wonen, en dan met name schotland :D Ben vorige zomer in Edinburgh op vakantie geweest en het is super bevallen, vandaar deze keuze. Hopen dat de master ook bevalt.. :P Nu het moeilijkste deel: een flat zoeken! Ik ben zelf al bezig op sites als easyroommate.co.uk, homesforstudents.co.uk, maar als iemand nog tips heeft of een goeie site weet is dat zeker welkom! ;) zijn er andere fok!ers die in deze omgeving wonen?
Ik ben aan het uitzoeken hoe ik mij volgend jaar kan aanmelden voor een undergrad study! Houd me op de hoogte over hoe het daar allemaal is! :)
pi_88179324
haha wat grappig een forum over England, ik ben net twee maanden geleden naar London verhuisd! Super stad!
pi_88180835
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 17:57 schreef StormInEenGlasWater het volgende:
haha wat grappig een forum over England, ik ben net twee maanden geleden naar London verhuisd! Super stad!
Dan moet je naar het TRV topic Londen gaan. Je bent niet de enige FOK!ker die ook in Londen woont ;)

Anywayz, ik las dat M&S naar het vaste land wil. Jeuj! *O* nog meer overpriced garbage in Europa! :')
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_88181900
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:46 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dan moet je naar het TRV topic Londen gaan. Je bent niet de enige FOK!ker die ook in Londen woont ;)

Anywayz, ik las dat M&S naar het vaste land wil. Jeuj! *O* nog meer overpriced garbage in Europa! :')
Behoorlijk overpriced ja, maar wel goeie spullen, ik ga er dan ook regelmatig heen voor lunch enzo..
pi_88187045
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 18:46 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Pretentie-gehalte is hoog ja.
pi_88202717
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 21:11 schreef Tanin het volgende:
Zou niet veel uit moeten maken, moet alleen even langs Primark, dan omkleden en feest vieren :P

Wat doe jij eigenlijk in Cardiff? (mag dit SC-en hier eigenlijk?)
Ik ben aan het promoveren aan Cardiff University; nog een jaartje en dan zit het er weer op hier. Jij?
  maandag 1 november 2010 @ 13:23:45 #194
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88207198
Studeer aan de University of Glamorgan (Trefforest, Pontypridd), als je het niet kent, vraag het aan een van je klasgenoten en film hun reactie :P
pi_88207278
Cardiff, tof! Daar ben ik deze zomer een dagje geweest. Best een heel leuke stad!

Wij zijn afgelopen dagen op verkenning geweest in York. Universiteitsterrein (Heslington) bekeken, wat estate agents afgelopen en gekeken waar we vooral NIET wilden wonen.

Dat laatste is geworden 'nergens in de buurt van de binnenring' :P

Ga binnenkort beginnen met m'n brief om zo een plek te krijgen via Harting in York, en anders dus de boel zelf regelen. Man en ik zijn beide enthousiast om daar te gaan wonen, dus als alles goed gaat zitten we er over precies een jaar voor de periode van minimaal 2 jaar. *O*
Ja doei.
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:17:05 #196
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_88249471
cross-post

Vanaf vandaag ben ik trots lid van The Blackheath Preservation Trust. :)

Het is een actieve en invloedrijke organisatie die zorg draagt voor de conservatie van Blackheath. Zo hebben ze bijvoorbeeld Starbucks voor het gerecht gesleept om te voorkomen dat die een groot restaurant en coffeeshop realiseerde in de Village. Ze zitten er wel, maar het mag alleen voor take-away.

quote:
To preserve and enhance for the benefit of the public such features of Blackheath and its vicinity as are of particular beauty or historical, architectural or constructional interest; to protect from disfigurement or encroachment its open spaces, particularly the Heath.
reset
pi_88267268
Woon je in Blackheath?

Ik ben zelf lid van de National Trust, voor een student slechts 25 pond per jaar en je mag in al hun properties gratis naar binnen.
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
  woensdag 3 november 2010 @ 12:06:12 #198
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_88281932
Ben alweer ruim 6 jaar inwoner van Blackheath idd.

National Trust ben ik geen lid van, maar dat zou ook helemaal niet erg zijn.
reset
pi_88305884
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:49 schreef Tanin het volgende:

Ik kan me hier best in vinden. Zeker als het weer druilerig is (en dat is het vaaaak).

Boven de horizon: grijze lucht
Onder de horizon: grijs asfalt

Het straatbeeld is gewoon zo donker in het VK.
  woensdag 3 november 2010 @ 22:09:26 #200
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88306260
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 22:02 schreef NekoKoneko het volgende:

[..]

Ik kan me hier best in vinden. Zeker als het weer druilerig is (en dat is het vaaaak).

Boven de horizon: grijze lucht
Onder de horizon: grijs asfalt

Het straatbeeld is gewoon zo donker in het VK.
Ja, aan de ene kant kan ik ook wel begrijpen dat iedereen zich lam zuipt, aan de andere kant maakt dat het allemaal nog afstotender voor mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')