Waarom zou je weg willen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:50 schreef Tanin het volgende:
*meld*
zit al 2 jaar in Wales, vlak boven Cardiff, met een beetje geluk over 2 jaar weer weg...
Waar ergens boven Cardiff zit je dan precies? Wat is er mis met de atmosfeer?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:49 schreef Tanin het volgende:
Ik vind het hier verschrikkelijk.
Ik krijg spontaan een depressie als ik hier door de straten loop, en dat komt niet omdat ik geen vrienden heb of mijn studie niet leuk vind ofzo, maar die atmosfeer hier...
Maargoed. Blij dat ik een van de weinigen ben, en de rest wel gewoon gelukkig is
Kan ik me echt niet voorstellen.. Maar ik zou al blij zijn als ik in Cornwall afgesloten van de buitenwereld zou wonen. Liefde voor Engeland.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:49 schreef Tanin het volgende:
Ik krijg spontaan een depressie als ik hier door de straten loop, en dat komt niet omdat ik geen vrienden heb of mijn studie niet leuk vind ofzo, maar die atmosfeer hier...
Maargoed. Blij dat ik een van de weinigen ben, en de rest wel gewoon gelukkig is
Ik ben aan het uitzoeken hoe ik mij volgend jaar kan aanmelden voor een undergrad study! Houd me op de hoogte over hoe het daar allemaal is!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:11 schreef zepplin86 het volgende:
ik kan me hier eindelijk ook melden!Ben pas geaccepteerd geworden aan schotse uni (edinburgh napier university), om in januari aan een postgraduate study te beginnen! Zeer veel zin in, sinds kleins af aan wilde ik altijd al een periode in the UK wonen, en dan met name schotland
Ben vorige zomer in Edinburgh op vakantie geweest en het is super bevallen, vandaar deze keuze. Hopen dat de master ook bevalt..
Nu het moeilijkste deel: een flat zoeken! Ik ben zelf al bezig op sites als easyroommate.co.uk, homesforstudents.co.uk, maar als iemand nog tips heeft of een goeie site weet is dat zeker welkom!
zijn er andere fok!ers die in deze omgeving wonen?
Dan moet je naar het TRV topic Londen gaan. Je bent niet de enige FOK!ker die ook in Londen woontquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:57 schreef StormInEenGlasWater het volgende:
haha wat grappig een forum over England, ik ben net twee maanden geleden naar London verhuisd! Super stad!
Behoorlijk overpriced ja, maar wel goeie spullen, ik ga er dan ook regelmatig heen voor lunch enzo..quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dan moet je naar het TRV topic Londen gaan. Je bent niet de enige FOK!ker die ook in Londen woont
Anywayz, ik las dat M&S naar het vaste land wil. Jeuj!nog meer overpriced garbage in Europa!
Pretentie-gehalte is hoog ja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dan moet je naar het TRV topic Londen gaan. Je bent niet de enige FOK!ker die ook in Londen woont
Anywayz, ik las dat M&S naar het vaste land wil. Jeuj!nog meer overpriced garbage in Europa!
Ik ben aan het promoveren aan Cardiff University; nog een jaartje en dan zit het er weer op hier. Jij?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:11 schreef Tanin het volgende:
Zou niet veel uit moeten maken, moet alleen even langs Primark, dan omkleden en feest vieren
Wat doe jij eigenlijk in Cardiff? (mag dit SC-en hier eigenlijk?)
quote:To preserve and enhance for the benefit of the public such features of Blackheath and its vicinity as are of particular beauty or historical, architectural or constructional interest; to protect from disfigurement or encroachment its open spaces, particularly the Heath.
Ik kan me hier best in vinden. Zeker als het weer druilerig is (en dat is het vaaaak).quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:49 schreef Tanin het volgende:
Ja, aan de ene kant kan ik ook wel begrijpen dat iedereen zich lam zuipt, aan de andere kant maakt dat het allemaal nog afstotender voor mij.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:02 schreef NekoKoneko het volgende:
[..]
Ik kan me hier best in vinden. Zeker als het weer druilerig is (en dat is het vaaaak).
Boven de horizon: grijze lucht
Onder de horizon: grijs asfalt
Het straatbeeld is gewoon zo donker in het VK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |