Ja ze moeten wel groot genoeg blijven, maar ik verwacht niet anders. Ik zie de vvd trouwens nog niet met GL regeren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:37 schreef Zith het volgende:
Ben ik het mee oneens, alleen als de PVV groot genoeg is maken ze een kans, als ze (bijv.) kleiner worden dan GL dan kiest de VVD veel liever de liberale GL dan een linkse partij als de PVV.
Moet jij opletten zometeenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:39 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja ze moeten wel groot genoeg blijven, maar ik verwacht niet anders. Ik zie de vvd trouwens nog niet met GL regeren.
GL heeft mij serieus positief verrast deze campagne. Natuurlijk hebben ze die achtergrond nog steeds op het gebied van groen en milieu, maar het programma straalt niet meer dat activistische, domme imago uit van vroeger. Ze zijn als het ware volwassen geworden, zelfs met enkele mooie liberale standpunten in de hervormingen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:43 schreef Zith het volgende:
[..]
Moet jij opletten zometeen![]()
Bij het debat van gister werd het al veel duidelijker: PVV is het alleen maar eens met de SP, en GL wilt bijna alle sociale issues (WW/WAO/AOW) hervormen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:06 schreef axis303 het volgende:
[..]
GL heeft mij serieus positief verrast deze campagne. Natuurlijk hebben ze die achtergrond nog steeds op het gebied van groen en milieu, maar het programma straalt niet meer dat activistische, domme imago uit van vroeger. Ze zijn als het ware volwassen geworden, zelfs met enkele mooie liberale standpunten in de hervormingen.
Die lijn hebben ze 4 jaar geleden al stevig ingezet. Een positieve blik op de toekomst is ook niks mis mee volgens mijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:06 schreef axis303 het volgende:
[..]
GL heeft mij serieus positief verrast deze campagne. Natuurlijk hebben ze die achtergrond nog steeds op het gebied van groen en milieu, maar het programma straalt niet meer dat activistische, domme imago uit van vroeger. Ze zijn als het ware volwassen geworden, zelfs met enkele mooie liberale standpunten in de hervormingen.
Oh absoluut. Ik las een interview met Halsema en die gaf toch wel aan dat GL & VVD weliswaar op verschillende kanten opereren maar toch wel elkaar kunden vinden in een hoop punten. De visie vooruit, de hervormingen. Ik zie het ook wel gebeuren bij de formatie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die lijn hebben ze 4 jaar geleden al stevig ingezet. Een positieve blik op de toekomst is ook niks mis mee volgens mij
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Dit wordt hoe dan ook een memorabele dag. Ofwel krijgen we na 8 jaar Harry Potter een bazenpremierOfwel klontert links-Nederland samen door strategisch Cohen te kiezen waardoor Rutte nét misgrijpt.
Er valt wat te kiezen vandaag. Samenhang of ieder voor zich.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Dit wordt hoe dan ook een memorabele dag. Ofwel krijgen we na 8 jaar Harry Potter een bazenpremierOfwel klontert links-Nederland samen door strategisch Cohen te kiezen waardoor Rutte nét misgrijpt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:08 schreef exdeo het volgende:
Hun verdienen meer dan 6000 euro per maand. Met een beetje schreeuwen en béren en af en toe door nederland hun cruisen..
Er zijn arme mensen in Nederland die het einde van de maand moeten fasten.. Omdat ze gewoon simpel weg geen eten kunnen betalen.. Deze mensen hebben geen schulden, betalen netjes hun rekeningen eten gewoon aardapelen en brood maar melk kunnen ze niet betalen..
Waarom zou ik hem succes moeten wensen?
Hopen dat Pechtold hem overhaalt voor paars+...Een Duurzaam sociaal liberaal Nederland waar we met z,n allen aan wat kunnen hebben..
Hmm.. De meest intelligente uitspraak die ik vandaag uit een PvDA stemmer heb horen komen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:41 schreef Smaharba het volgende:
pRutte whweheheheh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ein!1!1zz1!!!1!!z111111!!!!!!!!!!
Pareltje inderdaad dit. "De kiezer is niet dom". Soms wel?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:08 schreef exdeo het volgende:
Hun verdienen meer dan 6000 euro per maand. Met een beetje schreeuwen en béren en af en toe door nederland hun cruisen..
Er zijn arme mensen in Nederland die het einde van de maand moeten fasten.. Omdat ze gewoon simpel weg geen eten kunnen betalen.. Deze mensen hebben geen schulden, betalen netjes hun rekeningen eten gewoon aardapelen en brood maar melk kunnen ze niet betalen..
Waarom zou ik hem succes moeten wensen?
Hopen dat Pechtold hem overhaalt voor paars+...Een Duurzaam sociaal liberaal Nederland waar we met z,n allen aan wat kunnen hebben..
Ik heb hem mijn stem vanmiddag gegevenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Vanmorgen heeft hij mijn stem al gekregen
Ik vanmiddag uurtje of half 3 op de hogeschoolquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik heb hem mijn stem vanmiddag gegeven
quote:#TK2010 Na 2% CDA -12%(13%) PvdA -4%(1%) VVD +5% (5%) PVV +10% (8%) . Tussen haakjes de exitpoll als referentie!! Nu VVD voor op PvdA.
quote:mauricedehond profile
mauricedehond #TK2010 Vanaf nu in zetels: Na 11% PvdA 34 VVD 30 PVV 21 CDA 21 SP 15 Groen Links 9 D66 12 ChrUnie 5 SGP 2 PvdD 1. Amsterdam telt zwaar mee
A'dam is een grote klap geweest, en dan te bedenken dat die al onder het 'regime' van Cohen geleefd hebben. Ik kan niks noemen wat verbetert is in amsterdam onder zijn bewind, maar goed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:33 schreef MiLalaa het volgende:
![]()
ik zag bij de meeste gemeentes VVD toch groter dan de PvdA, dacht ik.. En dan 31-32.![]()
Ik ga slapen
Hup Rutte
ik zou er ook m'n kliko-bak nog niet willen huisvestenquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:34 schreef 08gnoT. het volgende:
A'dam is een grote klap geweest, en dan te bedenken dat die al onder het 'regime' van Cohen geleefd hebben. Ik kan niks noemen wat verbetert is in amsterdam onder zijn bewind, maar goed.
Van euforie naar deceptie in een week.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:32 schreef 08gnoT. het volgende:
PvdA 32VVD 31
Van 38 naar 31 in 1 week.
Oh ja, want Wilders heeft er ook weer 1 bij. Lol!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:48 schreef HAL9000S het volgende:
31 31 weer... rechtse coalitie mogelijk. 33%.
Ja, zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:22 schreef snakelady het volgende:
Ik heb D66 gestemd maar als ik moet kiezen tussen VVD en PvdA ga ik zeker voor VVD.
Dus VVD![]()
![]()
![]()
Mijn man heeft VVD gestemd dus juich voor hem mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het natuurlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |