Nee, maar wel bij de Etos.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:38 schreef timmmmm het volgende:
Weet een van jullie of de morningafterpil vrij verkrijgbaar is bij de apotheek?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:43 schreef timmmmm het volgende:
Nee, ik heb geen seks gehad. Daar had ik die 18 euro wel voor over gehad
En de DA sowieso.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel liev ja!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:47 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een onvoldoende voor mijn herkansing.![]()
Maar ze heeft er wel een berichtje bij gedaan dat ik wel heb laten zien dat ik heel gedreven ben. Dat vind dan toch iets positiefs.
Een 4.5/5. Dus dat valt wel mee, maarja, toch geen studiepunten. Maar als de docenten eind van dit jaar over me gaan praten vind ik het wel fijn dat ze weet dat ik me wel voor me studie inzet en dat het niet luiheid is maar echt door de omstandigheden komt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is wel liev ja!
Dikke onvoldoende? Waarvoor?
Aah ok dat is inderdaad wel fijn dat dat gewoon duidelijk is.. Ik weet natuurlijk niet precies hoe of wat qua omstandigheden maar het schijnt dat als je het één en ander kunt aantonen je collegegeld terug kunt krijgen per niet gehaald vak ofzo? Weet er het fijne niet van maar misschien handig om eens naar te kijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een 4.5/5. Dus dat valt wel mee, maarja, toch geen studiepunten. Maar als de docenten eind van dit jaar over me gaan praten vind ik het wel fijn dat ze weet dat ik me wel voor me studie inzet en dat het niet luiheid is maar echt door de omstandigheden komt.
En het was voor visual interface design, 1 van die opdrachten daarvan was bijvoorbeeld het stopmotion filmpje van toen.
Hmm, daar heb ik niets over gehoord en dat is ook niet van toepassing zolang je het volgend jaar gewoon over doet denk ik. Ik kan wel een extra jaar stufi krijgen. maarja, beter haal ik mijn studie gewoon in 4 jaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Aah ok dat is inderdaad wel fijn dat dat gewoon duidelijk is.. Ik weet natuurlijk niet precies hoe of wat qua omstandigheden maar het schijnt dat als je het één en ander kunt aantonen je collegegeld terug kunt krijgen per niet gehaald vak ofzo? Weet er het fijne niet van maar misschien handig om eens naar te kijken
Aah ok! Nou, ik vond hem leuk hoor!
Dit lees ik nu pas.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tering, zo duur?Die gaat me zó hard terugbetaald worden
Sowieso, mensen die het te genant vinden een morningafterpil te halen, maar het niet genant vinden om het aan mij te vragen, of om over 8 maanden met zo'n buik te lopen
Ik momenteel ook niet.quote:
Mietjequote:
Hier was hij 13,50....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit lees ik nu pas.Als je groot genoeg bent om seks te hebben moet je ook maar stoer genoeg zijn om even een pil te halen hoor.
1x per 3 dagen is meer dan genoeg. Ik blijf gvd niet bezig.quote:
mijn ex wou niet dat ik mee gingquote:
Hoop ik?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit nodig gehad. Hoop ik.Maar ik las 18 euro toen ik er wat over opzocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |