ik zat nog te twijfelen tussen de legend en de desirequote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maatje van mij heeft de Legend, morgen eens kijken of dat wat is. En zelf heb ik dus de Snap, maar dat heb ik toen volgens mij in F&F uitgebreid geroepen. Ook erg tevreden mee. Niet zo'n krachtpatser als die van jou, maar wel lekker snel en gewoon stukkie compacter, en dat wilde ik graag naar mn Touch Pro 2
Ja omgeving Dordrecht ofzo. Daar kom je denk ik wel langsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:24 schreef Cat22 het volgende:
En ik wil je ouders best oppikken. Mag je ze bij mij op komen halen.![]()
Of zal ik ze morgen meenemen in de bus naar Scheveningen en er ergens onderweg uitgooien?
Vertel je dan wel even aan ze wat ie hier allemaal uitspookt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:24 schreef Cat22 het volgende:
En ik wil je ouders best oppikken. Mag je ze bij mij op komen halen.![]()
GREYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:24 schreef DeZwabber het volgende:
nou jongens we zijn over de 250 heen, slotje en naar huis dan maar
Die wilde ik doen!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:25 schreef Greys het volgende:
En waarom heb je dat poėtische zinnetje niet als TT gebruikt?
Oh, die doen we als TT van de allerlaatste
Die eer wilde ik aan jou laten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:25 schreef Greys het volgende:
En waarom heb je dat poėtische zinnetje niet als TT gebruikt?
Oh, die doen we als TT van de allerlaatste
Neequote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die eer wilde ik aan jou laten.
God wat is iedereen toch lief tegen elkaar vandaag. Best eng.
Zullen we ff ruzie maken?
Ik zet ze wel even achter mijn laptop. Wiki jij vast een collectie van zijn mooiste momenten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vertel je dan wel even aan ze wat ie hier allemaal uitspookt?
Dit is mooie om mee te beginnen toch.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zat nog te twijfelen tussen de legend en de desire
maar het grotere scherm en de hogere resolutie en de snapdragon hebben me over de streep getrokken
HTC is mooi spul, ik wil er al een sinds die eerste Touch modellen, maar nooit de kans voor gehad
Volgens mij vonden we het stiekem toch allemaal best erg leuk met elkaarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die eer wilde ik aan jou laten.
God wat is iedereen toch lief tegen elkaar vandaag. Best eng.
Zullen we ff ruzie maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij vonden we het stiekem toch allemaal best erg leuk met elkaar![]()
Behalve dat verplichte ontbijten aan tafel dan in LandalJa je had heel je Bad Romance en energydrink nog niet gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |