Ik vind van welquote:
Kennelijk wel want nu moet je aan twee personen gaan zitten uitleggen wat je eigenlijk bedoelde. Terwijl je zo snel klaar had kunnen zijn. Puur omdat je het vanwege onduidelijke redenen een ander naampje wil geven. Wat betreft inhoud zitten we kennelijk wel op 1 lijn. En dat is niet zo gek en vrij normaal in een serieuze relatie op een bepaalde volwassen leeftijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Dat je je ongemakkelijk voelt bij metaforen is niet het probleem van de mensen die het gebruiken
Hadden we je moeten bellen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik slaap kan ik toch niet ruiken dat er een rel gaande is
Preciesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. Van donderdagochtend tot maandagochtend!
Kreaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker hoor
Waar ga je naar toe met de bus?
Nou jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind van welMijn man zou zeggen: Alweer?
Uiteraard! Ik ben toch woordvoersterquote:
Ik heb je nummer niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja
[..]
Uiteraard! Ik ben toch woordvoerster
Ah. Altijd fijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:52 schreef Godtje het volgende:
Gewoon Kreng en FF die hun ruzie nog even op FOK! gooien.
Nou ja.. Hij is vannacht en vanmorgen al heel lief voor me geweestquote:
Dat veranderd de zaak aanzienlijk natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja.. Hij is vannacht en vanmorgen al heel lief voor me geweest
bij mij begon lowlands pas op vrijdagochtend omdat ik woensdagavond pas een kaart hadquote:
Ja. Gelieve met aantal deelnemende personen, onderwerp en tijd van aanvang.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:55 schreef stbabylon het volgende:
Rellen in vervolg in drievoud aanvragen, een week van te voren?
In die ellenlange file op de dijk jaquote:
Tip van de dag, ga gewoon op vrijdagochtend, stond ik 20 min in de rijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In die ellenlange file op de dijk jaAllemaal alvast een muziekje aan, liggend op het dak van de auto. Biertje erbij
Dat is echt een fijn begin dan ja. Die rij voor de uiteindelijke kaartcontrole vind ik wel minder. Dan sta ik met een tent en een luchtbed en een slaapzak en kleren en zo te bezwijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |