Dan is dat op dat moment gewoon je liefde, je relatie, etc. Niet DE ware.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je zegt.
Je moet de ware niet letterlijk zien. De ware is gewoon gevoelsmatig de persoon waarmee je oud wil worden. Zo magisch/puberaal is dat nou ook weer niet
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zing dan: Druppels druppels, op m'n glas! Druuuuppels druppels druppels!
Je hebt je werk gisteren niet goed gedaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:35 schreef Samzz het volgende:
Tvp op deze mooie morgen
Het is gewoon echt heerlijk weer.
Ik faalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt je werk gisteren niet goed gedaan.
Ik bedoel maar!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pfff nou meer bewijs heeft ze toch echt niet nodig. Ze zijn al een half leven samen geweest.
In my defense: Ik sliep tijdens het voorvalquote:
Je zou toch de hele dag buiten werkenquote:
Dus het was niet belangrijk genoeg om je nachtrust voor op te geven?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
In my defense: Ik sliep tijdens het voorval
"de ware" is een perceptie, vanuit een gevoel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is dat op dat moment gewoon je liefde, je relatie, etc. Niet DE ware.
Jah. Van donderdagochtend tot maandagochtend!quote:
Zie het niet zo letterlijk? Of gebruik termen die beter bij je omschrijving passen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
"de ware" is een perceptie, vanuit een gevoel.
Zie het als een synoniem van "hij/zij is echt mijn soulmate" "met hem/haar wil ik echt oud worden"
Nogmaals, zie het niet zo letterlijk.
Ik niet. In een pand. Zie weinig van buiten. En ik mag nog eens overwerken ook.quote:
En toch vind ik het een heerlijke dagquote:
Als ik slaap kan ik toch niet ruiken dat er een rel gaande isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus het was niet belangrijk genoeg om je nachtrust voor op te geven?
Dat je je ongemakkelijk voelt bij metaforen is niet het probleem van de mensen die het gebruikenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zie het niet zo letterlijk? Of gebruik termen die beter bij je omschrijving passen.
Toch langer dan dat ik uit gehouden heb met mijn vorige vriendjesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. Van donderdagochtend tot maandagochtend!
Inderdaad! Maar dat ben ik niet!quote:
Guess what?quote:
Goede kriebels?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
En toch vind ik het een heerlijke dag
Alleen een beetje last van de kriebels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |